misze Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Včera když jsem jel do práce tak jsem zjistil, že mi jde špatně řadit třetí a čtvrtý př. stupeň. Musel jsem několikrát použít mezi plyn abych tam vůbec dostal nějakou rychlost. Asi před týdnem jsem měnil olej v převodovce, tak jsem myslel že ho je tam málo ale po zkontrolování je ho tam dost ( až po okraj dokud nevytýká ). Použil jsem Total Transmission BV 75W80. Myslíte že jsem použil špatný olej nebo je závada v převodovce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Olej je OK. Synchron nebo spojka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hudy Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 mam stejny problem u 2.stupne!ale jak kdy,nekdy v pohode a nekdy tam jde az napodruhe:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misze Odesláno 1. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Myslím si, že to spojka nebude, protože neprokluzuje. Divné je, že před výměnou oleje v převodovce mě šla špatně řadit jednička a po výměně šlo vše řadit asi týden úplně krásně. A teď po ujetí asi 500 km mám problém řadit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Původně zaslal: misze Včera když jsem jel do práce tak jsem zjistil, že mi jde špatně řadit třetí a čtvrtý př. stupeň. Musel jsem několikrát použít mezi plyn abych tam vůbec dostal nějakou rychlost. Asi před týdnem jsem měnil olej v převodovce, tak jsem myslel že ho je tam málo ale po zkontrolování je ho tam dost ( až po okraj dokud nevytýká ). Použil jsem Total Transmission BV 75W80. Myslíte že jsem použil špatný olej nebo je závada v převodovce. nevim jak HDi, ale vetsinou prevodovka pri nedostatku oleje spis huci, nez ze by neslo radit. Taky bych spis proveril spojku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Původně zaslal: misze Myslím si, že to spojka nebude, protože neprokluzuje. Divné je, že před výměnou oleje v převodovce mě šla špatně řadit jednička a po výměně šlo vše řadit asi týden úplně krásně. A teď po ujetí asi 500 km mám problém řadit. prokluzovat samozrejme nebude, pac nevypina. Jestli je to hydraulika, tak bych ji zkusil odvzdusnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Špatně jde řadit, mimo jiné, když je unavená talířová pružina na přítlačáku. To dělá teď mě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misze Odesláno 1. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Jak poznám jestli je hydraulická a jak se to odvzdušňuje. Abych řekl pravdu tak slyším poprvé, že by se měla spojka odvzdušnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 jestli je hdyraulicka tak ti k ni musi vest trubicka s kapalinou, jestli je mechanicka treba jako u 206 jak mam ja tak jde od spojkoveho pedalo bowden s lankem a lanko taha za paku na prevodovce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 2,0 HDI 110 PS má vždy hydraulickou spojku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misze Odesláno 1. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Neví někdo z Vás jak se to odvzdušňuje. Prolezl jsem celý auto i ze spodu a nic jsem nenašel. A může se to zavzdušnit při výměně oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Zavzdušnit se to při výměně oleje nemůže, odvzdušnuje se to samo. Pokud se Ti někdy stalo, že Ti pedál spojky zůstal viset dole, máš prošláplý váleček u pedálu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
misze Odesláno 14. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 14. červen 2007 Tak mám to rozdělané. Problém je v tom, že tři synchrony jsou v háji a cena materiálu jen zmiňovaných třech ozubených kol se synchrony je kolem 25000.- . Jen ozubení prvního rychlostního stupně se synchronem stojí 11600.- a samotné synchrony se nikde neprodávají. Neví někdo z Vás kde by bylo možné sehnat jinou převodovku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.