Sign in to follow this  
Followers 0
janmarkup

Motory TD

18 posts in this topic

Čus,

protože jsem na webu nenašel, rád bych se zeptal tady..Do 406 před tím, než tam byly HDi se montovaly pouze 1,9TD a 2,1 TD?Jak velký krouťák měly a jak velkou průměrnou spotřebu?Jedná se mi o verzi break....Dá se sehnat TD již ve faceliftované verzi?

Díky za odpověď:-)

H.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: janmarkup

To se fakt nenajde nikdo, kdo to ví?

H.

Nevím to jistě ale můj názor je že v novém modelu jsou jen HDI ale nerad bych kecal.:myslim:myslim

Ale co je tak špatné na HDI motorech? Já ho mám a nemůžu jsi ho vynachválit.:super:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do starych modelu se davali pouze 1.9TD a 2.1TD.

Podle manualu k 406 byly ty 1.9TD 3 typy:

- 55kW/ 75HP

- 66kW/ 90HP

- 68kW/ 92HP

Motor 2.1TD ma: 80kW/ 110HP

Kdysi tu nekdo psal, ze ma starej model s HDi motorem, nebo naopak novej model s TD, uz nevim presne.

Mel ale 406 z roku kdyz se prechazelo na novej model. Pokud hledas 406 s TD motorem a novym vzhledem, tak zkus pohledat, protoze nekteri si stary modely na novy predelavaly (cumak), at uz ze se jim libil nebo po bouracce. I par lidi z klubu ma stary model s novym vzhledem. Zkus pohledat...

[upravil dne 25.5.2007 Tornado]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PŘEMA

Původně zaslal: janmarkup

To se fakt nenajde nikdo, kdo to ví?

H.

Nevím to jistě ale můj názor je že v novém modelu jsou jen HDI ale nerad bych kecal.:myslim:myslim

Ale co je tak špatné na HDI motorech? Já ho mám a nemůžu jsi ho vynachválit.:super:super

Jsou dražší o 30 tis. a mnohem poruchovější...Známý dělá jen pažouty a říkal, že takové problémy s HDi neměl nikdy s klasickými turbodiesely. Ty vydržely naprosto všechno...Z toho důvodu chci TD ale v novém hávu, ten nemá chybu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se 406 budeš asi těžko jezdit pod 6, to tak možná na dlouhé cesty a když to budeš jenom šimrat. Já s 306 1,9 TD jezdím ve městě tak kolem 6,3-6,5l a na dálky, když jedu jak s hnojem, tak něco málo pod 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje 1.9TD ma dlouhodobou spotrebu 6,8l (mesto a okresky max 100km/h, po dalnici nejezdim).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: OK406

Aluška: ty víš, jak se jezdí s hnojem???:D:D:D:D

:D :D :D :D :D :D :D Obrazně řečeno rozhodně, často tak jezdívám a kochám se krajinou :aut .

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kocháš se přírodou a cestou ke mě a okolo JETE:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

V techničáku je psaná spotřeba 5,8-9,6 kombinovaná 7,2L , sám nenám auto dlouho tak nemúžu říct jak je to v praxi ale když jsem koukal na foru tak kluci píší 6,5-7L jak kdo. Mně vyšla spolřeba zatím po jedné vyjeté nádrži a samích couračkách (ještě jsem se nedoskal ani za malou louži) 8L ale zase se teda svezu protože motor fakt jde. A mně moc nejde se krotit. Do TD jsem šel ze stejného důvodu jak uvádíš ty.Jednoduchost motoru, servizáci jsou s ním kamarádi a jak píšeš cenový rozdíl TD/Hdi za méně peněz stejná muzika. To je můj názor je to jen na tobě, tak štastnou volbu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Tornado

Do starych modelu se davali pouze 1.9TD a 2.1TD.

Podle manualu k 406 byly ty 1.9TD 3 typy:

- 55kW/ 75HP

- 66kW/ 90HP

- 68kW/ 92HP

Motor 2.1TD ma: 80kW/ 100HP

Kdysi tu nekdo psal, ze ma starej model s HDi motorem, nebo naopak novej model s TD, uz nevim presne.

Mel ale 406 z roku kdyz se prechazelo na novej model. Pokud hledas 406 s TD motorem a novym vzhledem, tak zkus pohledat, protoze nekteri si stary modely na novy predelavaly (cumak), at uz ze se jim libil nebo po bouracce. I par lidi z klubu ma stary model s novym vzhledem. Zkus pohledat...

Přepočet kw na koně je 1kw = 1.35962 koně

Takže u tý 2.1 TD si se sekl asi o 10 koní.

A má max. točivý moment 250Nm/2000 ot/min.

Více na

http://www.auto.cz/testy/peugeot-406-2-1svdt-francouzsky-mercedes.html

:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,

Mám 2.1 TD. Rok 96 a najeto 211 000. Zatím jsem měnil jen rozvody a hydroštefy. Jinak ty hydráky jsem měnil protože mě tam něco cvakalo a nakonec jsme zjistili, že to je nejspíš rozvodama na klíňáku. Jinak žádná investice kromě podvozku. Jediné co u 2.1 TD je rizikové jsou čerpadla která jsou řízený elektronicky. Ale jinak spokojenost. Kombinovanou mám 7.3 podle palubáku, teď jezdím hodně s klimou a ze 70 % město v zácpě dokud se nedostanu na rychlodráhu. Jinak město 8.5 a dálka v pohodě za 6 litrů.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jsem ještě neviděl, ale viděl jsem Hdi i s novým interiérem ve starým obalu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nový model sa s klasickými turbodieslami nerobil, jedine starý model s HDi motormi :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bagr

Původně zaslal: Tornado

Do starych modelu se davali pouze 1.9TD a 2.1TD.

Podle manualu k 406 byly ty 1.9TD 3 typy:

- 55kW/ 75HP

- 66kW/ 90HP

- 68kW/ 92HP

Motor 2.1TD ma: 80kW/ 100HP

Kdysi tu nekdo psal, ze ma starej model s HDi motorem, nebo naopak novej model s TD, uz nevim presne.

Mel ale 406 z roku kdyz se prechazelo na novej model. Pokud hledas 406 s TD motorem a novym vzhledem, tak zkus pohledat, protoze nekteri si stary modely na novy predelavaly (cumak), at uz ze se jim libil nebo po bouracce. I par lidi z klubu ma stary model s novym vzhledem. Zkus pohledat...

Přepočet kw na koně je 1kw = 1.35962 koně

Takže u tý 2.1 TD si se sekl asi o 10 koní.

A má max. točivý moment 250Nm/2000 ot/min.

Více na

http://www.auto.cz/testy/peugeot-406-2-1svdt-francouzsky-mercedes.html

:papa

Mas pravdu! Ja to opisoval z manualu a opsal jsem to blbe. Uz jsem to opravil. Diky za upozorneni... :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jinak teda ta 1.9TD/68kW (D8A) má krouťák 192 Nm při 2250 ot/min ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.