Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Nevřis

rozdíl 205Gti 1.9 75kw od 88kw nebo 90kw a vic

18 posts in this topic

zdravíčko

budu čerstvej majitel udržovanýho kousku 205 1.9Gti s motorem 75kw 102PS ..chci se zeptat co je u motoru jiného třeba od silnější verze 88kw a víc ?????? Tohle auto moc neznám a byl bych rád za každou radu co třeba pomůže k nárustu výkonu ..... předem díky za odpověd

Share this post


Link to post
Share on other sites

No neviem ci sa robila 1,9 s vykonom 102 koni. Podla mna to je skor 1,6 a stary model. Novy model bol uz s vykonom okolo 115 koni. Ale to si uz nesom isty. Dufam ze netaram do vetra. Predsa su tu vacsi odbornici do 205-iek ako ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

nizka komprese (jina hlava a vacka) je to pro nemecky trh, silnejsi z toho nejakou lehkou cestou neudelas

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam pocit, ze to ma i 1.6kove napravy a jine veci. Spis takova 1.6ka z vyssim obsahem

Share this post


Link to post
Share on other sites

je to opravdu nevyhoněnej mazel ...bez koroze..prostě libovka ..má to stara paní ktere to dotahl kdysi syn...jen ji to stojí v garaži... myslíte že to s tím výkonem nebrat? Ona je první majitel v ČR .... opravdu takovej kus za ty peníze moc neseženete! Ale nevím jak ta 1.9 s tím 102PS jede .... jestli to aspon trochu jede :)))) nebo je to NUDA!???

Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podle mě to pojede dost solidně. 205ka má tušim něco kolem 800 kilo a na to je 102 koní dost. Kámoš má 205 1,4 75k a jede to na ten objem hodně ale hodně pěkně. A já osobně jezdim 106 1,6b 100k a když se to probudí tak to dělá divy:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ono to není o výkonu, ale hlavně o krouťáku, neznám specifikace, ale 1.9 bude mít krouťák určitě mnohem lepší než 1.6.. :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

sám sem zvědavej...:mrk..každopádně vám pak dohodím fotky a řeknu vám svuj osobní pocit a stav :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

motor XU9J1 (DFZ)-75kw,řj-Bosch LU2 Jetronic,XU9JAZ a XU9J2 (DKZ,D6A)-88kw-řj Motronic 1.3,dále komprese je 8,4/1 a 9,2/1,atd.....ja osobne si myslím že i tech 75kw bohatě stačí,,,mluvím ze skušenosti ze svezení v užasné káře=kabriu:mrk;):papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pája Rybišár

motor XU9J1 (DFZ)-75kw,řj-Bosch LU2 Jetronic,XU9JAZ a XU9J2 (DKZ,D6A)-88kw-řj Motronic 1.3,dále komprese je 8,4/1 a 9,2/1,atd.....ja osobne si myslím že i tech 75kw bohatě stačí,,,mluvím ze skušenosti ze svezení v užasné káře=kabriu:mrk;):papa

co kdyby se vyměnila ř.jednotka z té silnější verze?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Nevřis

Původně zaslal: Pája Rybišár

motor XU9J1 (DFZ)-75kw,řj-Bosch LU2 Jetronic,XU9JAZ a XU9J2 (DKZ,D6A)-88kw-řj Motronic 1.3,dále komprese je 8,4/1 a 9,2/1,atd.....ja osobne si myslím že i tech 75kw bohatě stačí,,,mluvím ze skušenosti ze svezení v užasné káře=kabriu:mrk;):papa

co kdyby se vyměnila ř.jednotka z té silnější verze?

a myslis, ze ti to k necemu bude? Jasne se pise kompres a vacka ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pata

Původně zaslal: Nevřis

Původně zaslal: Pája Rybišár

motor XU9J1 (DFZ)-75kw,řj-Bosch LU2 Jetronic,XU9JAZ a XU9J2 (DKZ,D6A)-88kw-řj Motronic 1.3,dále komprese je 8,4/1 a 9,2/1,atd.....ja osobne si myslím že i tech 75kw bohatě stačí,,,mluvím ze skušenosti ze svezení v užasné káře=kabriu:mrk;):papa

co kdyby se vyměnila ř.jednotka z té silnější verze?

a myslis, ze ti to k necemu bude? Jasne se pise kompres a vacka ;)

jen sem se zeptal , tak mě hned neukamenuj :))))) ... myslím že ta hlava a vačka by nebyl problém.... :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

RJ vymenit muzes, ale Motronic za Jetronic asi nepujde. Jinak 94kW D6B ma L-Jetronic a kdyz jsem ho nasadil misto meho jednobodu Solex (vc vymeny kabelaze v motorovem prostoru), tak to bylo sakra poznat. Na kompresni pomer kasli.

Mmch nerikal jsi, ze se pod tim nehodlas valet? ;)

[upravil dne 31.5.07 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bude to jezdit hodně dobře o to bych strach neměl a zvyšovat výkon můžeš až to auto poznáš a jestli ho mezitím někde neopřeš.. Bude to určitě líp jezdit jak brzdit..:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: renm

Bude to jezdit hodně dobře o to bych strach neměl a zvyšovat výkon můžeš až to auto poznáš a jestli ho mezitím někde neopřeš.. Bude to určitě líp jezdit jak brzdit..:D[/qu

ptám se proto, že to auto neznám ;)...pořizuji si ho pouze jen tak na lítačku pač na upravovaní a srazy už nemám čas.... .jinak mé předešlé auta GIII VR6 překopanej na 200PS a ibiza CUPRA s 205PS ... auta bych se nebál :))) teda pokud se mi nerozpadne pod rukama:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevřis: ta cupra byla atmosféra ? jak jsi z toho dostal 55 PS navíc ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: gas

Nevřis: ta cupra byla atmosféra ? jak jsi z toho dostal 55 PS navíc ?

1.8 T 20V :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

RJ vymenit muzes, ale Motronic za Jetronic asi nepujde. Jinak 94kW D6B ma L-Jetronic a kdyz jsem ho nasadil misto meho jednobodu Solex (vc vymeny kabelaze v motorovem prostoru), tak to bylo sakra poznat. Na kompresni pomer kasli.

Mmch nerikal jsi, ze se pod tim nehodlas valet? ;)

[upravil dne 31.5.07 .mycTD]

no jo říkal :))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.