bigoš

3x pípnutí bez hlášky na displey

58 posts in this topic

Nikde jsem to v diskuzi nenašel, ale krátce.

Stává se mi že, že se ozve 3x zvukový signál (pípnutí) ale displey nic nehlásí. Jak jste na tom vy......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj mne sa to stáva. Nič to nenapíše, ale zdá sa mi, že to spôsobuje ručná brzda. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nene, rucni brzdu doprovazi napis Handbrake on nebo jeho jazykove modifikace ...

Kazdopadne kdy ti to dela? Startovani, rozjizdeni, jizda, zastavovani, po vypnuti motoru?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jarich

Nene, rucni brzdu doprovazi napis Handbrake on nebo jeho jazykove modifikace ...

Kazdopadne kdy ti to dela? Startovani, rozjizdeni, jizda, zastavovani, po vypnuti motoru?

To je na tom to nejhorší, kdy chce. Někdy chvíli po nastartování, někdy během hodinové jízdy... Je fakt že to jenom pípne a nic nedělá, proto tomu nevěnuju moc pozornost, ale trocha mi to s... tedy štve, když nevím co se děje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli to není nějaký "udržovač pozornosti". :mrk:mrk:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doporučuji nedělat si z toho hlavu a uvědomit si, že jde prostě o peugeot. Mně to také třikrát pípne, rozsvítí se STOP a zároveň piktogram pro vadné ABS a po nějaké chvíli to zhasne. Měl jsem (a dodnes mám) obavy, až bude ABS pořeba, zda zareaguje, jak má. Byl jsem s tím několikrát v autorizovaném servisu a bylo mi řečeno, že jde pouze o mylné hlášení, které mám přehlížet, je to normální, dělá to tak u všech peugeotů. (Nevím ale, jak poznám, kdy to hlášení bude znamenat opravdu vadné ABS.) Stejně tak jsem byl v autorizovaném servisu s otravujícím pískáním posilovače řízení ........ a se stejném výsledkem. Prý je to normální a dělá to tak u všech peugeotů. Při koupi nového auta jsem milými pordejci ale nebyl upozorněn, že všechny závady jsou u této značky v podstatě normálním jevem (a navíc neopravitelným!!!). U předchozí oktávky jsem nebyl na něco podobného zvyklý. Holt poučení pro příště.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mand: asi spatny kus :P ale rozhodne to neni bada vsech "pezotu"! holt co si kdo necha v servisu nabulikovat, tak tomu veri :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já taky nic z toho nemám. :roker

PS: A ani sem o tom neslyšel a to sem se myslím hóóódně zajímal, hlavně před koupí a před dodáním. Tak doufám, že na mě taky nedonde řada...

[upravil dne 22.5.07 Ferin007]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ani já nemám tyto závady.Ale jiných až moc na rok staré auto.Jedno už vím, pokud budu kupovat zase nové auto tak Peugeot to nebude.:myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pípnutí je předzvěst alfanumerické informace, která by se měla objevit na displeji nebo rozsvícením kontrolky na kombinovaném přístroji v důsledku nějaké výstrahy / zrovna to může být ruční brzda, opotřebené brzdové destičky,vada ABS, otevřené dveře, vada airbagu, čidel motoru, blížícího se servisu, přepnutí do ekonomického modu, nízké napětí baterky, apod./

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak se asi chystá něco říct, ale pak si to na poslední chvíli dycky rozmyslí, aby neplácl nějakou blbost. :D

Kit, ten zas jen kecal, i když se ho Hajzlhof na nic neptal. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díkes za nádherné popisy. Při dotazu u Peugeota, bylo řečeno, když nic nepíše není co hledat. Tak si hold zvyknu a budu čekat,"že nic nenapíše"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferin007

Tak se asi chystá něco říct, ale pak si to na poslední chvíli dycky rozmyslí, aby neplácl nějakou blbost. :D

Kit, ten zas jen kecal, i když se ho Hajzlhof na nic neptal. :P

No LooooL

pravdou je, ze nekedy u me byvale 1.4 Hdi to sem tam trikrat zapipalo pri rozjizdeni bez jakekoliv dalsi signalizace ..... Auto uz je dva roky v lufte, s majitelem se vidam a porad jezdi. Nicmene to, ze pazout ja halt citlivy na elektroniku, cidla, necidla, hlaseni je vic nez jisty. Take jsem pozoroval a nechaval si vysvetlovat od pana VRCHNIHO TECHNIKA SPECIALISTY ve Federal Cars jak to cele funguje, protoze uz byl na dvouch skolenich ..... panove ...... nepochopil jsem nic. Jeden strejda tady vedle v ulici to ma jako konicek, mlada tam s tim byla s VW Golf 2003, po minute povida: 3. valec tenhle kablik a prd bylo. Bohuzel toto my frantici moc osefovany nemame. To je proste fakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bigoš

Díkes za nádherné popisy. Při dotazu u Peugeota, bylo řečeno, když nic nepíše není co hledat. Tak si hold zvyknu a budu čekat,"že nic nenapíše"

u tchana v autobuse to taky pipa ale to je při prujezdu mytne brany, nemáš tam někde krabičku?:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestli ty pípnutí jsou stejné délky, tak to znamená písmeno "S" jako SUPER, takže je všechno OK, až to budou tři krátké, tři dlouhé a opět tři krátké, tak si začni dělat starosti:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobnu zavadu som mal ja v zime, ked som mal nizku hladinu chladiacej kvapaliny, tiez tri pipania za sebou a nieco preblesklo na displeji, ale inak nic.

Takze urcite by som teda skontroloval tu chladiacu kvapalinu.

Inak ako som uz spominal niekde predtym, peugeot je cely upipany, hlavne ked vypnem motor, necham kluce v zapalovani, radio nevytiahnem a necham zapnute svetla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.