Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

HandsFree


Vvitty

Recommended Posts

Zdar, posledni dobou nejak nezvladam ridit a telefonovat najednou (holt uz malokdy stojim v zacpach :-)) ) tak bych rad koupil nejaky HF pro svoji 6310, mate nejaky zkusenosti?

I kdyz zatim nemam ani nejmensi predstavu kam bych ji v te moji 309 napasoval... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bluetooth je supr věc, podporují to jen některý nový přístroje, včetně 6310. Funguje na principu bezdrátového přenosu zvuku nebo dat. Tohle hands free má výhodu v tom že se nemusí vrtat do palubky žádnej držák, telefon se sám automaticky spojí když vstoupíš do auta, na přístrojovce máš jen malou kostku na ovládání hlasitosti a vytvednutí či položení hovoru, telefon můžeš mít klidně i zabalenej v kufru a funguje to. Nevýhoda je že se ti telefon nenabíjí, jako když ho máš v držáku a je dražší, cena 6.000,-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To martin106S16: nevím jakou sadu máš TY,ale mělo by to platit všeobecně.NESMÍ to fungovat tak,že člověk příjde k autu a spojí se (tedy je sada zapnutá!) mělo by se to dít až po zapnutí klíčku.Jinak s 6310i nepotřebuji ani to nabíjení.Vydrží dost na to,abych to nemusel nabíjet v autě.Navíc nabíjení v autě je mnohem horší než např. normálně doma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak od Tebe bych si to ani nekoupil,natož tak nechal namontovat!U všech Bluetooth zařízení co jsem měl v rukách (bylo jich dost) je v manuálu výsloveně ZAKÁZÁNO to nemít zapojené přes klíček.Navíc i kdyby to tam nebylo,tak člověk co to takhle namontuje je pěkný osel!Bluetooth má totiž dost velký odběr energie.Nevím,ale nechci abych zůstal někde viset jenom proto,že mi nějký inteligent zapojil přístroj podle větru...Jinak celkem dobré zkušenosti jsou se sadou Parrot...navíc členové klubu mají v Autotopu tuším slevu :-)))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kde jsem popisoval jak to má bejt zapojený ty chytráku!!! Ty mi tady tvrdíš že záleží na sadě a ne na zapojení jestli se spojí telefon s HF bez zapnutýho klíčku, trochu blbost, z čeho by si ta sada asi brala elektriku, jedině že by jsi tam seděl a točil klikou. Navíc sadu kterou tady prosazuješ -Parrot- je pěknej ****, měl jsem jí v autě a po 2 měsících jsem jim jí omlátil o hlavu. V průměru každý pátý spojení se nepovedlo, zvuk jako by ostatní volali z marsu a když jsem si nechal přehrát soft v telefonu tak jsem musel čekat až z Francie pošlou novou soft verzi i pro Parrota jinak se vůbec nespojila. Teď se všichni zvednem a pujdem si k tobě nechat namontovat tu tvojí supr bomba hands free sadu, hlavně aby jsi nebyl za osla a nenamontoval jsi to blbě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Normálně sprostý nejsem.Ale ty jsi úplná piča a nevíš co kde napíšeš.Ty jsi psal \"záleží na zapojení sady\" a já psal,že je to kravina,že všechny bluetooth zařízení nesmí být trvale zapojeny,tedy vlastně spuštěny!!!!!!!!!Jestli jsi idiot a nedokážeš to pochopit,tak jsi pěkný moula.Navíc jsem psal,že u všech zařízení v manuálu je psáno jak to má být zapojené a všude z toho vyplývá,že to nesmí být zapojené trvale (navíc jsem psal,že to dost \"žere\" baterku).Parrota provozuji již dost dlouho a nejsem jedinný.Funguje bezvadně (u mne nejčastěji s Nokií 6310i s FW 5.50)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Voštík: to umíš jen tyto tři písménka? :-) No fakt je,že ty asi HF moc teď v té \"pomalé\" Praze nepotřebuješ :-) Minulý týden v Pondělí jsem u Vás v matičce Praze jel od Bar. mostů tím krátkým tunelem směrem potom ke Knížecí a směrem ke Smíchovskému nádráží asi 30 minut :-( Tam se více méně stálo,než jelo :-(((

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vubec nejde o to jestli je velky provoz nebo se poskakuje v kolone, kdyz chces telefonovat za jizdy tak HF sadu musis mit v kazdem pripade, je jedno jestli jenom sluchatko nebo tezkou HF nebo bluetooth.

Vsimete si: cim drazsi auto tim je vetsi pravdepodobnost ze nema HF a ridic telefonuje.

Ja osobne mam k ME45 tezkou HF original od Siemense stala 2200 Kc a jsem spokojen a kdyz vezmu v uvahu zapojeni tak je napajena jednim dratem trvale a druhym spinanym po zapnuti klicku. Baterie se nabiji trvale ale osvetleni zhasne po vytazeni klicku ze zapalovani.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl jsem tím říct,že když \"jedeš\" v koloně (příklad Praha) tak více stojíš a ani ji nějak nepotřebuješ.neber to obecně.Já bych se i přimlouval kdyby se výrobci shodli,udělali nějakou funkční pro všechny mobily jako povinnou výbavu a bylo by.Zase na druhou stranu proč nesmím držet mobil v ruce,ale jíst nebo kouřit ano???V Německu nebo kde to bylo dokonce zakázali řídit na holé nohy nebo v cuklích!No a s tou elektrikou jde hlavně o to,že bluetooth jako technologie má velký odběr.Navíc když budu stát u auta a bude trvale HF puštěna,tak se to pořád může spojovat,což taky nemusí být příjemné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přečti si ještě jednou ten příspěvek co tu martin106S16 napsal. Ano, ten o tom zapojení. Ono totiž, technicky vzato, to jestli se ti telefon sesynchronizuje hned jak přijdeš k autu nebo až potom, co nastartuješ, tak to opravdu záleží na zapojení sady a ne na tom, co je to za sadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...