Sign in to follow this  
Followers 0
MareC3k

Podlozky pod vstrekovace (diesel)

11 posts in this topic

Nazdar hosi, neviete kde by som zohnal podlozky pod vstrekovace? tie spodne ziaruvzdorne. maju sa menit pri kazdom vyberani vstrekovacov, mam pravdu? maju sa menit aj tie horne vacsie medene?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oboje. Kupuju je přímo v Bosch servisu. I kdybys měl vstřiky Lucas, tak jsou stejné.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dik.. uz len zohnat nejaky Bosch servis v okoli Presova :) Otvaraci tlak ma byt nastaveny na 130 bar, tak ako je to vyrazene na vstrekovaci? Kamos ma starsie audi a ma otvaraci tlak az 180bar

A este jedna vec.. ako vybrat tie spodne podlozky ked nejdu vonku, ani sa nepohnu su jak zapecene.. :( pinzeta pomohla len na 2 vstrekovacoch na dalsich dvoch neslo vobec pohnut tymi podlozkami.. :(

[upravil dne 31.5.07 MareC3k]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otvírací tlak mi nastavuje známý, co tam dělá, podle typu motoru, který mu zadám. No a ty podložky jsou někdy opravdu zapečené fest. Můžeš zkusit i protočit motor startérem. Někdy to pomůže.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: ondris

otvaraci tlak je napisany na tryske pokial ja viem

To ano. Pokud mi ale přijede do dílny nějaká zbastlenina, kde už někdo řádil, a nacpal tam vstřikovače, které měl zrovna po ruce, třeba s různými hodnotami, tak to musím nechat sjednotit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty podložky se dají naprosto v pohodě koupit přímo u Peugeotu, když není po ruce diesel servis. Co se týče otevíracího tlaku, je třeba se držet předepsaných hodnot, a ne číslem vyraženým na držáku (ano, to číslo je vyražené na DRŽÁKU, a ne na trysce), protože ty držáky jsou záměnné a klidně tam mohl někdo použít co měl zrovna po ruce, tohle se nekupuje nové...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žárový pojistky jsou kupodivu u Peugeota lacinější, u Bosche chtěly za ně osumkrát víc. Měděný podložky pod sedlo tělesa držáku jsem koupil v obchodě se spojovacím materiálem, na rozměr, žíhané měděné podložky. Jsou o malou desetinku tenčí, ale to ničemu nevadí. Ty jsou zase u peugeota drahý, stejně jako u Bosche.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Ty podložky se dají naprosto v pohodě koupit přímo u Peugeotu, když není po ruce diesel servis. Co se týče otevíracího tlaku, je třeba se držet předepsaných hodnot, a ne číslem vyraženým na držáku (ano, to číslo je vyražené na DRŽÁKU, a ne na trysce), protože ty držáky jsou záměnné a klidně tam mohl někdo použít co měl zrovna po ruce, tohle se nekupuje nové...

Přesně takhle jsem to myslel s těmi držáky. Jinak s těma podložkama: že budou u Peugeotu levnější, mě nenapadlo. Obyčejně známému odvezu vstřiky na seřízení, a když si pro ně přijedu, tak k tomu mám pytlík s komplet podložkama. Ty měděné už jsem kupoval, tuším, i v KELLY.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kolko ma byt nastaveny otvaraci tlak na 205 1.8D? na drziakoch trysky je 130bar, moze byt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro Bosch čerpadlo 13,0MPa, pro Roto-diesel 11,5.

Jinak žárové podložky jsem kdysi vzal v Peugeotu celé balení (tuším 50ks? ), a byl klid :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.