kujon106 Odesláno 2. červen 2007 Sdílet Odesláno 2. červen 2007 Mam nějaký nemocný autíčko už někdy po měsící co sem ho koupil (před rokem) občas dělalo to, že když sem zastavil, tak otáčky při volnoběhu kolísaly a zase se zvedaly (v rozmezí asi 800-1100). Dělalo to jen někdy, takže sem tomu nevěnoval pozornost. Když šlo teďka auto na výměnu poloosy, tak sem chtěl aby udělali i PC diag. To prý dělali a ukázalo jim to vadnej volnoběžnej ventil. Prý ho pročistili a závada byla pryč. Když sem ale auto přivezl ze servisu, tak z prvu mi občas z ničeho nic chcípalo (tj. stojim na křižovatce na neutrál, najednou kucky kucky a chcíp, nebo i při odbočování z kopce se zařazenou rychlostí a vyšpláplou spojkou - velmi nepříjemná věc, jet z kopce s vypnutym posilovačem ). Tak sem koupil svíčky, vyměnil je (to bylo to nejmenší co sem mohl udělat. Auto teďka dělá to co v minulém případě plus ještě něhoráznym způsobem cuká (v jednu chvíli nejede vůbec, načež zase ano v rychlém sledu ). Co si o tom myslíte, asi vyměnit ten ventil za novej, že? Děkuju za konstruktivní rady a pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 2. červen 2007 Sdílet Odesláno 2. červen 2007 Vymenil bych jeste kabely ke svickam - tim nic nezkazis a pak bych se zameril na dalsi veci... btw potenciometr skrtici klapky tam taky mas? :myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazy Odesláno 4. červen 2007 Sdílet Odesláno 4. červen 2007 čau, mě to dělá obdobně, že mě to občas zdechne ot. klesnou a nestihnou se vrátit... možná špatný regul otáček nebo tak, kdybys na něco došel, dej vědět.. taky se to snažím nějak dát dokupy.. a svíčky sem dal nové... a dělá to stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kujon106 Odesláno 4. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2007 Pata: Netušim, v tomhle sem docela laik. Na tvoje téma v 309 sem koukal, tak když mi v servise pověděj že to nedělá ten ventil, tak zkusim to samý jako ty Bazy: Hned jak to bude v cajku, tak dám vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vody_106 Odesláno 4. červen 2007 Sdílet Odesláno 4. červen 2007 Mi to dělá občas taky, zatím nevím jak na to. Ani mechanika nic kloudného (levného) nenapadlo. Vyčistila se škrtící klapka, svíčky a filtry (i palivovej) jsou nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reset_all Odesláno 5. červen 2007 Sdílet Odesláno 5. červen 2007 A skusali ste pozriet lambda sondu ? napetie na jej vyvodoch by sa malo menit v zavislosti podla otacok tusim okolo 0.5V... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reff21 Odesláno 5. červen 2007 Sdílet Odesláno 5. červen 2007 Nic neřešte....hodně často to jsou VN kabely.......hodně štěstí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kujon106 Odesláno 13. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2007 Tak dneska sem byl v servisu, poradil mě vyměnit palivovej filtr. Tak sem ho vyměnil, ale dělá to stejně takže sem sehnal jinej volnoběžnej ventil a až přijde, tak vám dám vědět jak sem pokročil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reff21 Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 Ježiš....kup ty kabely....!!! kolik máte na tom najeto...???uvidíš...kup je.. to mám tady furt někoho, že mu to cuká...mě to taky dělalo na svým...!! kdyby to byl pylivový filtr, tak by to muselo dávat míň paliva, pokud jsi to kontroloval...(za 15sec 0,5l benzínu..asi...takový průměr..)!! zkus ty kabely a pak napiš, jak si pořídil...hodně štěstí...čus.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kujon106 Odesláno 13. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2007 No víš jak, dělá to od tý doby co to bylo v servise, ten ventil jim diag nahlásil jako vadnej, tak ho JEN pročistili a závada na diagu zmizela. Leč za provozu se objevila Ale kabely samozřejmě můžu vyměnit taky, v dalšim kroku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reff21 Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 No víš co, kabely Ti vydrží asi tak 60 - 70 tisíc km...jak na čem...a to že jim to neukazovalo zavádu na diagnostice bylo tím, že to odpojili a zase připojili...to tzv. vyresetují...dělál diagnostiky.....uvidíš no... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kujon106 Odesláno 13. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2007 ok, vyměnim předtim ještě kabely, ukecals mě a díky [upravil dne 13.6.07 kujon106] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reff21 Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 jo... ale fakt to na 99% byvá tento problém...často se to dá usoudit z těch najetých km..pokud jsou podcivé......a pak možná i svíce...ale to zatim nech být....to se projevuje spíše tak, že nemůžeš pořádně nastartovat nebo to chytá postupně po válcích...!! tak zatim...a doufám, že to pomůže..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 Kujon: co palec a hlava rozdelovace? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reff21 Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 :D...myslíš, že má na 1,4 rozdělovač a palec...??? pokud se nepletu, tak je tam 4- vývodová cívka..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reff21 Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 to je PSA....tam je to všechno složitější... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 Původně zaslal: Reff21 :D...myslíš, že má na 1,4 rozdělovač a palec...??? pokud se nepletu, tak je tam 4- vývodová cívka..... Mám blbej pocit, že zrovna u 106 jsou obě možnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kujon106 Odesláno 13. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 13. červen 2007 Já se v tom nevyznám, ale dneska mi tatík řekl že to má tyristor. Tatík tomu sice taky nerozumí, ale zdárně to maskuje Tady mam fotku, tak jestli z ní vykoukáte nějaký podrobnosti Jinak - našli sme doma kabel z našeho bývalýho forda, tak sme ho zkoušeli postupně místo všech 4ech stávajících a pořád nic, resp. pořád to cukalo Tak sme to rozdělali, všecho xkrát pročistili, zandali zpět a cuká pořád. Palivovej filtr sem měnil dneska, svíčky 2x nedávno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 No tak podle obrázku máš vícebodové vstřikování bez rozdělovače. S největší pravděpodobností máš Bosch MP 3.1 DIS. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Reff21 Odesláno 13. červen 2007 Sdílet Odesláno 13. červen 2007 Přesně tak, je to vícebod. vstřik.!! od Bosche a se 4 - vývodovou cívkou....to uprostřed mezi víkem hlavy a troubou pro sání....!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.