Sign in to follow this  
Followers 0
oni

lambda

20 posts in this topic

jelikoz mam podezreni na spatnej predehrev u lambda sondy,naskytla se mi moznost zadarmo mit lambda sondu z nejaky skodovky ,melo by to byt taky na 1.4 mpi,stejnej zavit a vzhledove je stejna!akorat jinej konektor. JE MOZNA ZAMENA?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak myslis ze na chod motoru by to nemelo mit vliv? abych se pak neco nepokazilo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

takze ji mam vzit a zkusit!ted jen co jakej kabel kam pripojit?

myslis klasickou cokoladu?

[upravil dne 7/6/07 oni]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja mam pocit ze mam 4 (ale jiste to nevim) a ta skodovacka by mela mit taky 4.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak super to mam radost!ze to teda jde!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeste me napadlo,uz vim ze ta skodovacka lambda ma 4 kabely,co kdyz ja budu mit jen tri??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pata

oni: nebudes ;)

no to ja jen kdyby!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

jen ji nesmis pajet

To nechápu, já jsem ty drátky pájel,asi 10cm od konektoru,dával jsem jinej.Myslíš že jsem tím něco zvoral?

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky by me to zajimalo!! jeste takovej blbej dotaz!u tech bilej je jedno jak je zapojim??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja co jsem cetl tak to pajeni zduvodnovali tim, ze jelikoz je tam teplota vetsi jak 300stC a cin taje pri nejakych 270stC tak by ten spoj nevydrzel, ale to plati asi spis pro ten konec u lambdy nez ten konec u konektoru v motoru, tam se ty draty tolik neohrejou

U tech bilej je to jedno, to je jen predehrev odporem, takze je jedno na kterou stranu toho odporu pripojis kladny a na kterou zaporny pol

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak super, uz ji mam doma!!! sem koukal ze je skoro stejnej i konektor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

ja co jsem cetl tak to pajeni zduvodnovali tim, ze jelikoz je tam teplota vetsi jak 300stC a cin taje pri nejakych 270stC tak by ten spoj nevydrzel, ale to plati asi spis pro ten konec u lambdy nez ten konec u konektoru v motoru, tam se ty draty tolik neohrejou

U

Presne tak, pokud by to nekdo napajel hned za lambdou, tak by mu ty draty po ohrati motoru nejspis odpadly, protoze by se ten cin roztekl. Ale muselo by to bejt fakt tesne za ni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

a co fotečka ta by nebyla??

jaka fotecka??

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak uz nejaky tyden jezdim z tou lambda sondou a jen se chci zeptat,jestli kvuli ni by se mi mohla rapidne zvysit spotreba???

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to tam radsi vratim tamtu,pac ten narust spotreby se mi zda znatelnej!!!je moznej takovej rozdil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.