vvvrtep Odesláno 21. květen 2007 Sdílet Odesláno 21. květen 2007 Dobrý večer, tak jsem vytahl po půl roce Peugeota 405 1.6 GRi 1989 se stodoly a zjistil jsem ,že zespodu auto z důvodu vlhkosti docela utrpělo. Takže začali téci palivové a brzdové trubičky. Když jsem zjišťoval kolik stojí originál trubičky tak jsem to vzdal. Rozhodl jsem se ,že je vyměním sám a nechám si je udělat z druhovýroby.A v tom je zakopaný ten pes. Nemá někdo seznam průměrů trubiček s patřičnými délkami a zakončeními abych staré jenom vyměnil za nové a nemusel je oměřovat? Určitě se to již někomu také stalo. Nevím zda-li se jednotlivé typy neměnili. děkuji Petr V. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 21. květen 2007 Sdílet Odesláno 21. květen 2007 No pokud to auto vyloženě nepotřebuješ denně, tak je lepší ty staré z auta opatrně sundat (uštípat třeba i s kouskama hadiček, ty budou taky beztak hin) a nechat si nové vyrobit podle nich, je to nejjistější. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza_jT Odesláno 21. květen 2007 Sdílet Odesláno 21. květen 2007 Naměřit to jde jednoduše provázkem, ale jak píše Dundee, je lepší starý trubičky vyndat a donést je tam, kde Ti podle nich udělají nové - už jen kvůli tomu, že na nich může být různý průměr šroubení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 21. květen 2007 Sdílet Odesláno 21. květen 2007 A hlavně si u frantíka nemůžeš být vůbec ničím jistej :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.