Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Výrobní číslo motru a TYP


trsek

Recommended Posts

  • O 2 měsíce později...

Tak jsem dnes jel na evidenční kontrolu na STK P-5 Motol. Při prohlídce mi technik sdělil, že nemám na motoru štítek a tudíž, že evidenčkou jsem neprošel. Ještě že na stejném, místě je dopravně správní agenda......... . Tam mi oznámily, že mám jet do centrály PEUGEOTu na Praze 4. Samozřejmě, že nechci jezdit zbytečně tak jsem nejprve vzal telefon a volal. Na Peugeotu, mě odkázali na autorizovaného koncesionáře značky PEUGEOT, tam mi auto prohlídnou, pošlou žádost na PEUGEOT, a oni mi vystaví nový štítek. No a začal jsem volat, nejprve PEUGEOT DOMANSKY (nevím proč ale je mi sympatický) technik ve skladu ne moc příjemným hlasem mi sdělil, že mám přijet a hotovo, cena 1220,-!! To jsem se opravdu zhrozil. Říkám si, že to snad není možný! Tak volám FEDERAL CARS -> 610,- to už bylo lepší, i když za pět minut práce.... No a naposledy jsem volal do AV Cars na Veleslavíně a tam mi řekli: \"tak přijeďte a my se Vám na to mrknem\", \"kolik to bude stát\" ptám se. \"No nevím, jestli něco bude chtít PEUGEOT ČR, no do 500,- by jsme se mohli vejít\". Takže frčím do AV CARS a radím, radši obvolejte všechny možný prodejce -> vyplatí se to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, to je dobrý, voni se takhle dávaj nový štítky, a eště k tomu oficiálně? No to je bomba, za pětikilo... na vrakáči za to chtěj většinou litr.

Jinak, svůj štítek motoru, co mám zapsanej v TP, mám připíchnutej špendlíkem na nástěnce, na evidenci jej nalepím oboustrannou páskou, a pak zas sundám a schovám, abych ho neztratil :);)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak prave jsem se vratil z AVCARS. Zdravím tímto pana Klykorku - a musím říct, že to je člověk na svém místě. Díky. Tomu říkám jednání bohužel se tady nebudu rozepisovat protože nevím kdo všechno to tady čte :D. Ale všem mohu doporučit AV CARS. (trochu reklama ale já s nima fakt nemám nic společnýho, já tam byl celkem dvakrát a vždy super).

2 ODDIE: Jak to je se štítkem opravdu zatím netuším, pravě jdu volat do PEUGEOTu ČR, já dostal od AVCARS potvrzení, že mám motor, který tam má být. Což k evidenci bohatě stačí. Dnes nikoho prej nezajímá jaké máš výrobní číslo motoru. :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem byl opet na evidencce, kupodivu me vyhodily, ze mam jit na odbor dopravne spravnich agend (o patro vis), ze evidence s tim jiz nema nic spolecneho.

Nu tedy vydal jsem se se \"svym\" papirem na kterem je napsano: \"Ve vozidle Peugeot 405 číslo karoserie: VFxxBBFZxxXXXXX je namontován typ motoru BFZ.\", razítko a podpis, k technikum na dopravnim. Technik si precetl papir a prohlasil, ze ale potrebuje potvrzeni, ze je to ten samy typ motoru, ktery ma byt v aute.

Po kratke rozprave kde jsem mu to \"BFZ\" ukazal i ve velkem technicaku me poslal k urednici se vzkazem, ze auto maji prihlasit na zaklade \"meho\" papiru. Urednice neprotestovala akorat se ho zeptal co to je za papir a vydala mi nove SPZetky a malej technicak.

Papir mam vozit s sebou kdyby ho nekdo chtel videt. Az pojedu na technickou kontrolu vezmu ho sebou taky (ale to bude az 11/2004).

Cestou od nich jsem byl spokojenej. Nepodvedl jsem nkoho, bylo to legalni akorat jsem PEUGEOT ČR připravil o 500,- .

Vcera odpoledne jsem jeste volal na PEUGEOT, že už mám ten papír a ona se rozčilovala, že prej to není možný a že mám špatnej papír, ble ble ble a hlavně, že musím zaplatit nějakej poplatek PEUGEOTu, kterej činí 500,-.

Takže Vy co nemáte štítek na motoru - vždy se nějaká schůdná cesta najde.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak jsem dopadl stejně, typ motoru jsem ztratil, a navíc auto mám po přestavbě motoru jediné co je, je to, že mám vyražené na bloku číslo a zapsané v TP.

Nemá někdo stítek na 1.9D pro 405, případně alespoň napsal co je tam vyraženo, nebo nejlépe foto nebo nascanovaný obrázek štítku, aby mi někdo neprodal nějaký jiný. díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro 405-ku a motor 1,9D tam bude DJZ (pokud máš v TP výkon 47kW, motor má EGR, a sání s hranatým průřezem, ke kterému vede tlustá dlouhá gumová hadice), a nebo D9B (51kW, motor má nad hlavou takovou velkou černou plastovou krabuci, do které vede krýtká hadice od filtru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne, ty máš ten typ D9B.

3títek je asi tak 1,5x2cm, a je na bloku těsně pod hlavou, pod tělesem termostatu.

Po kratší straně má malinký nápis \"TYPE/REGL.\", po délce \"PTC\", a stříbrná políčka, a v těch je černě napsáno (či vyjehličkováno) to D9B.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1/ potřebuju štítek typu motoru ne výrobní číslo

2/ auto mám původně SRi což je s 1.9 benzín a tomu odpovídá číslo které ti kontrolují kvůli typu motoru, ale já mám auto po přestavbě na 1.9 diesel a nevím jak byla ta přestavba papírově dělaná původním majitelem, nejaké úřední číslo mám přidělené a na motoru vyražené. Ve velkém techničáku mi nějekej chytrej úředníček vyplnil typ motoru : 1.9 D !?!

:mad:

3/ nejjednoduší variantu vidím sehnat štítek typu motoru, dát na motor, udělat evidenčku a nechat úředníky opravit TP.:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...