bombarderik

Vyvarený motor -130 stupnov=>STOP

10 posts in this topic

Ahojte, Chcel by som sa spytat. Za jazdy nejakym sposobom som stratil ciapocku na odvzdusnovacom ventile pri termostate chladiaceho systemu. Najprv sa teplota drzala po 50 km na 110 stupnov a potom az 130 stupnov a STOP. tak som zastavil dal ciapocku a dolial vodu. je mozne ze som nejak poskodil motor alebo nejake tesnenie? je tomu uz tyzden a zatial som nejaku chybu nespozoroval. Az na to ze teraz mi nejak rychlejsie stupne teplota motora zo studeneho stavu na tych 93 stunov pokial zopne termostat. je to normalne ked su teraz take vysoke teploty alebo sa mu fakt nieco stalo. Diki :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: bombarderik

Ahojte, Chcel by som sa spytat. Za jazdy nejakym sposobom som stratil ciapocku na odvzdusnovacom ventile pri termostate chladiaceho systemu. Najprv sa teplota drzala po 50 km na 110 stupnov a potom az 130 stupnov a STOP. tak som zastavil dal ciapocku a dolial vodu. je mozne ze som nejak poskodil motor alebo nejake tesnenie? je tomu uz tyzden a zatial som nejaku chybu nespozoroval. Az na to ze teraz mi nejak rychlejsie stupne teplota motora zo studeneho stavu na tych 93 stunov pokial zopne termostat. je to normalne ked su teraz take vysoke teploty alebo sa mu fakt nieco stalo. Diki :myslim

Nemuselo se stát nic, pokud se neztrácí voda tak to bude ok, jen by to mohlo být zavzdušněný, ale i ta venkovní vyšší teplota přispívá k rychlejšímu ohřevu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drobná rada - zkus nastartovat a otevřít expanzku (za studenýho motoru, jinak Tě to může opařit!!!!!).

Pokud Ti půjdou do expanzky bubliny, na 90% jsi odvařil těsnění pod hlavou (v horším případě máš prasklou hlavu). V tomto případě se vydej k automechanikovi aby auto odborně zkouknul a pokud závadu potvrdí, pak s s opravou neotálej. Až Ti sundají hlavu, nech jí pro jistotu zrentgenovat, abys nevyměnil těsnění a za chvilku nevařil zase.

Pokud žádné bubliny nepůjdou, je to na 90% v cajku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nastartoval som motor za studena a bubliny najprv nesli a potom po chvilke ked sa zahrial tak na 80 tak vysli tak malo bublinky na chviku a potom nic a potom zase ked uz zapla sahara. Tak som o este raz poriadne odvzdusnil a kde tu sa sem tam objavili este na chvilku bublinky. Ale zbadal som pod autom mlacku a ked som to osahol bola to chladiaca kvapalina. Tak teraz neviem ci to niekde netecie dole. este to necham odstat a rano pozrem ci bude mlacka, dal som auto na ine suche miesto. Tesnenie pod hlavou som mal menene pred rokom a pol (to len tak pre infomaciu kvoli presakovaniu oleja.) Diki za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mcdonaldsk

ako ovzdušním auto ?? ?

Jaký? Jinak zkus hledat ve foru, pak bych doporučil založit nové téma v sekci servis. ;)

[upravil dne 24/9/07 Radek Hurvajz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po kolika KM by se melo menit tesneni hlavy? Sice me to olejnezere jezdi to jako z praku, ale kolikrat tomu davam za usi, treba i 6500ot. Tak aby sem si nepodelal jeste potom hlavu nebo dalsi veci, pokud by se pokurvilo tesneni :D diky za info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.