Sign in to follow this  
Followers 0
Janki

Vyfuk 405

11 posts in this topic

Pani odbornici, mam tu na Vas jeden rebus.

Koniec vyfuku na P405 1.9 GRDT break r.94 uz definitivne zomrel. Tak som sa vydal na nakupy. Kupil som pekny lesklucky Bossal, lahnem pod auto a ejhle, uchyty su uplne inak. To, co mi predali, podla katalogu v predajni to ozaj sedelo. Na novom konci vyfuku su uchyty priecne v smere jazdy, ale na karoserii a starom vyfuku su rovnobezne v smere jazdy. Obidva vyfuky su ploske (nie gulate).

Predosly majitel mi hovoril, ze zadna cast bola menena, ale uz mi nepovedal, ze z ktoreho modelu. Vecer mozem dat aj foto. Viete niekto, aky vyfuk mam kupit ? Diky.:aut

[upravil dne 30-5-07 Janki]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak to asi vyzera ze mas tam dane nieco zo stareho tipu do90r tam bolo ulozenie v smere jazdy tie nove su priecne. Tod asi vsetko bud to budes musiet na tom vyfuku prerobit co je jednoduche alebo ho pojdes vymenit a kupis na starsi model problem je v tom ze do 90 sa vyrabali asi len 1,8TD ci sa pletiem to uz netusim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: comm

no tak to asi vyzera ze mas tam dane nieco zo stareho tipu do90r tam bolo ulozenie v smere jazdy tie nove su priecne. Tod asi vsetko bud to budes musiet na tom vyfuku prerobit co je jednoduche alebo ho pojdes vymenit a kupis na starsi model problem je v tom ze do 90 sa vyrabali asi len 1,8TD ci sa pletiem to uz netusim

pisal som ti sukromnu spravu... to je v pravo hore sa pozri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Starý typ je do r.92, a ne do r.90. Starý model je skutečně 1,8TD, ale to nevadí, průměr roury je stejný.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stejný problém s P405 1993. GRDT - střed a konec ve věčnějch lovištích... Ale vydržel! Myslím, že vejfuk je stejnej, kontroloval jsem to. Tady máš odkaz: http://www.mjauto.cz

Na všech 405 TD II. (model 93) jsem vždy viděl ploskatý žebrovaný model se zahnutím výfuku dolů (máme Walker). Bosal je taky OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak uz ho mam v kufri . Podla pezotackeho predajcu vyfukov som tam mal zadny diel s upravenymi uchytmi, tak preto ma to zmiatlo. Dakujem vam za reakcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejlepší je koupit originál náhradní díl přímo na typ auta (rok i objem) s komplet pozinkováním a není co řešit ;) Stál mě střed + zadek kolem 2150 a jsem nadmíru spokojen a úchyty, šrouby ... vše na milimetry sedí :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Sektor

Nejlepší je koupit originál náhradní díl přímo na typ auta (rok i objem) s komplet pozinkováním a není co řešit ;) Stál mě střed + zadek kolem 2150 a jsem nadmíru spokojen a úchyty, šrouby ... vše na milimetry sedí :)

To ovšem platí pouze pro auta, která zůstala v tom stavu, jako vyjela z fabriky. Což se jaksi u těhle starší aut nedá moc předpokládat, vzhledem k hrozivému množství různých zbastlů a přestaveb...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravda je, ze by to bolo super tak, ako pise Sektor.

Ale Oddie ma pravdu.

Ved ja som kupil koniec vyfuku, porovnal so starym, vratil do obchodu, kupil znova a prerobil uchyty.

A to uz nehovorim o problemoch so zadnymi brzdami.

Isiel som kupovat valceky, jeden som mal so sebou.

Podla katalogu mi ich nevedeli najst, az potom, ked mi to dal do ruky so slovami "tak si ich najdite" - a kto hlada najde. Boli to zo 406tky :bojim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.