Georginho_cz406 Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Poraďte plese, po nastartování a přidání plynu mi ihned chcípne! Jakoby neudrží otáčky. (ty jsou po nastartování 1100 a po chvilce se sníží až na 650 ot./min. - jsou v pořádku?). Po sešlápnutí plynu dojde místo ke zvýšení otáček ke krátkému propadu až na 500 a v tom okamžiku to chcípne. po opětovném nastartování a zahřátí motoru (stačí 1-2 min. ) je vše OK. Další problém: chcípe mi to i při dojezdu ke křižovatce. Než stačím podřadit na nižší př. stupeň, takže jakoby na volnoběh! Palub. dispaly píše electric charge fault (nebo něco podobnégo - jen to problikne). Na diagnostice nic krom těch chyb nezjistí! Je to docela provblém, protože v tom okamžiku nejde posilovač řízení ani brzd :-) Abych nezapoměl, vůz je na LPG. Tzn. startuji na benzín. Nicméně při dojezdu na křižovatku to chcípne i na benzín. Někdy chcípne i při stání a spuštěném motoru. píše to samé. Příští týden jedu na výměnu a seřízení jednotky MAGIC (LPG) tak uvidím, ale dělalo to i před tím, takže tím to asi nebude. Čidlo teploty vzduchu je OK. Poraďte please inak se někde v zatáčce zabiju:cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VIP3R Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 No, mohl by to být krokáč - a nebo jako u mě modul zapalování... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yantschi Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Mam podobny problem, ale nie az tak brutalny. Krokac som vycistil a nic. Pravdepodobne pricina bude v davkovani plynu. Este som sa k tomu nedostal, ale treba nastelovat davkovanie tak, aby tam slo viac plynu. Dalsi problem moze byt v zanesenych svieckach, alebo v spinavom filtri. Skus vymenit tieto veci a potom sa ozvi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yantschi Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Georginho_cz406, si sa nejak rozpisal, kamarat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 11. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Filtr i svíčky jsou nové. ZKUSÍM KROKÁČ A OZVU SE! ZATÍM DÍKY:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 ja som mal podobné problémy vymenil som nový krokáč a čidlo teploty zelené a zatiaľ v pohode, tiež mi to trvalo dva mesiace kým som na to prišiel čo mu je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 11. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2007 A psalo Vám to někomu battery charge fault, bo něco podobného? Dnes jsem si koupil lednici do auta a jakmile ji na volnoběh zapojím do zapalovače, tam mi ti chcípne taky Pokud to tedy souvisí s odběrem, nemohla by to být baterka popř. že by altík dával málo? Asi zkusím změřit napětí z altíku a uvidím. Čidlo teploty je v pořádku, dokonce sedí i na fóru uváděné odpory v závislosti na telotě. Krokáč vypadá v pořádku, ale nevím zdali je nějaký fígl jak to poznat:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 11. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2007 jo a abych nezapoměl: při zaplé klimatizaci občas nejde nastartovat. Tlačítkem vypnu A/C a vše naskočí v poho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 11. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Právě jsem byl ověřit funkce těchto čidel: u fungujiciho potenciometru by se melo napeti mezi kontaktem 1 a 3 pohybovat v zavislosti na natoceni klapky mezi 0.6-4.8V pro overeni teplotniho cidla pro ridici jednotku ( ma zeleny konektor a dva vyvody ) maji byt tyhle hodnoty 10°C 3,53K-4,1K 20°C 2,35k-2,67K 30°C 1,585K-1,79K 40°C 1,085K-1,23K 50°C 763R-857R 60°C 540R-615R 80°C 292R-326R 90°C 215R-245R 100°C 165R-190R Hodnoty sedí - to je v cajku:roker Tak si du hrát dál!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yantschi Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Zeby baterka, alebo fakt ten alternator? Ake mas autoradio? Ono sa stava, ze pri neznackovych radiach je velmi velky prudovy odber ak mas motor vypnuty a potom su problemy so startovanim. Tazko poznas, ci je krokac vadny. Ja som podobne ako Mirec, vycistil krokac, ale nepomohlo. On ho potom vymenil a facha mu to. Hladaj dalej a daj vediet. Som zvedavy, ci to ma spojenie s plynom. A skusal si zvysit davkovanie plynu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 12. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2007 No ono to chcípá i na benzín , ale nevím jak řídící jednotka LPG ovlivňuje Benzínovou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Šel bych po té baterce popř. alternátoru. to Yantschi: Jak se zvyšuje dávkování plynu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginho_cz406 Odesláno 12. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Plynu tam jde skutečně málo, je to nevhodně zvolenýma tryskama na LPG, ale s problémem to v tuto chvíly nesouvisí. Jen to má nižší výkon. Elektronická jednotka si to přebere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MPavel Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Jo počkat. Já myslel plynový pedál. Teď jsem si všiml že máš LPG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yantschi Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Originally posted by MPavel Šel bych po té baterce popř. alternátoru. to Yantschi: Jak se zvyšuje dávkování plynu? Je na to taky cudlik na vyvode zo splynovaca, kde mozes regulovat mnozstvo plynu (LPG). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirec.dk.406 Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 ja som podobne tiež skúmal čo by to mohlo byť, jedno čidlo po druhom som postupne kontroloval ale potom som už nevedel čo ďalej tak som bol na diagnostike a servisman povedal že krokový motorček je vadný, tak som vymenil a ide mi to, LPG nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 No s tou baterkou to může souviset. Mně to při studeným motoru hlavně v zimě taky nechtělo držet otáčky. Teda jen dokud se to neohřálo alespoň na 70°C. Pak klekla baterka tak jsem ji vyměnil za silnější a najednou to šlapalo jako hodinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Klasický problém, z 90% to dělá lidem s LPG, i mě. Startuješ na plyn, nebo na benzín? Mě systém vždy startuje na benzín, pak přepíná. Vysledoval jsem, že na LPG to nezdechá, elektriku jsem měl na osciloskopu a je OK. Vyměnil jsem vše možné kromě benzínových vstřiků a podle mne je to v nich (jsou zanesené tím sajrajtem z plynu který de přes ně když tama nejde benzín a přepaluje se to a za studena špatně rozstřikují). Trochu mě ještě nahlodal mirec.dk.406, který to opravil novým krokáčem. Mě to teda na benzín jenom startuje blbě za studena, za jízdy nezdechá - toto by spíš ukazovala na krokáč. Jestli ho zkusíš, dej vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 12. červen 2007 Sdílet Odesláno 12. červen 2007 Já bych se držel spíše té elektriky, kontrola napětí na baterce při volnoběžných a zvýšených otáčkách, mělo by být až 14,4V . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otjo Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 Měl jsem podobný problém viz. počáteční dotaz - chcípalo to v křižovatkách a občas špatně startovalo - P406 2,0 16V. Výsledná závada jak určila diagnostika Peugeotu : Snímač tlaku sání nebo také někde uváděno jako MAP senzor. Je to čidlo na sacím potrubí (parohách) dole, zezadu, cca 6cm vlevo od škrtící klapky. V Peugeotu cena cca 3500Kč, sehnal jsem za 1800Kč v Auto Dea v Benešově. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.