Sign in to follow this  
Followers 0
Hhonza

ABS-čerpadlo?

12 posts in this topic

Mám problém u mé 307 2,0HDi, r.v. 10/2004, najeto 24.tis.km.

Před třemi dny mi vyskočila po týdenní odstávce auta hláška "Anomálie ABS" a při vyzkoušení mi ABS skutečně nešla. Dnes jsem byl objednán na diagnostiku a než jsem tam ráno dojel, spustila se mi hláška "Anomálie brzd"-destičky mám tak 50%. Na diagnostice to ABS vyběhlo jako přechodná vada a psalo to že nereaguje čerpadlo , chybu vymazali a já odjel. Asi půl dne se nic nedělo, ABS běhalo a poté znovu vyskočily obě chyby najednou a ABS opět nefungovaly....Technik mi říkal že buď je tam pouze špína či špatný kontakt nebo odešlo čerpadlo.

Nemáte s tím někdo zkušenost? V čem by to mohlo být? Kdyby to čerpadlo odešlo přece celé tak by to odpoledne nefungovalo, co? A případně jak nákladná je oprava?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problém pri 307-kách bol aj v konektori ABS, bolo zopár prípadov, keď do neho zatiekla voda. Ak máš možnosť, skús ho odpojiť a pozrieť v akom je stave. ABS sa nachádza pod ľavým podblatníkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to vím, ale nebyl jsem si jist jestli ho jako laik dokážu vyndat a hlavně pak zandat.... A když ho vyndám tak pak ho tam zase strčím a už to bude ok?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neviem či sa bez zdvihnutia auta dostaneš ku ABS. Zospodu držia podblatník dve 20-ky torxky a potom už len spony, ten treba oddialiť a vpredu nájdeš ABS. Stačí konektor odpojiť a uvidíš v akom je stave. Veľa šťastia :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

A když ho tedy vyndám, konektor odpojím, pročistím....atd. tak jak pak poznám že to je funkční? To mám to tam zase namontovat, zapojit, zajet na diagnostiku aby vynulovali chybu a pak čekat, pozorovat a doufat? Nebo je i jinej způsob jak zjistit v čem je chyba a jestli to běhá jak má když je to vymontovaný?

Share this post


Link to post
Share on other sites

On i ten konektor může vypadat dobře, ale MUSI se na něm změřít odpor. Když mi dáš poslednich 8 cifer z VINu , kouknu se jestli nemáš pozdrav v datech u auta.

Pro hnusobu: (X8Z,X9F)

Potom poradím, co se s tím dá dělat.

[upravil dne Milhaus65]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Milhaus65

On i ten konektor může vypadat dobře, ale MUSI se na něm změřít odpor. Když mi dáš poslednich 8 cifer z VINu , kouknu se jestli nemáš pozdrav v datech u auta.

Pro hnusobu: (X8Z,X9F)

Potom poradím, co se s tím dá dělat.

[upravil dne Milhaus65]

jakej pozdrav v datech u auta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Milhaus65 myslí zvolávaciu akciu (X8Z je pre servo), na ABS je X9F.

Hhonza napíš mi VIS (posledných 8 čísiel z VIN čísla) a pozriem, či na Tvoje auto sa nevzťahuje zvolávacia akcia.

Ak budeš mať na Tvoje auto zvolávaciu akciu treba navštíviť servis, ak nie, napíšem Ti kde merať aký odpor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hnusoba

Milhaus65 myslí zvolávaciu akciu (X8Z je pre servo), na ABS je X9F.

Hhonza napíš mi VIS (posledných 8 čísiel z VIN čísla) a pozriem, či na Tvoje auto sa nevzťahuje zvolávacia akcia.

Ak budeš mať na Tvoje auto zvolávaciu akciu treba navštíviť servis, ak nie, napíšem Ti kde merať aký odpor.

OK, jsem zvědav....83802206....ale je to dovoz předváděčky z Francie, na to se asi tady svolávačky nebudou vztahovat, ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dovoz z FR, ale přes PČR. Je to poměrně mladé auto, svolávačky nejsou, ani nebyly. Nech to proměřit, vyčistit a uvidíš. Když tak napiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, díky. Proměřím, snad zjistím a bude to v pořádku.

Tak to jsem rád, že svolávačky nejsou a nebyly. A zjistím já nějak že se nějaká připravuje nebo je vyhlášena?

A to přes PČR znamená Policie ČR nebo Peugeot ČR :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zjistitl jsem, že přítelkyně má známého v Peugeotu, tak jsem mu to nechal, aby se ukázali.....výsledek je ten, že po denní práci mi řekli, že vyzkoušeli všechny čidla a jedno se jim nezdálo, tak ho dali do pořádku. No a mam dál jezdit.....tak jsem jezdil asi den a začalo to znova hlást chybu-po telefonickém rozhovoru, kdy jsem je opět řekl, že naposledy to psalo chybu čerpadla, tak mi řekli, že nové stojí 17.000,- bez daně a zkusí mi tedy sehnat nějaké z německa za rozumější cenu. A na dotaz co tomu je, mi řekl, že to je běžná závada 307-ček, že to se zadrhává motůrek čerpadla a je potřeba ho vyměnit. Tak jsem ho ujistil, že než něco bude měnit, ať se přesvědčí, že chyba je opravdu v čerpadle a je neodstranitelná....prý se mi ozve až bude mít jiné funkční čerpadlo a dá mi ho tam na zkoušku, ať zjistíme, zda je to tím nebo ničím jiným.:myslim

Ale je mi to auto záhadou-dneska dokonce mi to od rána hlásilo chybu a během dne mi to při jízdě najednou zhaslo a nic už nepípalo ani nesvítilo...a to mi tvrdili, že aby to přestalo svítit a znova se zaktivovalo ABS, tak musím vždy chybu vymazávat z PC-asi tam mám ducha :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.