Janki Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 Pani odbornici, mam tu na Vas jeden rebus. Koniec vyfuku na P405 1.9 GRDT break r.94 uz definitivne zomrel. Tak som sa vydal na nakupy. Kupil som pekny lesklucky Bossal, lahnem pod auto a ejhle, uchyty su uplne inak. To, co mi predali, podla katalogu v predajni to ozaj sedelo. Na novom konci vyfuku su uchyty priecne v smere jazdy, ale na karoserii a starom vyfuku su rovnobezne v smere jazdy. Obidva vyfuky su ploske (nie gulate). Predosly majitel mi hovoril, ze zadna cast bola menena, ale uz mi nepovedal, ze z ktoreho modelu. Vecer mozem dat aj foto. Viete niekto, aky vyfuk mam kupit ? Diky. [upravil dne 30-5-07 Janki] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 no tak to asi vyzera ze mas tam dane nieco zo stareho tipu do90r tam bolo ulozenie v smere jazdy tie nove su priecne. Tod asi vsetko bud to budes musiet na tom vyfuku prerobit co je jednoduche alebo ho pojdes vymenit a kupis na starsi model problem je v tom ze do 90 sa vyrabali asi len 1,8TD ci sa pletiem to uz netusim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 Spíš dej večer foto ... a průměr roury Ti sedí?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 na turbo je nejlepsi roura odpredu dozadu:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondris Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 Původně zaslal: comm no tak to asi vyzera ze mas tam dane nieco zo stareho tipu do90r tam bolo ulozenie v smere jazdy tie nove su priecne. Tod asi vsetko bud to budes musiet na tom vyfuku prerobit co je jednoduche alebo ho pojdes vymenit a kupis na starsi model problem je v tom ze do 90 sa vyrabali asi len 1,8TD ci sa pletiem to uz netusim pisal som ti sukromnu spravu... to je v pravo hore sa pozri... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 30. květen 2007 Sdílet Odesláno 30. květen 2007 Starý typ je do r.92, a ne do r.90. Starý model je skutečně 1,8TD, ale to nevadí, průměr roury je stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steiner Odesláno 31. květen 2007 Sdílet Odesláno 31. květen 2007 Stejný problém s P405 1993. GRDT - střed a konec ve věčnějch lovištích... Ale vydržel! Myslím, že vejfuk je stejnej, kontroloval jsem to. Tady máš odkaz: http://www.mjauto.cz Na všech 405 TD II. (model 93) jsem vždy viděl ploskatý žebrovaný model se zahnutím výfuku dolů (máme Walker). Bosal je taky OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janki Odesláno 1. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Tak uz ho mam v kufri . Podla pezotackeho predajcu vyfukov som tam mal zadny diel s upravenymi uchytmi, tak preto ma to zmiatlo. Dakujem vam za reakcie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sektor Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Nejlepší je koupit originál náhradní díl přímo na typ auta (rok i objem) s komplet pozinkováním a není co řešit Stál mě střed + zadek kolem 2150 a jsem nadmíru spokojen a úchyty, šrouby ... vše na milimetry sedí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 1. červen 2007 Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Původně zaslal: Sektor Nejlepší je koupit originál náhradní díl přímo na typ auta (rok i objem) s komplet pozinkováním a není co řešit Stál mě střed + zadek kolem 2150 a jsem nadmíru spokojen a úchyty, šrouby ... vše na milimetry sedí To ovšem platí pouze pro auta, která zůstala v tom stavu, jako vyjela z fabriky. Což se jaksi u těhle starší aut nedá moc předpokládat, vzhledem k hrozivému množství různých zbastlů a přestaveb... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Janki Odesláno 1. červen 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2007 Pravda je, ze by to bolo super tak, ako pise Sektor. Ale Oddie ma pravdu. Ved ja som kupil koniec vyfuku, porovnal so starym, vratil do obchodu, kupil znova a prerobil uchyty. A to uz nehovorim o problemoch so zadnymi brzdami. Isiel som kupovat valceky, jeden som mal so sebou. Podla katalogu mi ich nevedeli najst, az potom, ked mi to dal do ruky so slovami "tak si ich najdite" - a kto hlada najde. Boli to zo 406tky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.