Sign in to follow this  
Followers 0
Kdo

princip a smysl "indikátoru" na stěrači

8 posts in this topic

Uniká mi, na jakém principu "funguje" ten indikátor opotřebení na stěrači pod tou černožlutou samolepkou. A k tomu i smysl. Slovy klasika: "Irmo, ty stěrače mi nemusíš hlásit, to přeci vidím".

Share this post


Link to post
Share on other sites

UV zarenim ze slunce se pomalu to kolecko stava zlutym ( tedy kdyz budes stat rok v garazi ve tme, tak nic neudela :D ) Smysl celeho toho je upozornit te, ze si mas vymenit sterace, nebot vlivem UV zareni a zmen teplot starne i ta gumicka. Kazdopadne pokud sterac stira a nerozmatlava, tak je mi uplne jedno jeslti je kolecko zluty nebo ne, vymenim si ho az se mi nebude zdat kvalita stirani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli myslíte ty žlutý samolepky, tak ty se mi odlepily samy od sebe a to mám stěrače asi měsíc :mrk:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Mila_S

Jestli myslíte ty žlutý samolepky, tak ty se mi odlepily samy od sebe a to mám stěrače asi měsíc :mrk:super

No ty právě po montáži stěraču musiš sundat a pod nimi je ten indikátor, zalepenej je proto aby nezežloutnul už při skladování. Jinak myslím že je to další zpusob jak přimět některý lidi aby vyhodili ještě dobrý stěrače a koupili jiný jenom proto že jim zežloutlo kolečko:o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Mila_S

Jestli myslíte ty žlutý samolepky, tak ty se mi odlepily samy od sebe a to mám stěrače asi měsíc :mrk:super

No ty právě po montáži stěraču musiš sundat a pod nimi je ten indikátor, zalepenej je proto aby nezežloutnul už při skladování. Jinak myslím že je to další zpusob jak přimět některý lidi aby vyhodili ještě dobrý stěrače a koupili jiný jenom proto že jim zežloutlo kolečko:o

Ahá, tý woe:mad:, zase jsem o něco chytřejší, já si říkal, že je to tam ňáký divný, že to docela ruší při jízdě, protože to přitahuje pozornost očí, takže jsem byl rád, že to odpadlo, jinak se řídím vlastní hlavou a měním stěrače, když začnou matlat sklo, a protože za rok najedu kolem 50 K tak je měním zhruba tak dvakrát do roka; ale u Peugeota jsou docela drahý. :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Jinak myslím že je to další zpusob jak přimět některý lidi aby vyhodili ještě dobrý stěrače a koupili jiný jenom proto že jim zežloutlo kolečko:o

Jo, to je jedinej důvod, který mně napad. Na nic jinýho jsem nepřišel a rozumnýho už vůbec ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

UV zarenim ze slunce se pomalu to kolecko stava zlutym ( tedy kdyz budes stat rok v garazi ve tme, tak nic neudela :D )

Jo, ale ta gumička si za ten rok vesele zestárne a ztvrdne. Ovšem kolečko budu mít gurt fungl. Bezva fórichtunk. takovej praktickej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, osobně dávám přednost bezramínkovým. Lepší účinnost a nestojí svět. Narozdíl od origo PEUGEOT. Opotřebení poznám, když jedu a nic nevidím :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.