Sign in to follow this  
Followers 0
jarajarda

Takhle teda ne soudruzi...tuning na divokém východě

39 posts in this topic

No, myslím že obrázky od našich východních "rudých bratrů" nepotřebují komentář, posuďte sami... :D Kolikrát museli bejt asi strašně sťatý tou jejich národní vod(k)ou když to vymejšleli... :D

Jen tak dál! :potlesk

http://fishki.net/comment.php?id=21782

[upravil dne 2/6/07 jarajarda]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jarajarda

No, myslím že obrázky od našich východních "rudých bratrů" nepotřebují komentář, posuďte sami... :D Kolikrát museli bejt asi strašně sťatý tou jejich národní vod(k)ou když to vymejšleli... :D

Jen tak dál! :potlesk

http://fishki.net/comment.php?id=21782

[upravil dne 31/5/07 jarajarda]

:o:o што етo? машину для России :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

koukám opáčko z jazyka ruského:D

:D:D tak trochu, ale zkus to napsat na český klábosnici:aut

Jinak mašiny jsou to suprový, někdy bych to chtěl vidět naživo:D

[upravil dne 31/5/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak teď nevim jestli u spím nebo...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

tak teď nevim jestli u spím nebo...:myslim

Asi to druhý:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj, tak to byli časy, když po našich silnicích brázdily vozidla značek Volha (23? 24), Žigili, Vaz, Paděda, Záporožec, Moskvič, UAZ . Ale některé kousky nejsou špatní a hned bych je vyzkoušel v terénu.:D:D

[upravil dne 1/6/07 OK406]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Náhodou Moskvič nebylo na svou dobu špatné auto. Rodiče měli Moskvich 2140 1500ccm3 a to byla raketa! Měl pouze čtyři rychlosti ale měl už i posilovač brzd, což embéčka neměli. Byl pohodlný, topil dobře!!! Prostorný a ten velký kufr! ;):super:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

jj, tak to byli časy, když po našich silnicích brázdily vozidla značek Vlha, Žigili, Paděda, Záporožec, Moskvič, UAZ . Ale některé kousky nejsou špatní a hned bych je vyzkoušel v terénu.:D:D

Hele tyhle značky vubec neznám "Vlha, Žigili, Paděda":myslim :D:D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bohouš: v té době byl benzin za jiný peníz ale spotřeba u M2140 byla myslím okolo 8l/100km speciálu. Občas dostal i Super ale to bylo šídlo. Vždyť na Super se u embéček 1000 - 110 pálili výfuky:D

Škoda, že soudruzi z SSSR neděla u aut pátý rychl. stupeň. Vždyť u Volhy 23 byli jen tři rychlosti a fofrklacek pod volantem.;) To už dneska ty mladý kluci ani neznají.

Share this post


Link to post
Share on other sites

že by s tím neuměli? A co takový sytič! Ten by jim dal asi hodně starostí.:myslim:myslim:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nebo, když jim nešli otevřít dveře, klička jim zůstala v ruce a další slasti;):D:D:D:D A u T601 se benzin otevíral kohoutkem u spolujezdce + rezerva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale ale staříci se nám zasnili :D:D:D néééé dělám si srandu, také pamatuju silnice ještě za vlády komančů, ale jen jako spolujezdec a na zadních sedadlech :roll:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Bohouš: v té době byl benzin za jiný peníz ale spotřeba u M2140 byla myslím okolo 8l/100km speciálu. Občas dostal i Super ale to bylo šídlo. Vždyť na Super se u embéček 1000 - 110 pálili výfuky:D

Škoda, že soudruzi z SSSR neděla u aut pátý rychl. stupeň. Vždyť u Volhy 23 byli jen tři rychlosti a fofrklacek pod volantem.;) To už dneska ty mladý kluci ani neznají.

Volhu 23 neznám, měl jsem Volhu M 21 (to je zřejmě ten tříkvalt, o kterém mluvíš), kombi verze měla označení M 22 a pak už byly až Volha GAZ 24 - do kterých se oficiálně v Belgii montoval nesmrtelný motor se lvem na ventilovém víku , ano, ano - Peugeot Indenor.

Jinak ta jednadvacítka byla na učení SUPER, byl jsi vejš než ostatní řidiči kolemTebe, tudíž jsi měl přehled, obklopen jsi byl kastlí z 0,8 ocelového plechu, takže i veliký pocit jistoty a hlavně:

jednička se dávala POUZE na rozjezd do extrémně prudkých kopců, jak se pohla kola,

už se řadila dvojka - tou se normálně i rozjíždělo

a když se v kapičce pohnula ručka rychloměru, už se tam prdla trojka a od té chvíle to byl automat

Pokud jsi prudce hamtal na plyn, bylo zepředu i slyšet, jak Ti AC pumpa do karbecu cpe nemalé množství benzínu - od té chvíle jsem podobný zvuk neslyšel (ale pravda, že se mi zrovna po tom chlístání v motoru vůbec nestýská)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: OK406

jj, tak to byli časy, když po našich silnicích brázdily vozidla značek Vlha, Žigili, Paděda, Záporožec, Moskvič, UAZ . Ale některé kousky nejsou špatní a hned bych je vyzkoušel v terénu.:D:D

Hele tyhle značky vubec neznám "Vlha, Žigili, Paděda":myslim :D:D:D:D:D:D

Původně zaslal: OK406

Bohouš: v té době byl benzin za jiný peníz ale spotřeba u M2140 byla myslím okolo 8l/100km speciálu. Občas dostal i Super ale to bylo šídlo. Vždyť na Super se u embéček 1000 - 110 pálili výfuky

Škoda, že soudruzi z SSSR neděla u aut pátý rychl. stupeň. Vždyť u Volhy 23 byli jen tři rychlosti a fofrklacek pod volantem. To už dneska ty mladý kluci ani neznají.

Tady je něco pro připomenutí..viz můj podpis.. :mrk

[upravil dne 1/6/07 jarajarda]

post-0-1410959571666_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A takhle se to startovalo když náhodou bylo asi tak 50 pod nulou, tahle auta odjedou vždycky.. Mimochodem do vozu LADA NIVA se dával také motor Peugeot 1,9D 47kW, v ČR je jenom pár kousků, offroad kterej jezdí v terénu do šesti a půl litrů:D

post-0-14109595717325_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeeeeeeezis......Jarajarda.......to je naaaadherny.....to sjelo z linky ne???...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vzhledem k tomu, že bydlím v Praze a garáže jsem zcela prost, projevuju také jen obdiv k tak krásně zachovalému kousku (i když to jinak není zcela má krevní skupina).

Co se týče veteránů, myslím si, že asi nikdy nebude úplnou perlou srazů - přeci jen jich bylo vyrobeno velká spousta a je to "jen" okopnutej Fiat. V roce 1988 jsem ve Španělích viděl Seata 124 Diesel (než Seat schramstl VW, tak vyráběl licenčně Fiaty) a velice vážně jsem uvažoval dovézt tohle autí do Čech (tatík ale udělal velice rozumný tah a prašule neuvolnil, čímž mě zbavil následných problémů co s autem, které u nás nikdo nejen nepřihlásí, ale ani neopraví, páč Seat tu v té době byla zcela neznámá značka).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.