kujon106

106 cuká, chcípe

54 posts in this topic

Mam nějaký nemocný autíčko :(

už někdy po měsící co sem ho koupil (před rokem) občas dělalo to, že když sem zastavil, tak otáčky při volnoběhu kolísaly a zase se zvedaly (v rozmezí asi 800-1100). Dělalo to jen někdy, takže sem tomu nevěnoval pozornost.

Když šlo teďka auto na výměnu poloosy, tak sem chtěl aby udělali i PC diag. To prý dělali a ukázalo jim to vadnej volnoběžnej ventil. Prý ho pročistili a závada byla pryč.

Když sem ale auto přivezl ze servisu, tak z prvu mi občas z ničeho nic chcípalo (tj. stojim na křižovatce na neutrál, najednou kucky kucky a chcíp, nebo i při odbočování z kopce se zařazenou rychlostí a vyšpláplou spojkou - velmi nepříjemná věc, jet z kopce s vypnutym posilovačem :( ). Tak sem koupil svíčky, vyměnil je (to bylo to nejmenší co sem mohl udělat.

Auto teďka dělá to co v minulém případě plus ještě něhoráznym způsobem cuká (v jednu chvíli nejede vůbec, načež zase ano v rychlém sledu :) ).

Co si o tom myslíte, asi vyměnit ten ventil za novej, že? :myslim

Děkuju za konstruktivní rady a pomoc :potlesk;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vymenil bych jeste kabely ke svickam - tim nic nezkazis a pak bych se zameril na dalsi veci...

btw potenciometr skrtici klapky tam taky mas? :myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

čau, mě to dělá obdobně, že mě to občas zdechne ot. klesnou a nestihnou se vrátit... možná špatný regul otáček nebo tak, kdybys na něco došel, dej vědět.. taky se to snažím nějak dát dokupy.. a svíčky sem dal nové... a dělá to stejně.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pata: Netušim, v tomhle sem docela laik. Na tvoje téma v 309 sem koukal, tak když mi v servise pověděj že to nedělá ten ventil, tak zkusim to samý jako ty ;)

Bazy: Hned jak to bude v cajku, tak dám vědět ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi to dělá občas taky, zatím nevím jak na to. Ani mechanika nic kloudného (levného) nenapadlo. Vyčistila se škrtící klapka, svíčky a filtry (i palivovej) jsou nový.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A skusali ste pozriet lambda sondu ? napetie na jej vyvodoch by sa malo menit v zavislosti podla otacok tusim okolo 0.5V...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dneska sem byl v servisu, poradil mě vyměnit palivovej filtr. Tak sem ho vyměnil, ale dělá to stejně :( takže sem sehnal jinej volnoběžnej ventil a až přijde, tak vám dám vědět jak sem pokročil ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ježiš....kup ty kabely....!!!:roker kolik máte na tom najeto...???uvidíš...kup je..:super to mám tady furt někoho, že mu to cuká...mě to taky dělalo na svým...!! kdyby to byl pylivový filtr, tak by to muselo dávat míň paliva, pokud jsi to kontroloval...(za 15sec 0,5l benzínu..asi...takový průměr..)!! zkus ty kabely a pak napiš, jak si pořídil...hodně štěstí...čus..:super:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

No víš jak, dělá to od tý doby co to bylo v servise, ten ventil jim diag nahlásil jako vadnej, tak ho JEN pročistili a závada na diagu zmizela. Leč za provozu se objevila :D Ale kabely samozřejmě můžu vyměnit taky, v dalšim kroku ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No víš co, kabely Ti vydrží asi tak 60 - 70 tisíc km...jak na čem...a to že jim to neukazovalo zavádu na diagnostice bylo tím, že to odpojili a zase připojili...to tzv. vyresetují...dělál diagnostiky...:aut..uvidíš no...:super:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, vyměnim předtim ještě kabely, ukecals mě :D a díky :super

[upravil dne 13.6.07 kujon106]

Share this post


Link to post
Share on other sites

jo...:D ale fakt to na 99% byvá tento problém...často se to dá usoudit z těch najetých km..pokud jsou podcivé...:aut:D...a pak možná i svíce...ale to zatim nech být....to se projevuje spíše tak, že nemůžeš pořádně nastartovat nebo to chytá postupně po válcích...!! tak zatim...a doufám, že to pomůže...:super..

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D:D...myslíš, že má na 1,4 rozdělovač a palec...??? pokud se nepletu, tak je tam 4- vývodová cívka.....:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Reff21

:D:D...myslíš, že má na 1,4 rozdělovač a palec...??? pokud se nepletu, tak je tam 4- vývodová cívka.....:super

Mám blbej pocit, že zrovna u 106 jsou obě možnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já se v tom nevyznám, ale dneska mi tatík řekl že to má tyristor. Tatík tomu sice taky nerozumí, ale zdárně to maskuje :D Tady mam fotku, tak jestli z ní vykoukáte nějaký podrobnosti :)

auk019.jpg

Jinak - našli sme doma kabel z našeho bývalýho forda, tak sme ho zkoušeli postupně místo všech 4ech stávajících a pořád nic, resp. pořád to cukalo :( Tak sme to rozdělali, všecho xkrát pročistili, zandali zpět a cuká pořád.

Palivovej filtr sem měnil dneska, svíčky 2x nedávno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak podle obrázku máš vícebodové vstřikování bez rozdělovače. S největší pravděpodobností máš Bosch MP 3.1 DIS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně tak, je to vícebod. vstřik.!! od Bosche a se 4 - vývodovou cívkou....to uprostřed mezi víkem hlavy a troubou pro sání....!!! :super:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.