vakasaka

montaz 1.8 16v do modelu 1.6xs

10 posts in this topic

Původně zaslal: Vvitty

ano.

Šikovná odpověď nevím jestli si mu pomohl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

vvitty asi myslel ze tech problemu je tolik,ze nema cenu se o tom bavit.....:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

2Misak: ale tak zase naprosto jasna odpoved na otazku jestli tam nejake jsou, neptal se jake tam jsou...a nediv se strohe odpovedi, u veci ktere se omilaji stale dokola nikoho nebavi rozepisovat dokola ty same odpovedi....

resilo se to tu nedavno s 1.6 a dvoulitrem, staci pouzit hledani. je tam toho docela dost a dost, a stejne to skonci jako vetsina fantazii.

myslim ze je to v modely/306.

[upravil dne 24.5.07 Vvitty]

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, asi tam bude spousta dílů jinejch (brzdy, poloosy).

A spousta práce.

A nebylo by lepší to auto prodat a koupit tu 1.8 16V?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kopec ľudí si myslí že je to jednoduché ako dať motor z Favorita do 120-ky... :bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co si pamatuju za tu dobu co jsem na foru tak se tu řešila výměna motoru moc moc mockrát a málokdo to doopravdy uskutečnil, většinou zůstalo jenom u toho nadšení.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Driver

Co si pamatuju za tu dobu co jsem na foru tak se tu řešila výměna motoru moc moc mockrát a málokdo to doopravdy uskutečnil, většinou zůstalo jenom u toho nadšení.

Ale to počáteční nadšení je krááásný....:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vvitty

2Misak: ale tak zase naprosto jasna odpoved na otazku jestli tam nejake jsou, neptal se jake tam jsou...a nediv se strohe odpovedi, u veci ktere se omilaji stale dokola nikoho nebavi rozepisovat dokola ty same odpovedi....

resilo se to tu nedavno s 1.6 a dvoulitrem, staci pouzit hledani. je tam toho docela dost a dost, a stejne to skonci jako vetsina fantazii.

myslim ze je to v modely/306.

ja sem to nemyslel nějak špatně.....

Mam zkušenost(samozřejmně jako divak bylo my 14 roku):

Naše první auto po škodě 120...Byl to Ford Granada 2.0D jezdilo se v něm krasně mýsta v něm bylo po ko*ot, bral si něco kolem 10l nafty na 100 kilometrů v té době nic hrozného nafta nás stála 10Kč...Jezdíme jezdime a jednoho dne si ho zapujčil strejda prý jen odskočí do obchodu...Z nakupu jsme jej dotahly traktorem, když strejda nepoznal co znamenala kontrolka mazaní a zadřel to...Jelikož nam na zahradě stal ještě jeden s benzínovým dvoulitrem a o mnoho mladší a nerezavějíci kastlý napad byl na světě...Sehnal se motor z Oplu 2.5D tehdy za 8000 kč, ktery z časti dotoval strejda.Jednoho krasneho dnes se vstalo dříve a začala operace.NAftový motor putoval do benzínové kastle...Abych to upřesnil tenhle zakrok trval týden v naprosto amaterských podmínkach a dělali na něm tři bratři...Takže ono se to udělat dá ale je to mrtě času a jak sem se pak bavil s operatery řekli že už nikdy více;) Toď asi vše k zaměně motoru

[upravil dne 24.5.07 Vvitty]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.