Sign in to follow this  
Followers 0
Louda

Ztráta výkonu????

11 posts in this topic

Tak dnes po dlouhé době závada na mém P 406 HDI. Při jízdě se rozsvítila oranžová kontrolka (servis,motor?) a výkon šel dolů i po přdání plynu. Jako by mě někdo držel v zadu za tažné!Co by to mohlo být? Turbo? Váhy vzduchu?. V poslední době jsem sledoval, že auto lépe zrychlovalo až někde kolem 3000ot. Zastavil jsem vypl a znovu nastatroval, ještě to dělalo, ale po druhém nastartování už bylo vše v pohodě, i kontrolka zhasla. řešil toto už někdo z vás???

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky bych to viděl na palivový filtr nebo nětěsnost na sání (prokousaná, prasklá nebo povolená hadice od turba)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mna bol problem v hadiciach od turba 1 prasknuta a 2 poskodene. kontrolka nesvietila, ale auto nemalo tah. medzi 3-4000 otackami celym autom cukalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

palivový filtr mám teď nový, ještě projdu ty hadice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Keď píšeš že to v poslednej dobe zrýchľovalo až nad 3000 ot/min problém by mohol byť aj niekde v EGR systéme (vadný EGR ventil, klapka, prasknuté podtlakové potrubie, vadné ventily ovládania klapky a ventilu..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

egr nebo regulátor tlaku. Známýmu to dělal regulátor. Jelo to jen na nějakej nouzovej režim a max 70

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak mám asi stejný problém. Pokud chci zrychlit a přidám plyn, tak auto nejede a už se mě stalo že se mě jakoby zadusil motor a chcípnul. Pokud přidávám pomalu tak se rozjede. Turbo zabere občas nekde okolo 3000ot. Vyměnil sem palivový filtr, víčko palivového filtru, váho vzduchu, snímač pedálu plynu a nic. Pokud na to přijdeš, dej vědět.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele viděl bych to na regulátor tlaku paliva....to je zmetek a dělá divy...nebo se ti seká EGR ventil,pokus se ho vyřadit:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

tlak paliva vieš zistiť na diagnostike, tak na nu zájdi a možeš to vylúčiť :-) ja mam presne ten istý problém s výkonom a vada je niekde v turbe....ked ho kamoš rozoberie a zistí kde je závada, môžem ti dať vedieť či to bolo v tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.