Sign in to follow this  
Followers 0
Stam

Vyvážení setrvačníku

6 posts in this topic

Chtěl bych se zeptat zda je nutné při výměně setrvačníku na P 307, 2.0HDI, 79 kW provést vyvážení setrvačníku s klikovou hřídelí, nebo jsou setrvačníky již vyváženy. V tomto oboru jsem absolutní laik, o vyvážení mi říkal jeden automechanik. Dále zjišťuji zda jde do tohoto motoru instalovat jednohmotnostní setrvačník z P406, prý je toto možné, máte s tímto nějaké zkušenosti? Díky za případné reakce a rady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsou vyvážené. Záměna nejde. 406 ka má obrácenou spojku. Nepasuje do 307.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jde tam strvačník z 406 80kW je to někde v sekci modely 307. Je z lepšího matroše a i když je načatej,nerozsype se

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Milhaus65

Jsou vyvážené. Záměna nejde. 406 ka má obrácenou spojku. Nepasuje do 307.

Co to znamená obrácenou spojku?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Milhaus65

:-)

[upravil dne Milhaus65]

;)

obrácenou spojku má 1.9TD, ta má tlačnou. Hdi mají tažnou. Nebo naopak. Ted si to nemužu nějak vybavit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.