Sign in to follow this  
Followers 0
1Maza

kouř od motoru

20 posts in this topic

Zdravím Vás, lidičky potřeboval bych poradit.....včera v noci, když jsem nastartoval, tak mi najednou rupla pojistka, a začalo se mi kouřit z pod kapoty...tak jsem se podíval a vedle motoru v takové zněti drátků se kouřilo pokaždé když jsem začal žhavit ( P 406,1,9 TD, r.v. 1997) a čím víc se to žhavilo tím více to kouřilo a když jsem nastartoval tak to chcíplo a praskla pojistka....co s tím??? Kolik stojí diagnostika přes PC??? díky za radu....:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

zřejmě později jsem to tam nějak pootočil a domu už jsem dojel, vše běželo ale zrada zasekl se mi budík s rychlostí, může to být vadná pojistka??

Share this post


Link to post
Share on other sites

tam budes mit nekde prodrenou nebo propalenou izolaci v tom kabelovem svazku a asi to chytil i drat se signalem rychlosti. osobne bych to radsi nechal na nejakeho autoelektrikare

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dá se s tím jezdit??? Pomůže mi diagnostika? odhalí kde je kámen úrazu??? A co taková diagnostika stojí???

Share this post


Link to post
Share on other sites

pokud budou kabely zrovna v dobrem rozpolozeni a nebou se navzajem dotykat tam diagnostika nepomuze. Jestli mas seskvarene kabely tak je to potreba vymenit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Seškvaření nikde vidět není, po tom co jsem s tím pohnul už to ani nekouří a jede to jak má.....nevím nevím.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

To fakt bude někde prodřený. Neznám pažouty (mám jej 14 dní), ale na tramvajích a trolejbusech se takový věci stávaj a najít to je fakt děs. Diagnostika nepomůže. Jen v momentě, kdy se to projeví (což bývá závada typu "občas často") přezkoušet VŠECHNY funkce vozu. Ze symptomů se pak dá odhadnout, co všechno je poškozeno a kde. Ale většinou je to úmorná práce a je snažší měnit celé svazky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, takže teď by to zatím mělo být dobrý a v nebližší době vyhledám odbornou pomoc...ju???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: 1Maza

Aha, takže teď by to zatím mělo být dobrý a v nebližší době vyhledám odbornou pomoc...ju???

V tomhle nevíš dne, ani hodiny. Koukal bych se na to zaměřit a ze zkušenosti mohu říct, že to může trvat dlouho, a že to může být taky pěkný risk, aby Ti to někde neblaflo. Někde se to otřese a je vyděláno.

[upravil dne 3.6.2007 Edison]

Share this post


Link to post
Share on other sites

NO kamosovi takle shorela S120. Taky mel rpodrenou izolaci, dal tam jenom kusl umele hmoty aby to nemusel menit. Umela hmoty se vytrepala kabely zachrastily o kostru, chytla izloace a uz utikal pryc. Uhasil to projizdejici autobusak hasicakem ale auto uz na odpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ale jak zjistit zda je to ta izolace....ten přístup je tam na prd....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle mě je to spíš na odborný servis. Podle toho, co píšeš na začátku by mohli i vytipovat místo, kde hledat. Možná. Ale rozhodně bych to nenechával být. Jak míše kolega, je to o vyhoření auta.. Někde se něco vyklepe a pak to jede jedna dvě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no docela jste mě dostaly....původně jsem měl ještě dnes namířeno pryč ale raději cestu odložím....zato to nestojí....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyz jim reknes kde jsi s tim pohnul tak najdou to misto ychle a treba bude potreba vymenit jen kus jednoho dratu. Nebo cely kabelovy svazek :( to se pozna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já měl v autě spálenej konektor k větráku, nějak se to v něm roztřepalo a občas se asi dotklo + a -.

Být tebou vezmu to co nejdřív k autoelektrikářovi, origo servis je zbytečnej.

Pro sichr bych přes noc odpojil baterku, člověk nikdy neví.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak už opraveno vyhořel mi snímač tachometru. sehnal jsem ho z vrakáče a vyšlo to na 1800 kč

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.