kobr Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Přeji dobrý den či večer. Prosím, poraďte. Včera jsem odvezl svého Pažouta 406 2,0 Hdi do servisu s tím, že se z motoru ozývá nějaký divný zvuk při asi 1500 otáčkách, to stejné je při prudkém přidání a ubrání plynu. V servisu mi bylo doporučeno vyměnit řemenici klín. řemene, což taky provedli, ale konečný výsledek je stejný, tzn. stále hlučí. Pro upřesnění, ten hluk je takový jakoby něco vibrovalo. Prý to dělá čerpadlo řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 31. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Opravdu nikdo neví, co s tim muže byt? Je to takovy zvuk či hluk něco vibruje jakoby něco volného, vyměněna řemenice kliky, ale je to stejné, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Původně zaslal: kobr Opravdu nikdo neví, co s tim muže byt? Je to takovy zvuk či hluk něco vibruje jakoby něco volného, vyměněna řemenice kliky, ale je to stejné, tos měl u Tichého? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 31. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Ne , u Tichého to nebylo, bylo to RICAR Stará ves Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Původně zaslal: kobr Ne , u Tichého to nebylo, bylo to RICAR Stará ves čerpadlo řízení ,tedy servo to nebude,přemýšlim o turbu,ale to by nebylo při tak malejch otačkach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Kolik máš najeto? ještě mě napadla vodící nebo napínací kladka klin. řemenu, což by bylo asi rozumné .Pokud to nejsou kladky u rozvodového řemene! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 31. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Najeto mám podle tacho 120k km turbo to asi nebude, protože v tahu jde motor celkem klidně, třepe ci vibruje tak kolem 1500 kdyz drzim plyn , pak motor jde klidně i 200 km/h, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 neco podobneho mel kamos na pasatu a byla to napinaci kladka "klinaku" a pak mel jeste vadne cerpadlo na servo ale to delalo bo...el jenom kdyz zatacel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Mně dělá nějaké podivné jakoby hučení obyč. 1,9TD, taky někde u 1500-1700 ot, a jen v tahu. Zkoušel jsem poslouchat se zvednutou kapotou, ale na místě to nedělá. Mám pocit, že to dělá vzduch v sání, že je tam něco blbě a rezonuje to, ale těžko se něco takového hledá, když to nejde sledovat na místě. Tobě to taky dělá jen za jízdy, nebo se to dá sledovat na místě se zvednutou kapotou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Parc Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 a je to urcite naviazane na tie otacky? nieje to nahodou skor zmenou otacok ? nevydava to aj pri rozbehu napriklad ci zhasinani motora? ak ano tak moj typ znie zotrvacnik.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 1. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Dá se to sledovat za klidu vozu se zdviženou kapotou, po sundaní klin řemenu vibrace či drnčení přestaly. Čerpadlo posilovače řízení posloucháno šroubovákem, prý je to v něm. Jinak ten šroubovák (poslech- jeden konec na poslouchané místo druhy konec na uchu a máme stetoskop) výborná věc i v době počítačů. A teď ještě opravit čerp. posilovače řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 A co silemblok motoru? Horní uložení. To dělalo na mé 406. Jen při určitých otáčkách. Po přidání plynu to zmizelo. Po výměně silembloku už je to všechno v pohodě:super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 OK: to je na koho, na Kobra nebo na mě? Kobr píše, že už to má odhalené, a že je to servopumpa. U mě by to mohl být i ten silentblok - resp., já vím, že je v pořádku, neb jsem na tom motoru dělal rozvoďák, tudíž jsem měl sundaný držák, ale možná pomůže jej povolit, a zase utáhnout, uvidíme. Každopádně když to dělá jen v tahu a na místě ne, by to něčemu podobnému mohlo odpovídat. Dělat to začalo až po té výměně, jenže na tom motoru se toho dělalo podstatně víc, takže to není jednoznačné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Pokud to již je odstraněné, tak je to v pořádku. Oddie: na tebe to nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Hluk může u HDi dělat volnoběžka alternátoru. Na volnoběh a v malých otáčkách "hrozné" řachtání, na vyšší otáčky zmizí - ticho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jogin Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Cus pls, mam taky divnej zvuk , dneska se me to projevilo takze sem zvednul kapotu a stojim pred motorem m du podle zvuku a vychazi to z prave strany motoru spise k zadi motoru, zvuk je stejny jako otacky, a je to pisklaveho razu, nevite co by to mohlo delat? pri startu rano to nedela a zacne to spise delat kdyz je motor dobre prohraty spis kdyz je takhle horko , jinak me to je trochu slyset v kabine a zavysi to na oteckach nad 1200 otacek to zmizi! JInak dneska prave to zacalo delat , a bylo to i slyset venku trochu tak prave proto sem vydedukoval to ze sem asi nako prisel na to od kud to de, takze od serva od remene nic slyset neni , na ty strane sou i rozvody takze taky asi ne, a sel sem trochu do prava a hned sem to slysel vic takze diky vsem za radu Jeste sem si vzpomel, rano kdyz nastartuju , tak se drzi otacky na 1100 asi zhruba to je normalni, a ted kdyz sem pri to piskani seslapnul na 1100 tak to prestalo , takze je mozny ze to dela furt pri nizkych otackach mam z toho docela hruzu co by to mohlo byt [upravil dne 1.6.07 Jogin] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 1. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Je to opravdu servopumpa. Ten šroubovak je vynikajici vec v pumpe mlati jak haviri na sachte se sbijecku cena pumpy ponekud vetsi kolem 7000 nova repas 3500 ale na novou cekam asi 10 dnu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 No to je věc, objevit stetoskop Pořádnej servis ho má ve výbavě, aby místo něj nemusel požívat šroubovák, a dostal se i tam, kam se ten šroubovák strká blbě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 1. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2007 nez nekam chodit pro stetoskop sroubovak je hned po ruce:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 4. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2007 Takže je to jasné, čerpadlo servořízení. Koupeno v neděli, měněno v pondělí RICAR Stará Ves n/Ondřejnicí za 500 i s 1l oleje, teď slyším jen cvrlikání motoru :super;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.