Sign in to follow this  
Followers 0
regul

dotaz ke koupi 306

18 posts in this topic

Zdravim ve spolek , mel bych na vas( majitele 306) par dotazu , po nekolika lete dobre zkusenosti s 309 1,9d sem se rozhod ze zustanu verny peugeotu i nadale a pokukuju po 306ce 1997+ proste new model a nejlepe zase v dieslu,muj prvni dotaz jak moc velkej rozdil je v 1,9d co se daval do 309tek a co se daval do 306tek je to +- stejnej motor nebo uz je slozitejsi a treba i poruchovejsi ? s 309 tkou sem najel skoro 100tkm a motor az na par drobnosti drzi nikdy zadnej problem ani vetsi investice za coz ho chvalim kudy chodim , dalsi dotaz se tyka ceny pac co sem zatim nasel na netu tak ceny dost kolisaj ja bych nejradsi tak kolem tech 80tkc je to realna cena ? musi to bejt petidverko nejlepe kombi (neni nutnost ) mam psa a obcas neco prevazim ,co se tyce vybavi je mi to jedno cim min tam toho je tim min se toho rozbije a tim min toho pes ohloda a sezere :D, tak pokud ste v soucasny dobe kupovali treba podobny vuz rad bych vedel orientacni cenu pripadne i rady na nekoho kdo dovazi auta a mate s nim dobrou zkusenost , rad uvitam i dalsi rady ke koupi ,predem diky za jakoukoliv radu a za cas straveny nad odpovedi :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahoj,ja mám 1.4 benzín,moc ti neporadím,ale v práci očas jezdím citroenem berlingo 1.7 dízl a ten je svižnější,takže teď bych klidně šel do P306 1.7 dízl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale do 306 se NIKDY 1,7 Diesel nedával (a pochybuju i o tom berloušovi, spíš bych řek´, že je to 1,8 špatně zapsaná)

V 306ce byl 1,9 atmosférák (stejný jako v 205ce, 309ce a 405ce), 1,9 turbodiesel a 2,0 HDI 66 kw, o jiné naftě nevím

U 306ky v kombíku je 80 tKč dost málo (kombíky jsou totiž poměrně mladé), ale třeba by Tobě i psisku vyhovoval i hatchback, kde by cena mohla odpovídat. Sedana moc nedoporučuju, v kufru by se štěkavýmu kámošovi určitě nelíbilo.

[upravil dne 27/5/2007 Medvěd]

Share this post


Link to post
Share on other sites

306 D existuje ve verzích:

1,8D 44kW - naprostá výjímka, ale existuje

1,9D 47kW - motor DJZ, stejný jako v 205, 309 a 405, do r.98

1,9D 51kW - motor D9B, stejný jako v 405, Berlingu... do r.98

1,9D 51kW - motor DW8 (WJZ) - inovovaný, od r.99 výš, zase shodný s Berlingem, Xsarou atd od r.99 výš.

Co se týče Berlinga 1,8D, těch jezdí po Německu tuny, a ani u nás to není výjímka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj

mám 306 D v kombíku r.v. 2000 - má najeto 160 kkm, jinak skoro plná výbava včetně klimy.

motor je 1.9 diesel 51 kw - i na tu váhu stačí k rozumně svižné jízdě, papá kolem 5 l /100km (jezdím dost po městě, ale většinou ve dvou a něco málo v kufru).

Ovšem s cenou nevím, ten můj stál letos zjara 120 kkč a obávám se, že levněji těžko seženeš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolem 80tis myslím něco koupíš, samozřejmě záleží na celkovým stavu. Kombík bude určitě o něco dražší, ale pro hafana zase pohodlnější. Ovšem záleží jakýho mám psa, pro čivavu stačí i hatchback až až :D. Ale já vozím labradora i v hatchbaku, když jedeme jenom ve dvou tak ale většinou mu sklopím zadní sedačky aby měl pohodlí.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

306 D existuje ve verzích:

1,8D 44kW - naprostá výjímka, ale existuje

1,9D 47kW - motor DJZ, stejný jako v 205, 309 a 405, do r.98

1,9D 51kW - motor D9B, stejný jako v 405, Berlingu... do r.98

1,9D 51kW - motor DW8 (WJZ) - inovovaný, od r.99 výš, zase shodný s Berlingem, Xsarou atd od r.99 výš.

Co se týče Berlinga 1,8D, těch jezdí po Německu tuny, a ani u nás to není výjímka.

A nepatri tam nahodou aj 1.9D 51kw DJY?Lebo ja som včera pozeral na mojom a tam mam kod DJY.Auto je vyrobene 98.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJY je stejne jako DJZ... byt u nas oficialne tyto dva motory nejde zamenit, narozdil od civilizovaneho sveta. :nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

DJY = D9B = 51kW, DJZ = D9A = 47kW, oficiálně jsou ovšem nezaměnitelné, neb mají každý psaný nějaký jiný emisní limit. Docela sranda... Něco podobného je i 1,9TD - tam je to DHY a D8A, a ve 406/806 atd je DHX a D8B.

Share this post


Link to post
Share on other sites

diky vsem ,tak koukam ze ceny sem se bal opravnene , kolik je teda zhruba podle vas realna kupni cena 306 hatchback new model ? , bez vybavi ( teda aspon posilovac by bodnul ) staci rok 1997 ale zas ne naka olitana mrtvolka tesne pred skonem s 5x stocenym tachakem, s investicemi po koupi pocitam (rozvody atd.), este bych se zeptal jak moc velkej problem je rozbity turbo kdybych snad nahodou poridil td ,cena na vrakaci nebo naka repase na kolik vyjde ?, psam mam labradora a kdyz je zvyklej na ty zadni sedacky v 309 nebudu ho rozmazlovat kombikem moc velkej priplatek za boudu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 80tis by se r.97 měl dát koupit. Turbo u TD nic moc, jetá se prodávají tak za 4tis s tím že jak do melounu... nevidíš, repase turba je za cca 15tis. Spíš bývá ale problém prasklá hlava, to se stává častěji. To může být klidně ještě za víc. Každopádně TD je třeba před koupí prohlédnout a vyzkoušet o to bedlivěji, zkušební jízda 30 km v různých režimech je prakticky nutnost. Obyč. D tak choulostivé není. Jinak pro D je přelomový modelový rok, kdy se začal dávat nový motor, 99 (tedy reálně půlka r. 98), staré TD se dá koupit ještě o rok mladší. Komůrkový D typu DW8 se dával až do konce výroby. Ale to už tě asi nezajímá, vzhledem k finančnímu limitu :) 97-98 rok bude rozumný...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele to já se zeptám...S tím turbem jsou velké problémy?Odchází to?nejezdím systémem brzda-plyn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, problémy. Je to prostě celek podléhající opotřebení, jeho životnost bývá dosti různá, a dá se dost ovlivnit samotným zacházením. Vzhledem k tomu, kolik tahle auta mají najeto, je vhodné s případnou repasí aspoň trochu počítat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...a taky na ty turbo motory...praskají hlavy!!!..jde to sice vařit, ale je to jen 1. pomoc...:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jo, ale to bych musel vytáčet ne?Když pojedu opatrně a budu se o to auto starat, tak se snad nic nestane...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Noo to asi jo, ale hodně záleží na tom, jak s tím zacházel původní majitel...jinak ty 1.9TD jezdí fakt dobře....:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak diky vsem za info a ja budu hledat neco slusnyho, snad budu mit kliku:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.