Sign in to follow this  
Followers 0
vitin

Prásknutí v přístrojovce

7 posts in this topic

Ahoj lidi, nedávno jsem si pořídil P 306ku a celou dobu mi to dělá jednu věc. Když je auto studené a někam jedu, tak se pokaždé ozve z přístrojovky divné prásknutí, asi jako kdyby jste měli položené na palubce pravítko, jeden konec nadzvedli a tím napružili a práskli s ním o palubku. Žádné relé tak silný zvuk nevydá a ozve se to jen jednou a vždy asi do dvěstě metrů od baráku. Těžko se proto dá zjistit, co to je poslechem. Nedělá to taky někomu? Co by to mohlo být?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajímavé, asy nějací skřítci.

Pokud jen nastartuješ a auto není v pohybu, dělá to taky. Nebo je potřeba aby auto jelo? Pak bych to viděl na díly co rotují při jízdě, náhon tachometru ....

Zrovna v bedně fičí Kobra 11, což mě inspiruje k pokusu kamoše položit na dílenský lehátko pod auto a těch 200 m s ním popojed ať to omrkne. No, za lákavou odměnu třeba párek v rohlíko bude hodně zájemců .... :super

Omlouvám se, asi je to tím smradem z barev kretý jsem si dneska užil ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurňa tak nechtěl bych být na tom vozíku pod autem! Jedině s brejlema. Ale s tím náhonem tachometru to není možná špatnej nápad...Zítra ho zkusím ohnout nějak jinak jestli to bude dělat dál a dám vědět.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Až na to, že P306 r.v. 2001 nemá náhon tachometru, ale elektroniku. Takže tím se ta možnost vylučuje.

Už na r.v. 96 jsem měl elektronický tachometr.

[upravil dne 11/6/2007 Driver]

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemas tam automatickou klimu? treba je to nejaka klapka ktera preskakuje po nabehu klimy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo tak já myslel že tam možnost náhonu je a elektronika je až v budíku. No když ne, tak nevím, klima mi nefunguje a dělá to i když ji nepouštím. Ale auto musí být v pohybu, když stojím tak to nedělá. Asi fakt nějaký permoník.:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem rozdělal palubovku a vrhnul se dovnitř abych zjistil příčinu toho práskání. Ono to chvílema přecházelo do všelijakého vrzání při průjezdu po nerovnostech a už se to nedalo poslouchat. Vyzkoušel jsem všechno možné a až napotřetí jsem zamlel s kolečkem od vypínače topení. Je na něm totiž lanko které ovládá topení - venkovní a vnitřní okruh. Při zatáhnutí za lanko na silonovém kolečku se ozvaly ony skřípavé zvuky a byl jsem doma. Namazal jsem lanko i s kolečkem vazelínou, sešrouboval palubovku a světe div se, při průjezdu jakýmkoliv terénem se neozve ani skřípnutí. Je to možná zdroj skřípání u většiny Peugeotů, tak to sem píšu aby si mohl každý pomoct. To lanko je totiž našponováno na tom ovládacím kolečku z umělé hmoty nebo silonu a jak je to suché, při sebemenším pohybu to na tom bakelitu skřípe a jak se auto auto zahřívá, mění se roztažení ocelového lanka a kladky. Tím se sem tam ozve prásknutí nebo se skřípání zvýší. Po namazání je po problému.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.