Sign in to follow this  
Followers 0
OK406

406- kryt klínového řemenu u motoru RFV

14 posts in this topic

Na komorním minisrazu u mě v garáži, se mi při pohledu na můj motor již delší dobou nelíbil pohled na točící se kolo klínového řemenu. Pro jsem se rozhodl(i), že se bezpečnostního hlediska zhotoví kryt. Při bližším zkoumání bylo zjištěno, že asi v minulosti tam nějaký kryt byl. K výrobě jsem použil hliníkový plech o tloušťce 2mm. Z tvrdého papíru se zhotovila šablona, která se obkreslila na plech a vystřihla a vytvarovala. Při montáži bylo nutno sundat kastlík s ŘJ pro lepší montáž. Po vytvarování se kryt za pomocí Silichromu vyleštil. Kryt je upevnění dvěma šrouby. Kdy se musel vyříznout závit do sacího sání, kde je již z výroby díra. Motor RFV. Jak se to osvědčí v praxi ukáže až čas. Fotka bez krytu :

[upravil dne 10/6/07 OK406]

post-0-14109595796411_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dík. Ale ještě jsem nikde nenašel, jak by měl vypadat originální kryt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba takhle ?

image.asp?smod=D8B&subgrp=496&unit=57A31A

a u 1.8 16V takhle

image.asp?smod=D8B&subgrp=496&unit=57A11A

[upravil dne 11/6/07 Ferry]

[upravil dne 11/6/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferry: dík. Je pravda, že tam byl na šroubu zbytek nějakého ulomeného plastu. Vypadá to vcelku zajímavě (číslo dílu 82). Je to dobrá věc, že když je otevřená kapota a motor běží, že se nemůže něco stát např. strčit ruku či volný kousek oděvu do klínového řemenu. Náhoda je b*b*c.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Ferry: dík. Je pravda, že tam byl na šroubu zbytek nějakého ulomeného plastu. Vypadá to vcelku zajímavě (číslo dílu 82). Je to dobrá věc, že když je otevřená kapota a motor běží, že se nemůže něco stát např. strčit ruku či volný kousek oděvu do klínového řemenu. Náhoda je b*b*c.:(

no jo bezpecnost prace predevsim ;)

Dobrou prihodu ma DD se svym novym vozidlem BMW 120d, viz jeho BLOG

[upravil dne 11/6/07 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je síla. Alespoň má jistotu, že má plně funkční sahary. Ale toho mechanika je mi líto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Tak to je síla. Alespoň má jistotu, že má plně funkční sahary. Ale toho mechanika je mi líto.

holt za blbost se plati :D ne nadarmo jsou na ty predni pricce nalepeny samolepky s vystrahou ze se vetrak muze kdykoliv roztocit, a ja vzdycky myslel ze to je jen pro blby americany a ze takovej mechanik v servisu by to mohl vedet a davat si bacha, holt i mistr tesar se nekdy utne :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: OK406

Tak to je síla. Alespoň má jistotu, že má plně funkční sahary. Ale toho mechanika je mi líto.

holt za blbost se plati :D ne nadarmo jsou na ty predni pricce nalepeny samolepky s vystrahou ze se vetrak muze kdykoliv roztocit, a ja vzdycky myslel ze to je jen pro blby americany a ze takovej mechanik v servisu by to mohl vedet a davat si bacha, holt i mistr tesar se nekdy utne :D

Mýlit se je lidské;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: OK406

Tak to je síla. Alespoň má jistotu, že má plně funkční sahary. Ale toho mechanika je mi líto.

holt za blbost se plati :D ne nadarmo jsou na ty predni pricce nalepeny samolepky s vystrahou ze se vetrak muze kdykoliv roztocit, a ja vzdycky myslel ze to je jen pro blby americany a ze takovej mechanik v servisu by to mohl vedet a davat si bacha, holt i mistr tesar se nekdy utne :D

Mýlit se je lidské;)

ovsem takhle se mylit muze uz jen 2krat nebo max trikrat, aby pak vubec neco mohl delat :D

BTW nejnovejsi zpravy od zdroje - mechanikuv prst zachranen nebyl - pry zbyla jen kost, takze prisla na radu pila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to je opravdu krutý omyl. Škoda, že to nebyl hnědočech. Líbí se mi u nových 406 to celozakrytý motoru. Lze jen kontrolovat olej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak ta historka mi připomněla jedno starší video - Staplerfahrer Klaus o jednom nešikovném dělníkovi... :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.