Sign in to follow this  
Followers 0
kLiKaTeC

1,8i 16V VS 2,0i 16V

30 posts in this topic

Čus, ;)

jsem před pěkným dylenem:

Rozhodnout se jaký motor 1,8 nebo 2,0..:myslim

Slyšel jsem, že 1,8 docela baští olej a zase 2,0 větší povinné..

Poradtě máte někdo 1,8 16V, jak jste na tom s olejem,baští??

Díkas

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: kLiKaTeC

Čus, ;)

jsem před pěkným dylenem:

Rozhodnout se jaký motor 1,8 nebo 2,0..:myslim

Slyšel jsem, že 1,8 docela baští olej a zase 2,0 větší povinné..

Poradtě máte někdo 1,8 16V, jak jste na tom s olejem,baští??

Díkas

mám ho asi 3500km a ani deci pryč , a zespodu je sucho.tak snad mu to dlouho vydrží:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

no příjdem mi, že tolerance 1L na 1000Km je docela dost, jak už tu někdo psal..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podívej se do Hledání. Řešilo se to tu několikrát rozdíl mezi 1,8i a 2,0i. Každý motor má svoje. Já mám 2.0i 16V najeto přes 264500km a spokojenost. spotřeba dle pal.počítače 7,4l l/100km. A pojistit si to můžeš už dát podle kW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.8 16V olej nežerie, každé auto má predsa normovanú spotrebu oleja od výrobcu s ktorou sa počíta takže asi tak, iné je keď je motor vylágrovaný má malú strarostlivosť a pod...

všetko záleží od predchádzajúceho majiteľa, štýl jazdy atď...

moje zatiaľ v pohode a dúfam že pri tom aj ostane

:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Olej žerou jenom auta, který nejsou v dobrym stavu. Kor benzinak by olej nemel brat takrka vubec ... Jinak 2.0i 16v je krasny svezeni. Mam ho sice teprve tyden, ale jezdi opravdu spicove a i spotreba se da ... ted mam 8,7l/100km po Praze mimo provoz a obcas jsem mu i slapnul. Jinak povinne ruceni bude delat rozdil kole 2000 Kč, což jsou naklady, ktere stejne prumerny ridic da za palivo za 3 nedele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Neon

Olej žerou jenom auta, který nejsou v dobrym stavu. Kor benzinak by olej nemel brat takrka vubec ... Jinak 2.0i 16v je krasny svezeni. Mam ho sice teprve tyden, ale jezdi opravdu spicove a i spotreba se da ... ted mam 8,7l/100km po Praze mimo provoz a obcas jsem mu i slapnul. Jinak povinne ruceni bude delat rozdil kole 2000 Kč, což jsou naklady, ktere stejne prumerny ridic da za palivo za 3 nedele.

aco změna avataru panáčku, už je to týden:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nevim, muj servis tvrdí že motor 1,8 16V si olej vezme, prý je dáno konstrukcí motoru, nevim jak to je, mě to nějak brutálně nežere, asi si něco vezme ale na dolívání to není. Může to být zpusobeno i gufery na ventilech, ted mám po výměně, třeba si ted nevezme už ani kapku, těžko říct;) Kdyby bral hodně tak to poznáš že bude hulit modře.

[upravil dne 27/5/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám taky 1.8 16V a kdysi baštil olejíček jak otesánek, ale po lehčím přetěsnění motoru (hlava, spoj s převodovkou, poloosa atd.), když jsme laborovali proč že to nejede, to teď nepapá vůbec nic... Ale jinak mi servisáci taky říkali, že tyhle motory trochu papají olej... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doporučuju dvoulitra na takový normální ježdění to je ideální. U povinnýho zas takovej rozdíl není.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto v dobrom stave by nemalo papat olej. Zalezi na tesneni, guferach a pod. To zistis, ked vlezes pod auto a rozhliadnes sa. Ja mam plyn a ani kvapku oleja. Keby som sa mal este raz rozhodnut, asi ten dvojliter, ale s prerobenim na plyn, samozrejme. Tankovanie mi robi doslova radost... Moj servisak ma dva trojlitre na plyn a spotrebu ma cca 12l plynu, co je cca 7 litrov benzinu. Aj to by sa dalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám 1,8 16V tachometr 137tis skutečnost - "příroda a předchozí majitelé ví"

Mezi výměnou nedolívám ani kapku, protože oleje tam pořád stejně!!!

Každopádně bych šel příště určitě do 2.0. Lepší výbava, větší krouťák a výkon. Spotřeba skoro stejná. Povinný bych už neřešil. Za ten rok se to ztratí ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam dva roky 1.8 16V sedan, 130 000 km, rv 98. Olej jsem nikydy nedolejval, pod autem ani kapka uniku, menil jsem po 18 000 km, olej byl jako novej (vetsinou jezdim dalky) a jestli chybely tri ctyri deci? Pak jsem mel kdysi to samy auto z roku 1995 (cerven), to chlastalo tak litr na 3000 km, prej z vyroby vadny gufera u serie motoru z roku 1995. ale v prumeru byl zase na spotrebu benzinu tak o pul litru sternejsi. Otec ma to samy v kombi 97, 170 000 km, bere to taky tak litr na 3-4000 km, prusak pod motor nulovej, ani kapka na podlaze v garazi. takze asi zalezi na konkretnim aute. At mas peugeot, bmw nebo toyotu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam taky 95ku 1.8l najeto 140tis.km poctivejch ,vezme tak 1l na 5000km -+ ,a nechapu co tu resite za picuriny jako nejaky .... ,kua prece dolejt do vymeny 1-2l oleje neni zadnej problem pri dnesnich cenach benzinu atd. ne? ja dolejvam rad ,jen at si basti:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Určitě dvoulitr... rozdíl ve spotřebě bude minimální a dynamika bude určitě lepší...

Na zákonnou bych se nedíval vůbec... :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Projeď se s oběma motory a uvidíš co ti víc sedne. Provozní náklady nejsou tak rozdílné jak by se mohlo zdát. Také hodně záleží na jaký dobrý kus narazíš. Rozhodneš se pro 2.0, ale pak narazíš na 1.8 v dobrém stavu a rozhodneš se pro ní...

Bohužel to zda motor baští olej jen tak nepoznáš a jak zde už psali, některé motory ho papají některé ne. Prostě jak se dělníci v továrně zrovna vyspinkají tak si nechají záležet nebo to odfláknou... :)

Přeji šťastnou ruku...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

než bych přemýšlel 1,8 či 2,0 tak určitě asi 2,2 benzinek:papa

Nápodobně. Ale je jich v ČR strašné málo. Jezdí to ale parádně....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: Neon

Olej žerou jenom auta, který nejsou v dobrym stavu. Kor benzinak by olej nemel brat takrka vubec ... Jinak 2.0i 16v je krasny svezeni. Mam ho sice teprve tyden, ale jezdi opravdu spicove a i spotreba se da ... ted mam 8,7l/100km po Praze mimo provoz a obcas jsem mu i slapnul. Jinak povinne ruceni bude delat rozdil kole 2000 Kč, což jsou naklady, ktere stejne prumerny ridic da za palivo za 3 nedele.

aco změna avataru panáčku, už je to týden:D

JJ, bude, ale musím se se čtyřistapátou loučit pozvolna a taky jsem tak trochu zapomněl, jak se to dělá ... :D Vim, že ho musím umístit někam na net a dát tam pak odkaz, ale nemám ho kam fláknout ... ale časem určitě bude ... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

než bych přemýšlel 1,8 či 2,0 tak určitě asi 2,2 benzinek:papa

Ta 2.2 v benzinu zni hodne zajimave a lakave, ale je jenom v novych modelech a cenove dosti vyssi, nez starsi modely s 1.8, nebo 2.0 ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.