Sign in to follow this  
Followers 0
denoo

ohen z vyfuku

29 posts in this topic

Chcem sa spytat ci niekto ma nieco take ze pri jednotke a dvojke plnom plyne mu idu z vyfuku plamene , alebo take nieco. Pri preradovani rychlosti. mam obavu ze ci to moze opalit naraznik od tepla casom. Ja som to zistil az vcera vecer :bojim a co to moze mat za nasledok? Iba siroky vyfuk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako nie plamene, ale chvilkove vzplanutie vyfukovych plynov. Iba pri preradeni z 1 na 2 alebo z 2 ky na 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

No muze ti to propalit vyfuk, podpalit ventily..... podleme bude chba nekde v rozvodech - spatne nacasovane otevirani a zavirani ventilu

Share this post


Link to post
Share on other sites

vyfuk je robeny cely antikor , hadam vydrzi, ale nastavenie ventilov, sak s tym sa myslim nic nerobilo, akurat chip , vyfuk od motora, sanie, a obmedzovac je prec. Ale sa pytam preto aj,lebo som to videl napr ked isli okolo nas auta nieco ako wrc , a im to tiez tak ked pridali a preradili strelilo ohen, a pochybujem ze by mali zle nastavene ventily

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to bude spatne nacasovane zapalovani v tom chipu. U zavodnich aut strili ohen z vyfuku pri podrazovani kdy je motor hnan do otacek kynetickou energii auta a jednotka nestaci zareagovat a zapali smes pozdeji.

Jinak jsem jeste nevidel WRCko kterymu by na rovince pri plnym plynu litaly plameny z vyfuku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ako najviac sa mi zda ked podradim z trojky na dvojku, vtedy to striela ako na zapade (pri pomalsom pustani spojky)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako ja neviem presne kedy isli aj plamene, ale hovorili mi to kamosi co stali na parkovisku

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak jestli ti to strili do vyfuku nebo ne poznas i za volantem ne? musi to byt rachot. Odkud ses?

Share this post


Link to post
Share on other sites

slovensko dubnica nad vahom, ale striela to ked podradujem , hlavne pocut z 4 na 3 , a 3-2 , vtedy to streli vo vyfuku , aj tri krat, ako kedy , asi podla toho ako je teplo, mam pocit cim je teplejsie tak tym viac,

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestli ti tam nekdo daval chip a pred tim to nedelalo tak myslim ze bude problem tam

[upravil dne 4-6-2007 Escaper]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja som ho tam nedaval to je fakt,ale vsetko robila jedna firma komplet celu upravu auta, za pekne masnu sumu, lebo auto bolo najpv robene na preteky na pezinsku babu do vrchu. Inak ja som to videl napr aj na takych autach ako je lamborghini , pozri videa na youtube, pri podradovani asi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Escaper asi přemýšlí, že by se jel podívat na plameny od laufu, že? :D:D:D

A co katalyzátor? Ten by tohle asi nerozchodil. Ten už tam asi dávno nebude :D:D

A tys to auto koupil uz precipovany? Ja bych rekl, ze plamen od vyfuku teda urcite neni standartní výbava. To bude zase jeden z "povedenych" precipnutí, který se vesele postará o snížení životnosti motoru, svodů ,atd... Bych tam vrátil tovární nastavení - ono to bude valit slušně i tak - a budeš mít jistotu, že to auto něco přežije

A proč to střílí? - protože je to špatně načasovaný - směs nestihne prohořet a dohořívá vesele až ve výfukovým potrubí. Tohle by měla hlídat i lambda sonda ve svodech - a řídící jednotka

[upravil dne 4.6.07 tanagy]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli je to delane firmou na zavody do vrchu tak se lambda a kat vynechavaji. Misto lambdy se napichne obvudek co rika ze je smes OK kamosovi odesla lambda na starym vraku fordu tak sem mu to zapojenicko udelal a jezdil vesele dal a i emisema prosel.

Podle mem je to akorat blbe nacasovany. Efekty sou hezky ale nezadouci :D

Tangy: to vis ze bych se jel podivat ale na slovensko ee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdarek, to je toho:roll mě to dělalo na Š Rapid 135 RiC a byla to bohatá směs . Ale machrovinka to byla pěkná:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

robilo ti to problemy s niecim? Ako co sa tyka vykonu nemam ziadny problem, prave naopak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akorat jsem se vždy lekl:(, jinač jsem machroval i před golfem a když jsem v Chorvatsku na dálnici plně naložený předjížděl ve 160 km/h 323F, taky se mu to moc nelíbilo:roker

[upravil dne 4/6/07 Kulíšek]

Share this post


Link to post
Share on other sites
:o tak to ano, je to pekne, len aby sme v tych autach raz nevyhoreli za jazdy :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bych to tak urcite nenechal. efekt je to peknej ale nicis si tim motr. Zbytecne pretezujes teplotne ventily svody vyfuk atd. Jestli tam byl kat. tak uz asi nebude funkcni ........

Share this post


Link to post
Share on other sites

tam katalyzator ani neni, ako je siroka koncovka, tak skoro tak je siroky vyfuk az po motor. Neviem, mozno keby bol normalny vyfuk, tak by to nerobilo,, zauimave, som si vsimol, ze to spravi iba pri pomalom pustani spojky, to jest, idem na dvojke , pridam, zmackem spojku, zaradim rychlost, a ked zacnem pustat spojku pomaly tak vtedy, ked rychlo tak skoro nic nespravi, nestreli. Inak som videl vcera jednu Subaru imprezu okolo nas ist, a jej to robilo este sto krat horsie, tomu stacilo ked prudko pustil plyn a uz to strielalo :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

denoo: ventily budou papa velice brzo :papa:papa:papa:papa:papa:papa:papa :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.