Sign in to follow this  
Followers 0
AKCZ

Kit primeho sani na 306 GTI-6?

19 posts in this topic

To je prave ten problem.. bez vetsich uprav je docela problem najit prostor heh a i tak si nejsem jistej resenim kam ten filtr umistit..

Share this post


Link to post
Share on other sites

martin106S16: Pod sedacku dam asi Tvoji hlavu ;):P:D

voštík: Krajni ikdyz ucinny reseni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle mých zkušeností (zatim jen 10tis.km) je 306 S16 poměrně rychlá i bez kitu, ale stejně nám to kdekdo natře, kit nekit. holt třílitrový šestiválec (např. Alfa 147) žádným kytováním nenahradíš. Myslím, že motor je už dostatečně naladěn s fabriky a další zásahy mu moc neprospívají. Dal jsem tam zatím jen KN filtr a auto se mi ze začátku docela zakuckávalo. Asi dobrý tuning je, lít tam kvalitní benzín např. V-Power.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asi tak... prodat, koupit neco jinyho silnejsiho v zakladu, pak uz jen doladit :-) Nebo se s tim proste smirit a jezdit napohodu :8 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

V podstate mate asi pravdu ;) Ale i tak me zajima jeste tohle sani jinak bych s tim vic nedelal popripade pokud ma nekdo dalsi upravy tak ze zajimavosti se o ne podelit jinak se v tom hrabat zatim nehodlam :cool:

Peugeot je proste vasen :D

Robert: Nejedes nekam na nejakej srazik? Tady (vych. Cechy) jak kdyby zadny S16ky nejezdily :(

StreetPro: Jojo doladit - o to se prave snazim :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sniž si hlavu, navrtej vstřiky, přikup větší nádrž:D Taky jsem řešil, kam s kóňákem. Vyřešil jsem to následovně: Baterka šla do kufru:D natáhly se 2,5 dlouhý kabely podél auta a napojilo se to zpátky do motoru. Vzniklo místo baj voko 15x40x30cm tam šel filtr - od přední masky mi přivádí hadice vzduch k filtru, stínění vyřešil kus leštěnýho plechu, k tý baerce moc teplo nejde. Jedinej problém - dolejvání kapaliny do ostřiků. Pokažý si ho ocintam. Řešení - vozim sebou jak debílek trychtýř:D:D:D No a to je asi tak všechno. Měl jsem ještě místo za pravym př. světlometem ale sundavej filtr kvůli každý výměně žárovky a navíc tam je o hodně větší teplota a stínění by se tam taky blbě dávalo. Howk domluvil jsem.

Jo jinak auto můžeš ladit jak chceš a pak ti natrhne prd*el debilní teréňák teda byla to X5, ale zahřeje pocit že on do toho vrazil 2mega a ty nějakejch 70 papírů

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vono je rozdíl natrhnout půlky a natrhout půlky. Kdyby jsi potkal tu X5 na okruhu tak jí nadělíš takovej ranec že se bude divit, tu výše zmiňovanou Alfu 147GTA jsem si vychutnal se svojí sériovou S16kou na okruhu tak že se majitel divil ještě v noci než usnul. Ty koně pod haubnou jsou supr, ale když ti auto váží 2 tuny tak s tim v zatáčce neuděláš nic i kdyby jsi jich tam měl 1000. Deeper pokud si chceš zvednout sebevědomí, vyraž na okruh, uvidíš co ti naši prcci dokážou všechno předjet. Vjetšina lidí tyhle auta ani neuměj pořádně řídit. Jen takovou perličku nakonec, kámoš má to samí co já a před měsícem byl na otevřenym dni na okruhu v Brně, pěkně vybaven slicky jak se patří. Potkal Vipera, jo ten 10ti válec. Po klasické honičce kdy ho S16 v zatáčkách podjela a Viper mu to na rovince vrátil přišla zatáčkovitá část a Viper si ani neškrt, auto za 4mega...Pak tě hřeje ten správnej pocit...Zmáčknout 500 koní na dálnici umí každej blb, ale na druhou stranu bych si těch 300 kmh chtěl vyzkoušet taky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tim nechci říct že 106S16 je rychlejší než Viper, ten můj kámoš je závodník takže tušim důvod proč ho předjel, jen jsem chtěl nastínit že i auto s 5x menšim výkonem jezdí dost rychle když se to s nim umí a že síla motoru neni to nejdůležitější.

Share this post


Link to post
Share on other sites

s tim se da nez souhlasit, nicmene jen nizka vaha nestaci, musis mit i dobrej podvozek /kola-pneu-tlumice-pruziny-stabilizatory, pripadne tvrdsi silentbloky/... pak samo brzdy, prevodovka, samosvor,... z vlastni zkusenosti vim, ze auto s o 100% vetsim vykonem a s nejakyma 400kg navic ti na okruhu neujede :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm hm.. tak vidim ze misto kitu sani vykucham sedacky.. vezmu kastli z Trabanta a sundam rezervu - pak me nekdo dozente :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

no v zimne v horach by ses divil co takovej standardni trabant dokaze za kousky ;) ... nedostizny auto do hor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.