mirec.dk.406

volnobeh klesá pomaly

27 posts in this topic

Zdravím Vás opäť, kukal som aj v hľadí ale som nič nenašiel takže sa chcem opýtať asi 2-3 týždne pozorujem že mi voľnobeh klesá strašne pomaly, keď pustím nohu s plynu a keď vyradím, a ešte zaujímavosť akonáhle zaradím rýchlosť a trošku sa pohnem akoby si to samo pridalo, stále musím brzdiť, podraďovať a podobne, to auto ako keby chcelo samo ísť, menil som krokový motorček asi pred dvoma mesiacmi, neviete mi poradiť čo by to mohlo asi byť, kde je pes zakopaný, trošku išla aj spotreba hore ale nie dáko prudko.:myslim

[upravil dne 6.6.2007 mirec.dk.406]

[upravil dne 6.6.2007 mirec.dk.406]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosím tě, u jakého auta máš problém s otáčkami? Máš jich tam více uvedených.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Prosím tě, u jakého auta máš problém s otáčkami? Máš jich tam více uvedených.

Já bych to typoval na tu 406, páč 405 1.6 je jednoduchá jak kafemlejnek a Rendl byl karbec:super

For mirec.dk.406: Kupovals ten krokáč novej nebo na vrakáči?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dělá to když je motor telplej/studenej nebo stále?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám podobný problém,na motoru P405Mi16.Pokud je motor zahřátýnatolik,že už se pohne i ukazatel teploty oleje,volnoběh se mi občas pomalu zvedne asi tak na 2200ot a za chvíli sám pomalu klesne,to se někdy opakuje,pak je zas třeba i dlouhou chvíli klid.Prošlápnu-li plyn ot.klesnou na správnou hodnotu.Na chvíli.Vyměnuju jednu věc za druhou okolo motoru,ale ještě jsem na to nepřišel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

měl sem stejný problém na 306. Dělal to vypadlý konektor u váhy vzduchu (jestli to říkám dobrě. Každopádně je to jediný konektor nahoře u sání

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě pomalé klesání otáček způsoboval prasklý rezonátor vzduchu a jak si přisával až za čidlem, tak to déle trvalo než spadl volnoběh (je to taková ta bakelitová krabička pod sáním motoru).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Honzin

Mě pomalé klesání otáček způsoboval prasklý rezonátor vzduchu a jak si přisával až za čidlem, tak to déle trvalo než spadl volnoběh (je to taková ta bakelitová krabička pod sáním motoru).

co jsi s nim delal ? zalepil - svaril, vymenil za jinej nebo vyhodil uplne pryc ? ja ho na sani nemam - viz muj prispevek zde, zajimalo by me jestli je poznatelnej rozdil, kdyz tam je nebo kdyz je vyndanej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě otáčky hlesají taky pomalu, ale mám P306 1.6 r.98. U zahřátého motoru se to projevuje nejvíc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám ešte jeden poznatok akonáhle zaradím rýchlosť a trošku sa pohnem tak si to akokeby pridalo normálne auto ide samo napr. po rovinke, do kopca som to včera skúšal celkom strmý ked idem na dvojku pustím plyn a ono ide samo bez plynu - ťahá, akonáhle stlačím spojku tak otáčky pomaly klesnú na voľnobeh, ale keď znova pustím spojku znova to má ťah,:myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

to me to po rovince na dvojku taky jede samo bez plynu a nechcipne, i do maleho kopecku, ridici jednotka to udrzi v chodu ten motor. Fakt ti to neprisava nekde vzduch ? To tesneni kolem krokovyho moturku tam mas? Nevypadlo pri montazi noveho ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie tesnenie nevypadlo, dával som pozor keď sa to montovalo, ja to pozorujem asi len 2-3 týždne predtým to nerobilo, ten vzduch budem zisťovať keď prídem z práce, ako na to asi prídem bude to počuť alebo syčať ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

Původně zaslal: Honzin

Mě pomalé klesání otáček způsoboval prasklý rezonátor vzduchu a jak si přisával až za čidlem, tak to déle trvalo než spadl volnoběh (je to taková ta bakelitová krabička pod sáním motoru).

co jsi s nim delal ? zalepil - svaril, vymenil za jinej nebo vyhodil uplne pryc ? ja ho na sani nemam - viz muj prispevek zde, zajimalo by me jestli je poznatelnej rozdil, kdyz tam je nebo kdyz je vyndanej

No já jsem ho třikrát lepil (najivně silikon, potom dvousložkový epoxid a potom epoxid a opáskovaný rezonátor), pokaždé to po čase prasklo, tak jsem za 600 Kč koupil nový a od té doby je pokoj. V podstatě jeho funkci nechápu a bez něho jsem nikdy nejezdil, takže nedokážu posoudit rozdíl. Snad by vlivem pomalejšího vyrovnávání tlaku vzduchu (má větší objem) mělo docházet k jeho plynulejšímu přísunu a plynulejí jízdě, ale jinak nevím.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rezonátor v poriadku, trošku som pokýval všetkými konektormi dookola trošku sa zlepšilo, zajtra skúsim ešte prečistiť krokový motorček a klapku a uvidíme:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

to me to po rovince na dvojku taky jede samo bez plynu a nechcipne, i do maleho kopecku, ridici jednotka to udrzi v chodu ten motor. Fakt ti to neprisava nekde vzduch ? To tesneni kolem krokovyho moturku tam mas? Nevypadlo pri

montazi noveho ?

No,já teda nevím,ale pokud na běžícím motoru povolím nějakou hadici a tím tam pustím falešnej vzduch,tak motor naopak ztrácí otáčky nebo i chcípne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám na Mi16 otáčky tak kolem 2 - 2.2t už jsem s tim dělal psí kusy, resetoval jednotku, vyměnil co vyměnit šlo a výsledek = 0:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ráno pekne naštartovalo kým sa zohrial asi 1100 potom asi 950 a ide to ako predtým pustím pedál a otáčky pekne zbehnú a nepozorujem už zvýšenie ťahu na voľnobeh pri zaradenej rýchlosti, ešte som nič nečistil, uvidím ak to pôjde takto tak zatiaľ do toho vrtať nebudem, podotýkam včera som tam kýval všetkým na čo som dočiahol, možno to chce len pohladkať pofúkať prihovoriť sa mu a ono to poslúchne, je to proste peugeot:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mirec.dk.406

ráno pekne naštartovalo kým sa zohrial asi 1100 potom asi 950 a ide to ako predtým pustím pedál a otáčky pekne zbehnú a nepozorujem už zvýšenie ťahu na voľnobeh pri zaradenej rýchlosti, ešte som nič nečistil, uvidím ak to pôjde takto tak zatiaľ do toho vrtať nebudem, podotýkam včera som tam kýval všetkým na čo som dočiahol, možno to chce len pohladkať pofúkať prihovoriť sa mu a ono to poslúchne, je to proste peugeot:D

dyt to rikam...konektor :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.