Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Takhle teda ne soudruzi...tuning na divokém východě


jarajarda

Recommended Posts

Původně zaslal: jarajarda

No, myslím že obrázky od našich východních "rudých bratrů" nepotřebují komentář, posuďte sami... :D Kolikrát museli bejt asi strašně sťatý tou jejich národní vod(k)ou když to vymejšleli... :D

Jen tak dál! :potlesk

http://fishki.net/comment.php?id=21782

[upravil dne 31/5/07 jarajarda]

:o:o што етo? машину для России :myslim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, tak to byli časy, když po našich silnicích brázdily vozidla značek Volha (23? 24), Žigili, Vaz, Paděda, Záporožec, Moskvič, UAZ . Ale některé kousky nejsou špatní a hned bych je vyzkoušel v terénu.:D:D

[upravil dne 1/6/07 OK406]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Náhodou Moskvič nebylo na svou dobu špatné auto. Rodiče měli Moskvich 2140 1500ccm3 a to byla raketa! Měl pouze čtyři rychlosti ale měl už i posilovač brzd, což embéčka neměli. Byl pohodlný, topil dobře!!! Prostorný a ten velký kufr! ;):super:D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: OK406

jj, tak to byli časy, když po našich silnicích brázdily vozidla značek Vlha, Žigili, Paděda, Záporožec, Moskvič, UAZ . Ale některé kousky nejsou špatní a hned bych je vyzkoušel v terénu.:D:D

Hele tyhle značky vubec neznám "Vlha, Žigili, Paděda":myslim :D:D:D:D:D:D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohouš: v té době byl benzin za jiný peníz ale spotřeba u M2140 byla myslím okolo 8l/100km speciálu. Občas dostal i Super ale to bylo šídlo. Vždyť na Super se u embéček 1000 - 110 pálili výfuky:D

Škoda, že soudruzi z SSSR neděla u aut pátý rychl. stupeň. Vždyť u Volhy 23 byli jen tři rychlosti a fofrklacek pod volantem.;) To už dneska ty mladý kluci ani neznají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: OK406

Bohouš: v té době byl benzin za jiný peníz ale spotřeba u M2140 byla myslím okolo 8l/100km speciálu. Občas dostal i Super ale to bylo šídlo. Vždyť na Super se u embéček 1000 - 110 pálili výfuky:D

Škoda, že soudruzi z SSSR neděla u aut pátý rychl. stupeň. Vždyť u Volhy 23 byli jen tři rychlosti a fofrklacek pod volantem.;) To už dneska ty mladý kluci ani neznají.

Volhu 23 neznám, měl jsem Volhu M 21 (to je zřejmě ten tříkvalt, o kterém mluvíš), kombi verze měla označení M 22 a pak už byly až Volha GAZ 24 - do kterých se oficiálně v Belgii montoval nesmrtelný motor se lvem na ventilovém víku , ano, ano - Peugeot Indenor.

Jinak ta jednadvacítka byla na učení SUPER, byl jsi vejš než ostatní řidiči kolemTebe, tudíž jsi měl přehled, obklopen jsi byl kastlí z 0,8 ocelového plechu, takže i veliký pocit jistoty a hlavně:

jednička se dávala POUZE na rozjezd do extrémně prudkých kopců, jak se pohla kola,

už se řadila dvojka - tou se normálně i rozjíždělo

a když se v kapičce pohnula ručka rychloměru, už se tam prdla trojka a od té chvíle to byl automat

Pokud jsi prudce hamtal na plyn, bylo zepředu i slyšet, jak Ti AC pumpa do karbecu cpe nemalé množství benzínu - od té chvíle jsem podobný zvuk neslyšel (ale pravda, že se mi zrovna po tom chlístání v motoru vůbec nestýská)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: OK406

jj, tak to byli časy, když po našich silnicích brázdily vozidla značek Vlha, Žigili, Paděda, Záporožec, Moskvič, UAZ . Ale některé kousky nejsou špatní a hned bych je vyzkoušel v terénu.:D:D

Hele tyhle značky vubec neznám "Vlha, Žigili, Paděda":myslim :D:D:D:D:D:D

Původně zaslal: OK406

Bohouš: v té době byl benzin za jiný peníz ale spotřeba u M2140 byla myslím okolo 8l/100km speciálu. Občas dostal i Super ale to bylo šídlo. Vždyť na Super se u embéček 1000 - 110 pálili výfuky

Škoda, že soudruzi z SSSR neděla u aut pátý rychl. stupeň. Vždyť u Volhy 23 byli jen tři rychlosti a fofrklacek pod volantem. To už dneska ty mladý kluci ani neznají.

Tady je něco pro připomenutí..viz můj podpis.. :mrk

[upravil dne 1/6/07 jarajarda]

post-0-1410959571666_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzhledem k tomu, že bydlím v Praze a garáže jsem zcela prost, projevuju také jen obdiv k tak krásně zachovalému kousku (i když to jinak není zcela má krevní skupina).

Co se týče veteránů, myslím si, že asi nikdy nebude úplnou perlou srazů - přeci jen jich bylo vyrobeno velká spousta a je to "jen" okopnutej Fiat. V roce 1988 jsem ve Španělích viděl Seata 124 Diesel (než Seat schramstl VW, tak vyráběl licenčně Fiaty) a velice vážně jsem uvažoval dovézt tohle autí do Čech (tatík ale udělal velice rozumný tah a prašule neuvolnil, čímž mě zbavil následných problémů co s autem, které u nás nikdo nejen nepřihlásí, ale ani neopraví, páč Seat tu v té době byla zcela neznámá značka).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...