mjolnir Odesláno 5. červen 2007 Sdílet Odesláno 5. červen 2007 Ahoj Tak jsem po delším přemýšlení koupil 309 1.9D, dokud jsem nevyjel z města tak bylo vše OK a v nejlepším pořádku, ale jak jsem mohl s rychlostí přes 50, chtělo se mi skoro brečet co jsem to koupil - když jsem začal postupně zvyšovat rychlost, tak kolem cca 60km/h se začla klepat řadička a kolem 70 už bylo vlnění předku skoro nesnesitelné a řadící páka se taky pěkně mlátila - víc jsem si prostě jet netroufl. V jednom starším dotazu jsem našel, že by to mohl být problém s poloosami - konkrétně kloubem - sedí to i na můj případ? Pokud ano, na co kouknout a co případně vyměnit? Až na tohle se mi auto zdá naprosto OK (já vim, zní to divně , takže bych to rád vyřešil a stal se dalším spokojeným majitelem Peugeotu. Díky za odpovědi Doplnění: jinak jako v těch ostatních dotazech - dělá to pouze pokud je motor v záběru, vyšlápnutí spojky, brždění motorem, neutrál - cokoliv i v rychlosti kolem 80km/h je bez nejmenšího problému. [upravil dne 5.6.2007 mjolnir] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. červen 2007 Sdílet Odesláno 5. červen 2007 Ano, je to vnitřní kloub na jedné z poloos. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjolnir Odesláno 5. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2007 Ok, musi se menit ta poloosa cela nebo staci ten kloub? Pripadne kolik mam vyklepnout cca z prasatka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 5. červen 2007 Sdílet Odesláno 5. červen 2007 Neznačková nová poloosa v Kelly: levá za 2131,-Kč pravá za 1607,-Kč repasované poloosy Sorea v Kelly: levá za 2369,-; 3235,- nebo 3799,-Kč (záleží na provedení) pravá stejné ceny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. červen 2007 Sdílet Odesláno 5. červen 2007 Stačí ten kloub, ale samotnej ho těžko koupíš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjolnir Odesláno 6. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2007 Ok, diky za tipy, btw me to v katalogu Auto Kelly ukazuje u znackovy repasovany i u neznackovy stejny ceny, zajimavy. Ted jeste jestli se bude menit jen jedna nebo obe, ale i obe bych snad financne utah. Kazdopadne diky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 6. červen 2007 Sdílet Odesláno 6. červen 2007 Těžko je určit předem, jestli levá nebo pravá nebo obě. Na to je ideální servis, (nebo domluva), kdy se nepoužitá vrátí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjolnir Odesláno 6. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2007 Doma to delat nebudu, jeste to auto vubec neznam a nejdriv s nim chci trochu jezdit nez se v nem zacnu vrtat. Kolik cca mam pocitat ze si za to muzou uctovat hodin prace? Na skodovce je to chvilicka, to vim, ale na 309 netusim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. červen 2007 Sdílet Odesláno 6. červen 2007 Když s tím zajedeš do Sedlčan ke Glogarovi, budeš mít za trojku udělané poloosy obě, a nemusíš nic řešit... z Budějc to máč v podstatě za rohem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjolnir Odesláno 6. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2007 Původně zaslal: oddie Když s tím zajedeš do Sedlčan ke Glogarovi, budeš mít za trojku udělané poloosy obě, a nemusíš nic řešit... z Budějc to máč v podstatě za rohem. No jestli ti cca 100km prijde za rohem s autem ve kterem se da jet maximalne 60 tak ano Ale jsem pripadne ochotnej to podstoupit, byl by to pekny vylet, mate nekdo nejaky kontakt na ten servis, abych si to pripadne dohodl predem (tezko sezenu nekoho kdo tam pojede se mnou druhym autem aby me odvezl a pak zase zpatky pro auto). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 6. červen 2007 Sdílet Odesláno 6. červen 2007 Všude jinde dáš tu trojku jen za jednu stranu, tak si to rozhodni sám. A dá se s tím jet i rychlejc, když pojedeš přes kilo, ty vibrace zase ustanou, cca v 70 to má rezonanční kmitočet, proto je to znatelné nejvíc. Vezl jsem takové koupené auto víc jak 100km, a taky mě neubylo... Číslo na něj si vyhledej, už tu párkrát bylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjolnir Odesláno 6. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. červen 2007 Uz jsem se dohodl tady v Kosove, za praci rekli cca 300, jedna poloosa 2000 (repas), levnejsi bohuzel nema moznost v dostatecne dobe sehnat. Ale rekl bych, ze me to nepolozi, alespon to mam bliz. Kazdopadne diky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Odesláno 10. září 2007 Sdílet Odesláno 10. září 2007 hodně by mě zajímalo jak to dopadne přtoože podobné věci předvádí i moje 206 hlavně když je zahřátá tak od 70km/h vlní předkem a klepe řadící pákou dělá to však pouze na 4 převodový stupeň čímž bych vyloučil nějakou závadu na motoru Takže opravdu asi ta poloosa PS: je fakt že při plném rejdu a rozjezdu něco lupne ud předního levého kola, ale na garanční prohlídce nezjisitli vůbec nic co se týká podvozku Můj příspěvek Ikdyž nepochopím to že když jsem tankoval kvalitní italskou naftu tak se auto ani nehlo [upravil dne 10.9.2007 KoNG] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.