kveton Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Čaute, dnes budu měnit brzdové kotouče a desky na mojí 406ce a chtěl jsem se zeptat na pár věcí. Je třeba dát při každé výměně nové šrouby vodících čepů nebo se stačí podívat jak vypadá a použít ten starý? Druhá věc která mě zajímá, musí se použít na ten šroub pojistný tmel a jestli ano, tak jaký? A všeobecný dotaz, na 406ce jsem to ještě neměnil, tak se ptám, jestli je v tom nějaký zádrhel nebo to jde v poho, abych se na to psychicky připravil. Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 je treba dat pokazde nove, na tech novych je naneseno lepidlo proti povoleni ( aspon ja u Ferodo desticek mel v baleni v krabicce asi 4ks tehle sroubu s nanesenym lepidlem ) Zadrhel by v tom byt nemel, jedine na co se priprav, tak je poradne utazeny srouby co drzi brzdovej trmen na tehlici, ty jdou fakt ztuha povolit a je dobry si na ne pred demontazi striknout nejakej uvolnovac a nechat chvili pusobit Jo ty srouby co drzi trmeny maji hlavu velkou hvezdicku - TORX velikost ted uz z hlavy nevim, asi 80, takze je treba mit kvalitni nastavec na golu, pokud nemas hvezdicku tak se do toho ani nepoustej, pac ten kotouc bez sundanyho trmenu nesundas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 8. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. červen 2007 a ten TORX je kde přesně?Na těch šroubech u destiček? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Nee, to je na brzdových třmenech - pomůže, když před povolením na ně nasadíš tu hvězdičku a jemně (později, pokud to nepovolíš tak i více) poklepneš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 8. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. červen 2007 a to se utahuje 120Nm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 8. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. červen 2007 120Nm by mělo odpovídat 12,5Kg na 1m dlouhé páce Ale musím se přiznat, že po nátlaku mé ženy a s pocitem, že to musí být dnes hotové abychom mohli jet zítra do Brna na autosalon, přistoupil jsem na to, že mi to dnes vymění v servisu. Nechci riskovat to, že doma něco nepovolim a dva měsíce mi bude doma vyčítáno, že jsme tam nemohli jet Takže všem zúčastněným děkuji za rady a informace, které využiju snad někdy příště. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Dobrá volba, ono se jedná přece jenom o nejdůležitější bezpečnostní prvek a tak experimenty nejsou moc na místě (to nechci nikoho podceňovat). Osobně jsem se do toho sám pustil až poté, co mi to předvedl profik a vysvětlil co a proč dělá. Užij si autosalon:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Původně zaslal: kveton 120Nm by mělo odpovídat 12,5Kg na 1m dlouhé páce Ale musím se přiznat, že po nátlaku mé ženy a s pocitem, že to musí být dnes hotové abychom mohli jet zítra do Brna na autosalon, přistoupil jsem na to, že mi to dnes vymění v servisu. Nechci riskovat to, že doma něco nepovolim a dva měsíce mi bude doma vyčítáno, že jsme tam nemohli jet Takže všem zúčastněným děkuji za rady a informace, které využiju snad někdy příště. jj, žena má vždy pravdu:D:D:D "Běda mužům, kterým žena vládne" Ber to prosím tě s úsměvem;):D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 8. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. červen 2007 na neděli to nechat nemůžu, to zas s tátou stáčíme med. Nějaký THORXy doma mám, ale nevim přesně jaký velikosti! No prostě jsem nějak podcenil přípravu a nechal to na poslední chvíli. Nemám strach z výměny jako takový, ale z toho, že tam bude něco přirezlý a nepujde to povolit a ja nebudu moc odjet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 8. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. červen 2007 to máš sice pravdu, ale už taky nikam nezajedu, z toho plyne, že bych nejel ani do Brna a to bych si vyslechl!! :D V rámci udržování klidného manželského vztahu jsem se rozhodl toto neriskovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kveton Odesláno 8. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 8. červen 2007 souhlasim a u brzd se to nevyplácí. Příště si na to dám více času. Já jsem počítal s tím, že pojede kamarád, ale včera přišel, že je bez auta, tak jsem se zhrozil a začal všechno shánět! No a dopadlo to jak to dopadlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Původně zaslal: kveton na neděli to nechat nemůžu, to zas s tátou stáčíme med. Nějaký THORXy doma mám, ale nevim přesně jaký velikosti! No prostě jsem nějak podcenil přípravu a nechal to na poslední chvíli. Nemám strach z výměny jako takový, ale z toho, že tam bude něco přirezlý a nepujde to povolit a ja nebudu moc odjet. kvôli výmene vodítka na brzdovom strmeni som kupoval celú sadu torxov lebo som to ovažoval za veeeľmi dôležité na pažoute. Takže odvtedy ich používam všade, lebo na pažoute sa skrýžovými šrobmi ťažko stretneš. Dal som za tu sadu cca 350Sk takže to nebolo až tak veľa. Nasadzájú sa do adaptéra a ten už ide na račňu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 ten torx je buď 55 alebo 65. A inak ten bordel na tie šróby je fakt pomocník lebo keď som vymenil ten môj strmeň tak mi za dva dni jeden šrob odpadol, našťastie som sa preň vrátil a išiel ku kámošovi do servisu, ten mi to nalepil tam ako sa patrí. Inak sú na to tri druhy lepidiel. My sme dali ten stredne silný lep. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 v utery jsem měnil desky a kotouče. Ty torxi jsou v pohodě jen mit opravdu dobry rozměr ,horší je to s těma šroubkama co drží kotouč , ja tam měl 4x torx 30 a včechny jsem zakulatil:( Takže přišla na řadu vrtačka. cCo se tyče toho lepidla ,tak ke každym deskam, snad i k starline:D se davají nové šrouby ktere jsou na začatku zavitu natřeny přiměrnou barvou (tzv lepidlem) , stejně tam je proti matka takže se to jen tak nepovoli .+ 100% promazat ty vodící čepy v brzdiči. odchlipnout ty prachovky(manžety ) a dat tam nejlepe grafitovou vazelínu. Jinak na obr. chlazené kotouče Fedoro a desky Fedoro Premier Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Původně zaslal: komisar jinak torx na kotouče je 27 na 100% proztože první jsem dělal 25 a šla do prčic.Nakonec jsem je vyměnil za křížíky. Co drží brzdič tak je to thorx 55 koukal jsem dnes:papa to je různé , někteří výrobci dodávají ke kotoučům torxi ,někdo křížové viz ferodo,někdo imbusy. mě tam sedla 30 torx ale šroubky byly zarezlé a dost měkké, takže šli do věčných lovišť .Škoda že vyrobci dodávají ke každemu kotouči jen jeden šroubek , takhle mi tam v každem zbyla dírka. třeba to bude líp chladit:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Původně zaslal: komisar u obou 406 co jsem měl jsem použil thorx 27 ale nyní jsem jej vyměnil za x na své 406 mám dokonce jeden na plochý šroubovák:myslim:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 8. červen 2007 Sdílet Odesláno 8. červen 2007 Původně zaslal: komisar tak to už musel někdo měnit protože orginál je 27 /hvězdička/ jo to jo , vypadají rozumně v poměru ujetych km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.