Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

rozdíl 205Gti 1.9 75kw od 88kw nebo 90kw a vic


Guest Nevřis

Recommended Posts

zdravíčko

budu čerstvej majitel udržovanýho kousku 205 1.9Gti s motorem 75kw 102PS ..chci se zeptat co je u motoru jiného třeba od silnější verze 88kw a víc ?????? Tohle auto moc neznám a byl bych rád za každou radu co třeba pomůže k nárustu výkonu ..... předem díky za odpověd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to opravdu nevyhoněnej mazel ...bez koroze..prostě libovka ..má to stara paní ktere to dotahl kdysi syn...jen ji to stojí v garaži... myslíte že to s tím výkonem nebrat? Ona je první majitel v ČR .... opravdu takovej kus za ty peníze moc neseženete! Ale nevím jak ta 1.9 s tím 102PS jede .... jestli to aspon trochu jede :)))) nebo je to NUDA!???

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pája Rybišár

motor XU9J1 (DFZ)-75kw,řj-Bosch LU2 Jetronic,XU9JAZ a XU9J2 (DKZ,D6A)-88kw-řj Motronic 1.3,dále komprese je 8,4/1 a 9,2/1,atd.....ja osobne si myslím že i tech 75kw bohatě stačí,,,mluvím ze skušenosti ze svezení v užasné káře=kabriu:mrk;):papa

co kdyby se vyměnila ř.jednotka z té silnější verze?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Nevřis

Původně zaslal: Pája Rybišár

motor XU9J1 (DFZ)-75kw,řj-Bosch LU2 Jetronic,XU9JAZ a XU9J2 (DKZ,D6A)-88kw-řj Motronic 1.3,dále komprese je 8,4/1 a 9,2/1,atd.....ja osobne si myslím že i tech 75kw bohatě stačí,,,mluvím ze skušenosti ze svezení v užasné káře=kabriu:mrk;):papa

co kdyby se vyměnila ř.jednotka z té silnější verze?

a myslis, ze ti to k necemu bude? Jasne se pise kompres a vacka ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pata

Původně zaslal: Nevřis

Původně zaslal: Pája Rybišár

motor XU9J1 (DFZ)-75kw,řj-Bosch LU2 Jetronic,XU9JAZ a XU9J2 (DKZ,D6A)-88kw-řj Motronic 1.3,dále komprese je 8,4/1 a 9,2/1,atd.....ja osobne si myslím že i tech 75kw bohatě stačí,,,mluvím ze skušenosti ze svezení v užasné káře=kabriu:mrk;):papa

co kdyby se vyměnila ř.jednotka z té silnější verze?

a myslis, ze ti to k necemu bude? Jasne se pise kompres a vacka ;)

jen sem se zeptal , tak mě hned neukamenuj :))))) ... myslím že ta hlava a vačka by nebyl problém.... :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RJ vymenit muzes, ale Motronic za Jetronic asi nepujde. Jinak 94kW D6B ma L-Jetronic a kdyz jsem ho nasadil misto meho jednobodu Solex (vc vymeny kabelaze v motorovem prostoru), tak to bylo sakra poznat. Na kompresni pomer kasli.

Mmch nerikal jsi, ze se pod tim nehodlas valet? ;)

[upravil dne 31.5.07 .mycTD]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: renm

Bude to jezdit hodně dobře o to bych strach neměl a zvyšovat výkon můžeš až to auto poznáš a jestli ho mezitím někde neopřeš.. Bude to určitě líp jezdit jak brzdit..:D[/qu

ptám se proto, že to auto neznám ;)...pořizuji si ho pouze jen tak na lítačku pač na upravovaní a srazy už nemám čas.... .jinak mé předešlé auta GIII VR6 překopanej na 200PS a ibiza CUPRA s 205PS ... auta bych se nebál :))) teda pokud se mi nerozpadne pod rukama:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: .mycTD

RJ vymenit muzes, ale Motronic za Jetronic asi nepujde. Jinak 94kW D6B ma L-Jetronic a kdyz jsem ho nasadil misto meho jednobodu Solex (vc vymeny kabelaze v motorovem prostoru), tak to bylo sakra poznat. Na kompresni pomer kasli.

Mmch nerikal jsi, ze se pod tim nehodlas valet? ;)

[upravil dne 31.5.07 .mycTD]

no jo říkal :))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...