Sign in to follow this  
Followers 0
trsek

Výrobní číslo motru a TYP

18 posts in this topic

:(Naléhavě prosím o pomoc nemohu najít na XU 51 C výrobní číslo a štítek s označením typu mi po mnoha montážích na motoru nenávratně upadl. Nevím kde sehna t nový a co stím vůbec dělat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem dnes jel na evidenční kontrolu na STK P-5 Motol. Při prohlídce mi technik sdělil, že nemám na motoru štítek a tudíž, že evidenčkou jsem neprošel. Ještě že na stejném, místě je dopravně správní agenda......... . Tam mi oznámily, že mám jet do centrály PEUGEOTu na Praze 4. Samozřejmě, že nechci jezdit zbytečně tak jsem nejprve vzal telefon a volal. Na Peugeotu, mě odkázali na autorizovaného koncesionáře značky PEUGEOT, tam mi auto prohlídnou, pošlou žádost na PEUGEOT, a oni mi vystaví nový štítek. No a začal jsem volat, nejprve PEUGEOT DOMANSKY (nevím proč ale je mi sympatický) technik ve skladu ne moc příjemným hlasem mi sdělil, že mám přijet a hotovo, cena 1220,-!! To jsem se opravdu zhrozil. Říkám si, že to snad není možný! Tak volám FEDERAL CARS -> 610,- to už bylo lepší, i když za pět minut práce.... No a naposledy jsem volal do AV Cars na Veleslavíně a tam mi řekli: \"tak přijeďte a my se Vám na to mrknem\", \"kolik to bude stát\" ptám se. \"No nevím, jestli něco bude chtít PEUGEOT ČR, no do 500,- by jsme se mohli vejít\". Takže frčím do AV CARS a radím, radši obvolejte všechny možný prodejce -> vyplatí se to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, to je dobrý, voni se takhle dávaj nový štítky, a eště k tomu oficiálně? No to je bomba, za pětikilo... na vrakáči za to chtěj většinou litr.

Jinak, svůj štítek motoru, co mám zapsanej v TP, mám připíchnutej špendlíkem na nástěnce, na evidenci jej nalepím oboustrannou páskou, a pak zas sundám a schovám, abych ho neztratil :);)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak prave jsem se vratil z AVCARS. Zdravím tímto pana Klykorku - a musím říct, že to je člověk na svém místě. Díky. Tomu říkám jednání bohužel se tady nebudu rozepisovat protože nevím kdo všechno to tady čte :D. Ale všem mohu doporučit AV CARS. (trochu reklama ale já s nima fakt nemám nic společnýho, já tam byl celkem dvakrát a vždy super).

2 ODDIE: Jak to je se štítkem opravdu zatím netuším, pravě jdu volat do PEUGEOTu ČR, já dostal od AVCARS potvrzení, že mám motor, který tam má být. Což k evidenci bohatě stačí. Dnes nikoho prej nezajímá jaké máš výrobní číslo motoru. :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, číslo motoru se neregistruje, a pokud je uvedeno v TP, dá se vyškrtnout.

Eviduje se ale TYP motoru - to co je na typovém štítku, je na něm PTC a \"něco\" - a to \"něco\" by mělo být napsané v TP jako typ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja jen, ze jsem si vzdy myslel ze takovej stitek je docela pruser ale zatim musim rict - neni potreba, uvidim co my reknou zitra na evidenci. Dam info.:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak dnes jsem byl opet na evidencce, kupodivu me vyhodily, ze mam jit na odbor dopravne spravnich agend (o patro vis), ze evidence s tim jiz nema nic spolecneho.

Nu tedy vydal jsem se se \"svym\" papirem na kterem je napsano: \"Ve vozidle Peugeot 405 číslo karoserie: VFxxBBFZxxXXXXX je namontován typ motoru BFZ.\", razítko a podpis, k technikum na dopravnim. Technik si precetl papir a prohlasil, ze ale potrebuje potvrzeni, ze je to ten samy typ motoru, ktery ma byt v aute.

Po kratke rozprave kde jsem mu to \"BFZ\" ukazal i ve velkem technicaku me poslal k urednici se vzkazem, ze auto maji prihlasit na zaklade \"meho\" papiru. Urednice neprotestovala akorat se ho zeptal co to je za papir a vydala mi nove SPZetky a malej technicak.

Papir mam vozit s sebou kdyby ho nekdo chtel videt. Az pojedu na technickou kontrolu vezmu ho sebou taky (ale to bude az 11/2004).

Cestou od nich jsem byl spokojenej. Nepodvedl jsem nkoho, bylo to legalni akorat jsem PEUGEOT ČR připravil o 500,- .

Vcera odpoledne jsem jeste volal na PEUGEOT, že už mám ten papír a ona se rozčilovala, že prej to není možný a že mám špatnej papír, ble ble ble a hlavně, že musím zaplatit nějakej poplatek PEUGEOTu, kterej činí 500,-.

Takže Vy co nemáte štítek na motoru - vždy se nějaká schůdná cesta najde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě jsem zapoměl doplnit, že mi do velkého techničáku mezi úřední záznamy napsali:

26.11.2003 V. č. motoru neevidováno, vystaveno ORV č. xxxxxx\"

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem dopadl stejně, typ motoru jsem ztratil, a navíc auto mám po přestavbě motoru jediné co je, je to, že mám vyražené na bloku číslo a zapsané v TP.

Nemá někdo stítek na 1.9D pro 405, případně alespoň napsal co je tam vyraženo, nebo nejlépe foto nebo nascanovaný obrázek štítku, aby mi někdo neprodal nějaký jiný. díky moc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro 405-ku a motor 1,9D tam bude DJZ (pokud máš v TP výkon 47kW, motor má EGR, a sání s hranatým průřezem, ke kterému vede tlustá dlouhá gumová hadice), a nebo D9B (51kW, motor má nad hlavou takovou velkou černou plastovou krabuci, do které vede krýtká hadice od filtru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Velkou černou krabici a 4x kulatý sání.

Takže na tom štítku je DJZD9B /takto napsáno za sebou?

Nemá někdo ten obrázek jak vypadá?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, ty máš ten typ D9B.

3títek je asi tak 1,5x2cm, a je na bloku těsně pod hlavou, pod tělesem termostatu.

Po kratší straně má malinký nápis \"TYPE/REGL.\", po délce \"PTC\", a stříbrná políčka, a v těch je černě napsáno (či vyjehličkováno) to D9B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemá někdo náhodou štítek typu motoru D9B pro P405 1.9D ?

případné nabídky na martin.koci.mk@seznam.cz

Díky moc! mk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proc chces ten stitek?

Ja to nechapu. Vzdyt kdyz dnes neni povinost evidovat výrobni cislo motoru tak to udelej jako ja. :D

Nevim proc by jsi musel utracet za neco nepotrebneho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1/ potřebuju štítek typu motoru ne výrobní číslo

2/ auto mám původně SRi což je s 1.9 benzín a tomu odpovídá číslo které ti kontrolují kvůli typu motoru, ale já mám auto po přestavbě na 1.9 diesel a nevím jak byla ta přestavba papírově dělaná původním majitelem, nejaké úřední číslo mám přidělené a na motoru vyražené. Ve velkém techničáku mi nějekej chytrej úředníček vyplnil typ motoru : 1.9 D !?!

:mad:

3/ nejjednoduší variantu vidím sehnat štítek typu motoru, dát na motor, udělat evidenčku a nechat úředníky opravit TP.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opravdu nemá někdo náhodou štítek typu motoru D9B pro P405 1.9D, nebo neví kde ho koupit ?

případné nabídky na martin.koci.mk@seznam.cz nebo 604809436

Díky moc! mk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.