Sign in to follow this  
Followers 0
padaj

motůrek na ostřikovače

16 posts in this topic

Mám takový problém motůrek je slyšet že fachá ale nestříka vodu proste je asi špinavej nebo nevim profoukaval jsem to ale pořad nic hadičky jsou čisté nevím si rady ani nejde rozebrat....Poradte ....(asi budu muset koupit novej co)?????:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: padaj

Mám takový problém motůrek je slyšet že fachá ale nestříka vodu proste je asi špinavej nebo nevim profoukaval jsem to ale pořad nic hadičky jsou čisté nevím si rady ani nejde rozebrat....Poradte ....(asi budu muset koupit novej co)?????:roll

ve vnitr je gumovej valecek kterej bude zrejme stvrdlej, ja to udelal tak ze sem to nasilim rozkuchnul, valecek sem vyndal, konec co ostrikuje zadni okno zaslepil a je po problemu:D ostrikuju jen predni okno

Share this post


Link to post
Share on other sites

cože z jaky strany jsi to vykuchal jako z jedny strany jak jsou tam ty dva vývody ju???nebo jak??nožem ju ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě taky nefungoval, tak sem koupil z bouraný 206ky "novej" za 2kila a slouží výtečně ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no asi taky koupim novej no:nevim ale tady u nás na vrakárně to stojí jako kdybyste si koupili novej:grr jsou tu drahý jak:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

mě nejde ani jeden ostřikovač, a ani mi nejde zadní stěrač. Tak se na to budu muset taky podívat, ani ten motůrek neslyším.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Help, neslyším vůbec motůrek na ostřikovače (přední ani zadní) prostě z ničeho nic to uřelo. Jak se dostanu k motůrku??? mám R.V. 97 když dolejvám vodu tak to teče skrz náhubek někam pod plech jako ke kolu. Jak se dostanu ktomu motůrku???:(

Děkuji za odpověď

Share this post


Link to post
Share on other sites

musis sundat prave predni kolo a podbeh. Pak je k tomu pekny pristup

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Marlin

musis sundat prave predni kolo a podbeh. Pak je k tomu pekny pristup

nemusíš, stačí zvednout na hever a lehnout pod to, sundavat "podběh" je pakárna:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

no,a le zase kdyz senudas ten podbeh, tak je k tomu taky debilni pristup a pakarna to je taky :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak konečně jsem sundal motůrek, nestíhal jsem, skusil jsem ho dát doma na šťávu, ale je ENDE. Kolik že stojí nový? Do 3 kil ho seženu?:myslim Díky za rady:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

co jsem ho kupoval v origo pezotu tak kolme tisicovky, ale ted ti presne nereknu. NA vrakaci samozrejme za min, ale neni neni zaruceno ze bude slouzit naporad, protoze tohle je u 106tek velmi bolave misto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nechal jsem ho v autoprodejně (normální servis), tak uvidíme za kolik ho sežene, originál jsem koukal od Peugeota 1300Kč, tak doufám že to bude levnější. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mě motůrek kisnul den před plánovanou STK, tak jsem musel koupit nový v Kelly, FEBI, stál přes 900Kč...chjo. Jinak na autě se k tomu dá dobře dostat tak, že kola zatočíš na max. doprava (předek kola tak dostaneš ven zpod karoserie), pak jen odtáhneš zepředu plastový podběh, něčím zahákneš (já jsem to chytil drátem kolem poloosy) a vesele měníš. hadičky nahřát pokud máš horkovzdušnou pistolí a jde to krásně dolů, při nasazování zase konec nahřát a nasunout na motorek. Jednoduché, rychlé.

[upravil dne 19/9/07 *jose_106*]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.