misze

převodovka

13 posts in this topic

Včera když jsem jel do práce tak jsem zjistil, že mi jde špatně řadit třetí a čtvrtý př. stupeň. Musel jsem několikrát použít mezi plyn abych tam vůbec dostal nějakou rychlost. Asi před týdnem jsem měnil olej v převodovce, tak jsem myslel že ho je tam málo ale po zkontrolování je ho tam dost ( až po okraj dokud nevytýká ). Použil jsem Total Transmission BV 75W80. Myslíte že jsem použil špatný olej nebo je závada v převodovce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam stejny problem u 2.stupne!ale jak kdy,nekdy v pohode a nekdy tam jde az napodruhe:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím si, že to spojka nebude, protože neprokluzuje. Divné je, že před výměnou oleje v převodovce mě šla špatně řadit jednička a po výměně šlo vše řadit asi týden úplně krásně. A teď po ujetí asi 500 km mám problém řadit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: misze

Včera když jsem jel do práce tak jsem zjistil, že mi jde špatně řadit třetí a čtvrtý př. stupeň. Musel jsem několikrát použít mezi plyn abych tam vůbec dostal nějakou rychlost. Asi před týdnem jsem měnil olej v převodovce, tak jsem myslel že ho je tam málo ale po zkontrolování je ho tam dost ( až po okraj dokud nevytýká ). Použil jsem Total Transmission BV 75W80. Myslíte že jsem použil špatný olej nebo je závada v převodovce.

nevim jak HDi, ale vetsinou prevodovka pri nedostatku oleje spis huci, nez ze by neslo radit. Taky bych spis proveril spojku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: misze

Myslím si, že to spojka nebude, protože neprokluzuje. Divné je, že před výměnou oleje v převodovce mě šla špatně řadit jednička a po výměně šlo vše řadit asi týden úplně krásně. A teď po ujetí asi 500 km mám problém řadit.

prokluzovat samozrejme nebude, pac nevypina. Jestli je to hydraulika, tak bych ji zkusil odvzdusnit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Špatně jde řadit, mimo jiné, když je unavená talířová pružina na přítlačáku. To dělá teď mě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak poznám jestli je hydraulická a jak se to odvzdušňuje. Abych řekl pravdu tak slyším poprvé, že by se měla spojka odvzdušnit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestli je hdyraulicka tak ti k ni musi vest trubicka s kapalinou, jestli je mechanicka treba jako u 206 jak mam ja tak jde od spojkoveho pedalo bowden s lankem a lanko taha za paku na prevodovce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neví někdo z Vás jak se to odvzdušňuje. Prolezl jsem celý auto i ze spodu a nic jsem nenašel. A může se to zavzdušnit při výměně oleje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavzdušnit se to při výměně oleje nemůže, odvzdušnuje se to samo. Pokud se Ti někdy stalo, že Ti pedál spojky zůstal viset dole, máš prošláplý váleček u pedálu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mám to rozdělané. Problém je v tom, že tři synchrony jsou v háji a cena materiálu jen zmiňovaných třech ozubených kol se synchrony je kolem 25000.- . Jen ozubení prvního rychlostního stupně se synchronem stojí 11600.- a samotné synchrony se nikde neprodávají. Neví někdo z Vás kde by bylo možné sehnat jinou převodovku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.