Renca Odesláno 29. květen 2007 Sdílet Odesláno 29. květen 2007 Zvažuju koupi auta peugeot 306 r,99 a chtela bych se zeptat jake mate zkusenosti s motory HDI a TD-co byste spise doporucovali z hlediska poruchovosti(nákladů na opravy) a výkonu?Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 29. květen 2007 Sdílet Odesláno 29. květen 2007 Jelikož se tam nedávalo Hdi 80kw, tak bych radši bral 1.9TD. Těm prvním Hdi moc nevěřím a spotřeba je stejná. [upravil dne 29/5/07 Ajdamek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geobir Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 Ahoj. Taky uvažuju o 306ce. Ale asi naftu. Takže mě rovněž zajímá porovnání spotřeby TD a HDi. A co cena náhradních dílů? A poruchovost? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olda Odesláno 7. červen 2007 Sdílet Odesláno 7. červen 2007 HDI nebrat,jsou to jedny z prvních HDI a maj dost poruchový vstřikovače,jeden stojí asi 16000.,fakt tam neni nula navíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geobir Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Hmm a s TDI nejsou zadne provozni problemy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béďa Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Původně zaslal: geobir Hmm a s TDI nejsou zadne provozni problemy? :xvulneni to TDi ale TD;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geobir Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Sorry Béďo Tak TD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
geobir Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 A jakym vykonem disponuji motory TD ? Dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 10. červen 2007 Sdílet Odesláno 10. červen 2007 Tak dle mých informací jsou v 306kách problematické právě TD motory (údajně je tam nějak špatně vyřešený chlazení a motory se přehřívají, v důsledku čehož praskají hlavy). HDI je stejné jako ve 406ce, auto je o nějakých 200 - 300 kg lehčí, takže i s těmi 66 kW uhání jak ďas. Co se týče vstřikovačů, jejich cena je opravdu děsivá, ale nemám informace, že by se nějak závratně s*aly. Já bych šel určitě spíš do HDI nebo 1,6 benzin - podle toho, kolik km ročně se s tím strojem najede. Špatná volba by nebyl ani 1,9 D (holý bez turba), sice je to auto lenoch, ale ten motor je v podstatě nesmrtelnej a opravitelnej za hubičku v kterýkoli stodole. [upravil dne 10/6/2007 Medvěd] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 14. červen 2007 Sdílet Odesláno 14. červen 2007 Zdravim ! Ja sem mel 306-ku 1.9TD z roku '98 (jezdil sem s ni asi 2 roky), pak sem mel 306-ku 2.0 HDI XS (s tou sem bohuzel jezdil asi 2 mesice, pac mi ji pak ukradli). Dneska, kdybych si sel koupit znova 306-ku, tak jedine HDI. Vyhody 1.9 TD - je to mechanickej diesel, takze se v nem clovek muze vic sam "rejpat", tim ale vyhody konci... Nevyhody 1.9TD - hlucny, hrubejsi chod, nema tak dobrej tah od spoda, celkove mensi korutak, zdaleka se nada tolik tocit ... Nevyhody HDI - elektronika, tam uz si clovek mnoho neudela, vyhody HDI - jednoznacne mnohem kultivovanejsi motor nez 1.9TD, tissi, lepsi zatah od spoda, vetsi kroutak, da se lip tocit ... Co se tyce spotreby, tak 1.9TD na tom neni moc dobre - po meste je relana spotreba 8-9 litru, mimo mesto zalezi dost na sylu jizdy - kazdopadne s LUCASEM spotreba nic moc ... HDI ma spotebu v prumeru o cc 1,5 litru priznivejsi, v meste 6 litru, mimo i min, hlavne u nej tolik nezalezi na stylu jizdy ... s 1.9TD se da po dalnici jet komfortne tak 150, pak uz je to docela kraval, max sem z toho dostal 190, vic ani tuk, s HDI se da jet v pohode 170de - tichhy, max sem z nej dostal 210 km/hod. Osobne bych jednoznacne volil HDI - cenovej rozdil bejva tak 10-20 tis, ale urcite za to stoji, aspon teda pro lidi, ktery bavi jezdit ... spolehlivost ? - Vysrat se muze jak HDI, tak TD Jinak dneska mam starou 405-ku 2.0 SRI a sem spokojenej, koupil sem ji za 1500EUR v nemecku, je to rok '95 a je v perfektnim stavu. ma automat. klimu, airbag, ABS a je to kombi. Kdybych dneska znova kupoval auto, tak uz bych si rzohodne neshanel 5-7 lety auto, ktery sice vypada dobre, ma ciry svetla a ja nevim co jeste, ma na budiku 130 tis. ale v realu asi 230 tis. a je tak akorat pred vymenou skoro vseho - podvozek, rozvody ... Ale koupil bych starsi zachovalej a dobre vybavenvenej model od nakyho duchodce z D za par babek a za zbytek penez bych nekam jel ... hribe ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aluška Odesláno 14. červen 2007 Sdílet Odesláno 14. červen 2007 Já bych se tedy akorát ohradila vůči spotřebě, myslím, že právě TD je buď úspornější a nebo nastejno s HDi. Pokud jsi s TD jezdil za 8-9litrů, tak jsi asi neměl něco v pořádku. Já po městě jezdím MAXIMÁLNĚ za 6,5l/100km a to na to opravdu hodně šlapu, normální spotřeba po městě tak do 6,3l/100km, na delší trasy se dostanu v pohodě na 4,5-5l/100km. Jinak je samozřejmě HDi novější a asi lepší, ale já jsem s mým TD maximálně spokojená . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hribe Odesláno 14. červen 2007 Sdílet Odesláno 14. červen 2007 to Aluska : a jak starou mas tu 306-ku ??? resp. jaky tam mas cerpadlo ? BOSH nebo LUCAS ??? Totiz starsi TD, ktery mely BOSH byly pardoxne lepsi, nez novejsi s LUCASEM, jednak z pohledu spotreby a pak i z pohledu vykonu .... Nevim v jakym roce tam zacali davat LUCAS, co sem tak videl, tak '97 a novejsi, starsi mely BOSH ... mejte se, hribe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aluška Odesláno 14. červen 2007 Sdílet Odesláno 14. červen 2007 Tak to nevím, co tam mám a stáří mého auta taky pořádně netuším ,v techničáku mám 97, ale myslím, že je to tak 95-96. Teď jsem si počítala spotřebu a s 90% na dálky+10% město, jsem se dostala na 4,3l/100km, což je paráda . [upravil dne 14/6/07 Aluška] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 21. červen 2007 Sdílet Odesláno 21. červen 2007 Původně zaslal: olda HDI nebrat,jsou to jedny z prvních HDI a maj dost poruchový vstřikovače,jeden stojí asi 16000.,fakt tam neni nula navíc. Repasovanej od Bosche kde je vnitřek vstřiku komplet vyměněn za novej stojí do šesti tisíc. A když jsme u toho kolik pak stojí třetí vstřik na TD kde je jehla která dáva info o množství vstřikovaném palivu??? Hmmm?? To je ještě větší ranec když se to posere. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.