patriotpp Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Zdravim vsetkych, dnes sa mi podarilo utopit mojho peugeota. Bola prietrz mracien a pod mostom velka mlaka - ako som cez nu prechadzal auto zdochlo ( cez nasavanie vzduchu mi vtiahlo dost vody, vzduchovy filter uplne mokry ). Co myslite??..aka nakladna oprava ma caka? Momentalne motorom nejde ani pretocit pri zapnuti soinacej skrinky. Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Původně zaslal: patriotpp Zdravim vsetkych, dnes sa mi podarilo utopit mojho peugeota. Bola prietrz mracien a pod mostom velka mlaka - ako som cez nu prechadzal auto zdochlo ( cez nasavanie vzduchu mi vtiahlo dost vody, vzduchovy filter uplne mokry ). Co myslite??..aka nakladna oprava ma caka? Momentalne motorom nejde ani pretocit pri zapnuti soinacej skrinky. Dik. když motor nabere vodu tak nikdy nestartovat!! jen s vytaženyma svičkama! takhle s ho poslal do věčnych lovišt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Rovnou sháněj jiný motor. Tenhle případ, kdy 406 1,8 16V nabral vodu, už tu na fóru byl, dotyčný taky tehdy měnil motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Nejspolehlivější způsob, jak ohnout ojnice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Původně zaslal: Hafity Nejspolehlivější způsob, jak ohnout ojnice. to jako vážně? Je mi jasné, že voda se stlačit nedá, ale že by měl startér takovou sílu, aby ohnul ojnice? To se mi zase nezdá.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Původně zaslal: C.J. Původně zaslal: Hafity Nejspolehlivější způsob, jak ohnout ojnice. to jako vážně? Je mi jasné, že voda se stlačit nedá, ale že by měl startér takovou sílu, aby ohnul ojnice? To se mi zase nezdá.. Tak tomu věř, po utopení auta se fakt nikdy nesmí zkoušet startovat, jinak je to opravdu poslední otočení chudáka motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Myslím, že tu někdo nabízel motor na 406;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Původně zaslal: OK406 Myslím, že tu někdo nabízel motor na 406;) no myslím že nejčerstvěji Quiddo1:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Původně zaslal: C.J. Původně zaslal: Hafity Nejspolehlivější způsob, jak ohnout ojnice. to jako vážně? Je mi jasné, že voda se stlačit nedá, ale že by měl startér takovou sílu, aby ohnul ojnice? To se mi zase nezdá.. No to si piš, že má. On je do takové síly zpřevodovaný - vezmi si převodový poměr pastorku a věnce setrvačníku... I v případě přeskočení rozvoďáku a "potkání se" do má takovou sílu, že nadělá stejnou paseku jak když se to potká ve 130 na dálnici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Dík za vysvětlení.. Zatím jsem utopil jen Jawu.. Vyšroubovat svíčky, párkrát prošlápnout, dát suché svíčky a jedu dál.. patriotpp: už ses díval na motor? pokud to vtáhlo jen trochu vody a nestartoval si to, tak by ti taky mohly pomoct jen nové svíčky.. dostat všechnu vodu ven, podívat se jestli není voda v oleji v motoru a v převodovce, vyzkoušet jestli hází jiskru a doufat, že to neodnesla nějaká elektronika.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Ako vošiel do tej vody kľudne mohol hneď ohnúť ojnice ešte kým mal motor energiu a voda sa dostala do valcov. Inak štartér nie na každom motori má silu pretočiť celý motor. Mal som zaplavený jeden valec benzínom a štartér nedokázal točiť motorom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Na ohnutí ojnice ho ale vůbec nemusí protočit. Naopak, pokud je válci voda, a je jí tam dost, bych docela i čekal, že kolem dokola s tím neprotočí žádný startér, byť sebesilnější - ale ohnout ojnici dokáže i ten slabý... Každopádně ta šance, že ten motor půjde jen tak použít, je v tomto případě minimální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patriotpp Odesláno 11. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Takze utopenie vyriesene. Po dokladnej ociste a vysuseni vsetkych zatopenych casti auto zase ide ako ma. Len asi jedna rada ...ak sa niekomu nieco take stane je potrebne viac nestartovat a toboz nie roztahovat ( len odtiahnut na miesto kde sa odstrani voda ). Vela ludi ste ma dostatocne vystrasili, ale hlavne ze je vsetko OK. Inac tak nizko nasavanie vzduchu ako je v peugeote 406 1.8 16V r.v.1996 je riadna blbost, ak clovek nemoze prejst ani po vacsej mlake, ked tade presli skoro vsetky auta. To je asi vsetko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Ta 406 1.8 16v ma vzduchovej filtr stejne blbe dole jako 306 td ze??????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Pokud se nedostalo hodně vody do válvců a tlakem se neohnuly ojnice, auto fofrem vytlačit z vody, vyndat sání a klíčem vyšroubovat všechny žhavící svíčky. Začít startovat starterem, popřípadě pomoct kabelem z druhého auta. Volit 10 sekundové intervaly, cirka 5 - 6x podle toho, jestli se ještě voda tlačí ven. Pak zpátky žhavky, napumpovat naftu a startovat. Motor trochu ztěžka naběhne, ale v pohodě pojede. Operace v praxi ověřena, natáhli jsme vodu při povodních na Slovensku ve Feličce. Víše popsané a Felička dále pelášila tuším dalších 80 tkm, pak šla z firmy. V tomto případě netřeba měnit motor, není potřeba. Voda pokud motor mechanycky nepoškodí tak přez kruhy neproteče. Vyměnit olej a lítat v pohodě dál. Jo, koukám máš benzína, obdoba se svíčkama ... [upravil dne 11.6.2007 Ladis] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Jestli se tomu motoru nic nestalo, tak máš tedy opravdu z pr...e kliku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladis Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Oddie: Jo, to je pravda, byla to klika, ale taky jsme do toho nevlítly jak v rallye. Bych řekl, že čím nižší otáčky tím líp. Se to zadusí než dojde ke krityckému zaplnění vodou. Chasník z dědiny právě naopak machroval (už tak 7 let to bude) a vlítnul do hluboké kaluže (zatopená část silnice po prudkých deštích) a motor šel samozřejmně okamžitě do kytek, hned se škubly ojnice a vyletěla tuším i vačka. Sklidil veliký "obdiv" a dvě rundy "po velkých" přes celou hospodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 No zlatý moje pixly, co mají sání až nahoře těsně pod kapotou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robiro Odesláno 11. červen 2007 Sdílet Odesláno 11. červen 2007 Původně zaslal: patriotpp Zdravim vsetkych, dnes sa mi podarilo utopit mojho peugeota. Pozdravujeme do Popradu a nabudúce opatrne, hlavne na tom sídlisku, čo vám tam vytápa každý rok, keď sa začne topiť sneh! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.