Sign in to follow this  
Followers 0
Petapa

Engine oil level too low

13 posts in this topic

Přeložil bych to jako nízká úroveň motorového oleje. Jenže olej jsem vyměnil a mám ho po horní risku. Nedělá to při každém startování, ale oběví se to aspoň pětkrát za den. Dále bych se chtěl zeptat, co to je za ventilátor na střeše, jak je stropní světlo a bodovky na čtení, je tam mřížka. Když zapnu klíč, tak se tam začne něco točit. Mám peugeot 406 combi 2.0 HDI r.v.2003 teprve týden, je to dovoz a návod v češtině k tomu nemám a ten co je tady ke stažení, tak to je starší model. tak o tom nemám ani páru. Dík za info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten olej bych asi vydel na cidlo :myslim tu mrizku mam taky ale taky sem jeste neprisel na to co to je :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ak ma moje info neklame tak pod dou mriezkou je snimac teploty pre automaticku klimu a ta vrtulka (ak tam teda je) zbezpecuje prisun vzduchu z kabiny k tomu cidlu...

no a to engine oil level too low skus ist po kabloch, ak to pise len niekedy skor by som to videl na nejaky zly kontakt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Parc

ak ma moje info neklame tak pod dou mriezkou je snimac teploty pre automaticku klimu a ta vrtulka (ak tam teda je) zbezpecuje prisun vzduchu z kabiny k tomu cidlu...

no a to engine oil level too low skus ist po kabloch, ak to pise len niekedy skor by som to videl na nejaky zly kontakt

Můžu potvrdit to co píše "Parc" ta mřižka tam je fakt na klimu,a po výměně oleje vynulovals servisní interval?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiskni tlačítko pro nulování denního počítadla ujetých km a drž ho tak dlouho, až místo ujetých km začne blikat symbol klíče a servisní kilometry. Pak si tam nastav třeba 20 000km (s každým stiskem toho tlačítka se změní hodnota) a pak to buď nech (a za nějakou minutu se to potvrdí), nebo dalším několikavteřinovým stiskem to potvrď sám.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kajk

Stiskni tlačítko pro nulování denního počítadla ujetých km a drž ho tak dlouho, až místo ujetých km začne blikat symbol klíče a servisní kilometry. Pak si tam nastav třeba 20 000km (s každým stiskem toho tlačítka se změní hodnota) a pak to buď nech (a za nějakou minutu se to potvrdí), nebo dalším několikavteřinovým stiskem to potvrď sám.

Tak tak svatá pravda.......:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jsem zkoušel a nic. stále tam mám údaj 11800 a je furt stejný, ať ujedu kolik chci km. držel jsem to půl minuty a nic. Už mám strach, že to mohl někdo celý předělat a km, co tam jsou, už nemusí byt pravda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petapa: a mel jsi otoceny klicek? tusim, ze do prvni polohy? :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

v první nic nenaskočí, až ve druhé a jak to ukazuje stav oleje, servis a potom kilometry, tak nic. ale teď jsem si všiml,že to ukazuje i olej v půlce a přitom jsem ho měnil a je po horní rysku. Tak mám pocit, že si s tím asi dovozce nějak pohrál.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapni klíček do druhé polohy a drž nulování denního měřiče kilometrů až tam budou blikat jiné udaje.Já to udělal tak že jsem první držel nulování a potom zapl klíček tak to zkus.Mě taky někdy ukáže měřák oleje mín než mám,a potom zase dobrě....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.