Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

problém so štartom


šemoda

Recommended Posts

Dobrý večer,mám problém zo štartom môjho Peugeota 206 HDI. Štartuje len pri roztlačení, to naskočí pri malom drgnutí, keď však točím kľúčom nechce naskočiť.Dnes som sa vrátil už z druhého servisu a nič. Tam dvakrát naskočil a dosť. Vymenil som palivové potrubie a čerpadlo bolo na stolici. Za radu vopred ďakujem.

[upravil dne 23.5.2007 šemoda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: šemoda

Dobrý večer,mám problém zo štartom môjho Peugeota 206 HDI. Štartuje len pri roztlačení, to naskočí pri malom drgnutí, keď však točím kľúčom nechce naskočiť.Dnes som sa vrátil už z druhého servisu a nič. Tam dvakrát naskočil a dosť. Vymenil som palivové potrubie a čerpadlo bolo na stolici. Za radu vopred ďakujem.

a co starter? ted jsem dělal jednu 206 a měla rozpadly jeden magnet ktery se postavil napříč a díky tomu se zadřel rotor. starter točí? nebo to jen cvakne a nic.

Jo a auto neroztlačovat !!!kor HDI , jinak papa katalysator lambda!!!

[upravil dne 23.5.2007 šemoda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý večer. Najskôr dík za rady.Ten štartér točí. To roztlačenie sme skúsili spolu so štartrom, na prekvapenie to drgnutie stačilo fakt malé. Najskôr sme hľadali netesnosť, falošný vzduch v palivovom potrubí , to by však nenaskočilo na to drgnutie. V servise bolo čerpadlo na stolici, keď som odchádzal dvakrát normálne naštartovalo. Doma som vypol motor a už zas len točí a nenaskočí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...
Původně zaslal: šemoda

Dobrý večer,mám problém zo štartom môjho Peugeota 206 HDI. Štartuje len pri roztlačení, to naskočí pri malom drgnutí, keď však točím kľúčom nechce naskočiť.Dnes som sa vrátil už z druhého servisu a nič. Tam dvakrát naskočil a dosť. Vymenil som palivové potrubie a čerpadlo bolo na stolici. Za radu vopred ďakujem.

[upravil dne 23.5.2007 šemoda]

nemas vymlatený starter v puzdrach...mne to iste robilo na 307 2,0 hdi.....starter trochu stekal, tocil a auto neislo nastartovat, bo bral enormne mnozstvo prudu...skus ci sa ti starter nezahrieva ...mne po par otocenii bol horuci.... skus, uvidis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: hnusoba

Môžu to byť aj vadné vstreky, ktoré prepúšťajú palivo do prepadu...Poprípade ešte regulátor tlaku paliva na čerpadle...

hovori ze bol v servise, a tam mu to urcite napichli na diagnostiku..a ta by zistila ze nieje v poriadku strtovaci tlak paliva, a vedely by co dalej, pozeraly by regulator, snimac na rampe atd atd,,a hned by zistili ze je vadny vstrek.....ak mu nevyhodilo nic,tak bude chyba inde.....potrebny tlak na start je cc 150 bar, pri nastartovanom motore okolo 300 - 400...dobry motor niekedy aj 1000 bar...

len tak na oblatku...myslim pri tomto motore 2,0 hdi 66 kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Pe.Tr

Původně zaslal: šemoda

Dobrý večer,mám problém zo štartom môjho Peugeota 206 HDI. Štartuje len pri roztlačení, to naskočí pri malom drgnutí, keď však točím kľúčom nechce naskočiť.Dnes som sa vrátil už z druhého servisu a nič. Tam dvakrát naskočil a dosť. Vymenil som palivové potrubie a čerpadlo bolo na stolici. Za radu vopred ďakujem.

a co starter? ted jsem dělal jednu 206 a měla rozpadly jeden magnet ktery se postavil napříč a díky tomu se zadřel rotor. starter točí? nebo to jen cvakne a nic.

Jo a auto neroztlačovat !!!kor HDI , jinak papa katalysator lambda!!!

[upravil dne 23.5.2007 šemoda]

presne tak..moderne diesle, NEROZTLACOVAT..... lamda sonda dostava na P..u,,,,a to nehovorim o tom ked ti skoci rozvodovy remen, nadajboze sa roztrhne a motor nastartuje..... to mas o love postarane...... takze netlac :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: marisw

Původně zaslal: hnusoba

Môžu to byť aj vadné vstreky, ktoré prepúšťajú palivo do prepadu...Poprípade ešte regulátor tlaku paliva na čerpadle...

hovori ze bol v servise, a tam mu to urcite napichli na diagnostiku..a ta by zistila ze nieje v poriadku strtovaci tlak paliva, a vedely by co dalej, pozeraly by regulator, snimac na rampe atd atd,,a hned by zistili ze je vadny vstrek.....ak mu nevyhodilo nic,tak bude chyba inde.....potrebny tlak na start je cc 150 bar, pri nastartovanom motore okolo 300 - 400...dobry motor niekedy aj 1000 bar...

len tak na oblatku...myslim pri tomto motore 2,0 hdi 66 kw

to sa mylis.nase auto transit bolo 3 krat na pocitaci a nestartuje.diagnostika ti vypise 10 moznych chyb a co dalej?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: jozefsv

Původně zaslal: marisw

Původně zaslal: hnusoba

Môžu to byť aj vadné vstreky, ktoré prepúšťajú palivo do prepadu...Poprípade ešte regulátor tlaku paliva na čerpadle...

hovori ze bol v servise, a tam mu to urcite napichli na diagnostiku..a ta by zistila ze nieje v poriadku strtovaci tlak paliva, a vedely by co dalej, pozeraly by regulator, snimac na rampe atd atd,,a hned by zistili ze je vadny vstrek.....ak mu nevyhodilo nic,tak bude chyba inde.....potrebny tlak na start je cc 150 bar, pri nastartovanom motore okolo 300 - 400...dobry motor niekedy aj 1000 bar...

len tak na oblatku...myslim pri tomto motore 2,0 hdi 66 kw

to sa mylis.nase auto transit bolo 3 krat na pocitaci a nestartuje.diagnostika ti vypise 10 moznych chyb a co dalej?

ja som mal teraz napichnute berlingo hdi a nevypisalo nic...a nestartuje stale.....regulator ok,cerpadlo tak isto aj vstreky...... kde je chyba....no ostava mi prejst len kazdu blbost co mi napadne...a typek nespomynal ze by mu nieco diagnostika vypisala...ak hej tak by to sem urcite hodil....takze sa mylis asi ty.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: marisw

Původně zaslal: jozefsv

Původně zaslal: marisw

Původně zaslal: hnusoba

Môžu to byť aj vadné vstreky, ktoré prepúšťajú palivo do prepadu...Poprípade ešte regulátor tlaku paliva na čerpadle...

hovori ze bol v servise, a tam mu to urcite napichli na diagnostiku..a ta by zistila ze nieje v poriadku strtovaci tlak paliva, a vedely by co dalej, pozeraly by regulator, snimac na rampe atd atd,,a hned by zistili ze je vadny vstrek.....ak mu nevyhodilo nic,tak bude chyba inde.....potrebny tlak na start je cc 150 bar, pri nastartovanom motore okolo 300 - 400...dobry motor niekedy aj 1000 bar...

len tak na oblatku...myslim pri tomto motore 2,0 hdi 66 kw

to sa mylis.nase auto transit bolo 3 krat na pocitaci a nestartuje.diagnostika ti vypise 10 moznych chyb a co dalej?

ja som mal teraz napichnute berlingo hdi a nevypisalo nic...a nestartuje stale.....regulator ok,cerpadlo tak isto aj vstreky...... kde je chyba....no ostava mi prejst len kazdu blbost co mi napadne...a typek nespomynal ze by mu nieco diagnostika vypisala...ak hej tak by to sem urcite hodil....takze sa mylis asi ty.....

ja ti asi nerozumiem.pisal ze keby mal nieco vadne tak mu to diagnostika ukaze.napr. vstreky.ja ti vravim, ze to nemusi byt pravda.ak nejde auto nastartovat tak ti vypise vela zavad pretoze moznosti na seba nadviazuju.ak to riadi riadiaca jednotka , a ta ma zaznamenane od nejakeho tlakoveho cidla ze ma nedostatocny tlak tak neda pokyn na otvorenie vstrekov...atd.

moj pripad s motorom tdci (common rail) je taky,ze vypisalo 10 moznych pricin, od vadnych vstrekov ,cez tlak,riadiacu jednotku az po cerpadlo.takze v podstate vsetko co moze byt chyba.a to mi je vies na co

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

"Lamda sonda dostava na P..u"

Áno, svätá pravda, naštuduj si dieslové motory a skús mi niekde nájisť, kde bude lambda sonda o ktorej píšeš na 2.0 66kW HDičku.

A k diagnostike, tá Ti nemusí ukázať NIČ !!!

To, že ak štartuješ a čerpadlo netlačí naftu tak to Ti NEVYPÍŠE ako závadu !!!

Ak si nikdy nerobil diagnostiku tak tu nepíš o čom nevieš.

A ešte jedna vec: "potrebny tlak na start je cc 150 bar".

Zvýš tento tlak o 100 barov a tak dostaneš potrebný tlak na naštartovanie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: hnusoba

"Lamda sonda dostava na P..u"

Áno, svätá pravda, naštuduj si dieslové motory a skús mi niekde nájisť, kde bude lambda sonda o ktorej píšeš na 2.0 66kW HDičku.

A k diagnostike, tá Ti nemusí ukázať NIČ !!!

To, že ak štartuješ a čerpadlo netlačí naftu tak to Ti NEVYPÍŠE ako závadu !!!

Ak si nikdy nerobil diagnostiku tak tu nepíš o čom nevieš.

A ešte jedna vec: "potrebny tlak na start je cc 150 bar".

Zvýš tento tlak o 100 barov a tak dostaneš potrebný tlak na naštartovanie.

hej.... potrebny minimalny tlak na start je 150 bar

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Roztlacat sa motory s rozvodovym remenom nesmu koli risku ze remen pri trhnuti preskoci a piesty sa stretnu z ventilmi. Ak tak jedine na tretom a vyzsom rychlostnom stupni.

K tvojej zavade: Ak sa starter toci, tipujem ze ti to nezhavi. Studeny motor tazko alebo vobec neskoci , teopli naskoci v pohode. Nic ine ma nenapada.

Původně zaslal: šemoda

Dobrý večer,mám problém zo štartom môjho Peugeota 206 HDI. Štartuje len pri roztlačení, to naskočí pri malom drgnutí, keď však točím kľúčom nechce naskočiť.Dnes som sa vrátil už z druhého servisu a nič. Tam dvakrát naskočil a dosť. Vymenil som palivové potrubie a čerpadlo bolo na stolici. Za radu vopred ďakujem.

[upravil dne 23.5.2007 šemoda]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...