Sign in to follow this  
Followers 0
djfrozen

zarizeni pod sedackou? vyreseno

19 posts in this topic

ted jsem hledal neco pod sedadlem a zjistil jsem ze tam mam nejake kovove zarizeni ke kteremu vedou dva draty jeden z koberce pod sedackou a druhy od stredoveho tunelu kde je kovovy valecek (vyhrivane sedacky nemam)

je to umistene zespoda pod sedadlem a je videt ze predu

zadny problem s tim neni ale zvedavost k cemu to je mi neda a musim se zeptat

[upravil dne 10.6.07 djfrozen]

[upravil dne 10.6.07 djfrozen]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: djfrozen

ted jsem hledal neco pod sedadlem a zjistil jsem ze tam mam nejake kovove zarizeni ke kteremu vedou dva draty jeden z koberce pod sedackou a druhy od stredoveho tunelu kde je kovovy valecek (vyhrivane sedacky nemam)

je to umistene zespoda pod sedadlem a je videt ze predu

zadny problem s tim neni ale zvedavost k cemu to je mi neda a musim se zeptat

[upravil dne 10.6.07 djfrozen]

a je ten kabel oranžovy a ma takovou černou stočenou bužirku jako u pevne linky třeba?

[upravil dne 10/6/07 Pe.Tr]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ten co vede ke stredovemu tunelu je oranzovy svetle zenleny nebo zluty ted si nejsem jisty ale zejtra se podivam a ma normalni buzirku jako kazdy jiny kabel a ten co vede dolu pod koberec je v cerne plastove drazkovane buzirce a je nacvaky konektorem zespoda k tomu plechovemu zarizeni (barvu si taky nevybavuji)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: djfrozen

ten co vede ke stredovemu tunelu je oranzovy svetle zenleny nebo zluty ted si nejsem jisty ale zejtra se podivam a ma normalni buzirku jako kazdy jiny kabel a ten co vede dolu pod koberec je v cerne plastove drazkovane buzirce a je nacvaky konektorem zespoda k tomu plechovemu zarizeni (barvu si taky nevybavuji)

to je tzv napinač pasu, jeto patrona se stlačenym vzduchem ,při nárazu tě díky tomu zařízeni pas přikurtuje k sedačce , jeto takovy černy kulaty valeček , 100% je jeden pod sedačkou řidiče a jeden pod sedačkou spolujezdce.hlevně nevytahovat koneektory při zapnutem zapalovaní jinak papa. a jestli ti po nastartovANI motoru nesviti kontrolka airbagu tak jsou ok .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ludweek

zkus to rozpojit a zrejme ti zacne svitit kontrolka airbagu :)

:xvul to je dementni rada. sorry za off topic ale pak by to bylojako chyba a musel by na diagnostiku aby mu to smazali

Share this post


Link to post
Share on other sites

diky Pe.Tr za pomoc auto jsem koupil asi pred pul rokem a od te doby jsem premyslel jestli ten napinac mam ale nevedel jsem kde hledat

kontolka airbagu nesviti (jenom pri startovani jako kontrola) ale dvakrat za celou dobu se mi stalo ze se mi po rychlem nastartovani za 5sekund rosvitila a zustala svitit, po opetovnem nastartovani bylo vse v poradku nevis cim by to mohlo byt

[upravil dne 10.6.07 djfrozen]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: djfrozen

diky Pe.Tr za pomoc auto jsem koupil asi pred pul rokem a od te doby jsem premyslel jestli ten napinac mam ale nevedel jsem kde hledat

kontolka airbagu nesviti (jenom pri startovani jako kontrola) ale dvakrat za celou dobu se mi stalo ze se mi po rychlem nastartovani za 5sekund rosvitila a zustala svitit, po opetovnem nastartovani bylo vse v poradku nevis cim by to mohlo byt

[upravil dne 10.6.07 djfrozen]

při vypnutem motoru rozpoj ty konektory a prostřikej to kontoxem nebo kontaktolem ,to bude stačit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: djfrozen

jeste jednou dekuji mozna o vikendu se do toho pustim

odkud jsi? kdyby svitila kontrolka airbagu a ty byl z prahy ,smazal bych tu případnou chybu.

[upravil dne 10/6/07 Pe.Tr]

Share this post


Link to post
Share on other sites

ted jeste posledni otazka mam prosrikat i konektory od airbagu

edit dekuji predem at tohle forum nezahlcuji prispevky

[upravil dne 10.6.07 djfrozen]

jsem z plzne ale do prahy neni problem se dostat

[upravil dne 10.6.07 djfrozen]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: djfrozen

ted jeste posledni otazka mam prosrikat i konektory od airbagu

nee , staci ty pod sedačkama , je to dost znama přičina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: Ludweek

zkus to rozpojit a zrejme ti zacne svitit kontrolka airbagu :)

:xvul to je dementni rada. sorry za off topic ale pak by to bylojako chyba a musel by na diagnostiku aby mu to smazali

tak jsem fakt za dementa a co ta chyba zpusobi? nenastartuje nebo mu nepude nastavit sedadlo? chtel vedet k cemu to je tak jsem dal nazorny priklad chytraku..je na jeho uvazeni jestli to udela nebo ne..ty bys to zrejme udelal vid?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tam není stlačenej vzduch.je to taková roznětka např.PŘI BOURCAČCE ROZNĚTKA VYBUCHNE A TÍM DÁ DO POHYBU MECHANIZMUS KTERÝ ZATÁHNE PÁS A TÍM TĚ ZACHRÁNÍ.funguje to snad při nárazu nad 20km/h VĚŘTE MI PRACUJU VE FIRMĚ KTERÁ TO VYRÁBÍ JMENUJE SE TRW carr s.r.o se sídlem ve STÁRÉ BOLESLAVI mají i stránky na netu

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nevím,včera jsem měl \"lehký\" ťukanec asik v 40 km/h a pás se mi nestáhl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vyhocuje sa smer a zrýchlenie resp spomalenie pri náraze podľa toho sa aktivuje príslušná skupina airbagov a napínačov pásov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

presne jak rika AnotherOne... u myho mam pod stredovym panelem (u popelniku - mezi radickou a pristrojovkou) seismicke cidlo na ty predpinace... no a aji by mohly predepnout, pri velmi ale velmi prudkem zabrzdeni... parkrat sem to videl... ale jinak to funguje tak jak tu rikaji kolegove... gdyz date nekomu celne tukanec, tak to pritahne pasy abyste neleteli az nekam s pristrojovce... je to kvuli eliminaci takzvaneho filmoveho efektu bezpecnostniho pasu (vysvetleni: predstavte si rulku staryho namotanyho filmu do analogovyho fotaku, pak ho uchopte jednou rukou za tu rulku a druhou rukou zatahnete za konec filmu a dojde k utahovani filmu....) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: BUTCHER306TD

...je to kvuli eliminaci takzvaneho filmoveho efektu bezpecnostniho pasu (vysvetleni: predstavte si rulku staryho namotanyho filmu do analogovyho fotaku, pak ho uchopte jednou rukou za tu rulku a druhou rukou zatahnete za konec filmu a dojde k utahovani filmu....) :)

Tak už vím, co to jsou filmový efekty :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.