Sign in to follow this  
Followers 0
Fusion

Větrák ventilace 605, nefunguje vůbec

6 posts in this topic

Vím že tu je plno témat okolo větráků ale nenašel sem odpověď na to co potřebuju.

Jednoduše nefunguje ventilace v žádné poloze tak sem to rozdělal, 12V jde až do konektoru ale dál ne.

Chyba bude asi v tomto dílu u větráku ale nevím co na něm může být spatný. Do toho + a - co z něj trčí nejde proud, v žádné poloze. Nemá někdo nápad?

2305072130lx8.jpg

2305072131dv7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

znas nekoho z okoli s 605? prendej vetrak, tak zjistis ze je chyba ve vetraku.

dale pokud je opravdu chyba ve vetraku, tak pricina asi podle me bud tranzistory (mel by jet na maximum..staci chvili pockat, hned se nerozbehne) tepeplan ochrana..vetsinou jede a pak se vypne na max. jede bez rpoblemu

anebo kontakt...

v tvem pripade to vypada bud na kontakt...

odizoluj oba ty tenke dratky co dou vedle tech tlustych, ty jsou ridici - tj. pripoj na ne voltmetr a za chodu men rychlost vetraku jestli se tam bude neco menit...jinak vetrak vytahni rozeber prostrikni WDckem, vycisti...treba kontakt..muze byt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: rimmer

znas nekoho z okoli s 605? prendej vetrak, tak zjistis ze je chyba ve vetraku.

dale pokud je opravdu chyba ve vetraku, tak pricina asi podle me bud tranzistory (mel by jet na maximum..staci chvili pockat, hned se nerozbehne) tepeplan ochrana..vetsinou jede a pak se vypne na max. jede bez rpoblemu

anebo kontakt...

v tvem pripade to vypada bud na kontakt...

odizoluj oba ty tenke dratky co dou vedle tech tlustych, ty jsou ridici - tj. pripoj na ne voltmetr a za chodu men rychlost vetraku jestli se tam bude neco menit...jinak vetrak vytahni rozeber prostrikni WDckem, vycisti...treba kontakt..muze byt

jenom vim že v kelly tato sranda stoji cca 3500,- ,dobre je že to je stejne jak u 405,605,406,parter,berlingo ,xm ,xsara,xantia. -na vraku ve slušticich chtěl za to včetně větraku a motoru ,tedy cely ten bazmek:D za 1800,- (406) a v hostivicich za litr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkoušel sem to nechat v nejrychlejší pozici a nic :(

Ale teď sem si všiml, že ten kontakt (první fotka, druhej od vrchu) je trochu přiškvařenej a kýve se.

Nejhorší na tom je ten konektor, + a - jsou hrozně tlustý a konektor se rozpadá, vůbec se mě to nelíbí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdyby se mě to nepodařilo spravit, nemá to někdo doma z větráku kterej měl třeba spatnej motor?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak chyba nebyla ani ve věktráku ani v té desce ale ve štekru, kterej přivádí proud z prvé strany u větráku. Bylo mě divný že to dává kolem 6V.

Nějak se tam asi dotýkalo +- a bylo to pěkně spálený, mám štěstí že to nevyhořelo :nevim

Nicméně vyčištěno, prosříkáno, ready na to šílený vedro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.