Sheehy

Pri akej teplote ma zapnut sahara ?

14 posts in this topic

Niekto mi tvrdil, ze standardne by sa mal ventilator motora zapnut pri 90 stupnoch. Nemam vobec dobry pocit, ked odstavim auto, teplota na 105 stupnoch aventilator ani necekne. Nemal by chvilu bezat aj po vypnuti motora ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nad tou spotrebou zasnem aj ja, ale je to fakt benzin. Asi preto, ze 80% casu jazdim 90-100 km/h.

Poistky - ktora to bude ? Nema niekto po ruke schemu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sahary se spouštějí při různých teplotách, záleží na čidle jak je nastavené. Na své 2.1TD jsem měl něco málo přes 100C, koupit jsem 92C a bylo to lepší. Na čidle bývají uvedeny dvě teploty, jedna na zapnutí, a druhá na vypnutí sahar:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

U benzínu se moc nechytám, určitě poradí majitelé zážehových motorů. Určitě někde kolem termostatu, ale je jich tam víc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

klima neni, ale uvazujem - hlavne teraz vystupujem pravidelne z auta spoteny "jako prase"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky máme 1,8 benzín, r.v. 95 a má taky nízkou spotřebu - na dlouhé tratě pod 6 l. Asi to byla nějaká povedená serie. Motor je hezky živý, jen zajímavost - při přeřazování klesají otáčky pomalu.

PS: a teploměr ukazuje o 10 stupňů víc, než je skutečnost.

[upravil dne 21.5.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

1,koukám na tvojí spotřebu a nějak se mi nezdá jako bys jezdil na naftu:myslim

2,teplota-mrknout na pojistky zda-li není spálená já ji měl pak na relátka zda-li není upadlý drátek ten byl taky a tím nešli sahary na 1,rychlost.

3, měli by spínat při 97 st

k te spotrebe, mrkni na profil Sheehy na spritmonitor.de , ma to nejak divne vedene, evidentne netankuje od prazdne do plne, takze tech 6.64 se neda brat vazne.

Nicmene nerikam ze se kolem 7.5 litru nemuze pohybovat, ja ted posledni nadrz LPG jezdil stylem co nejvice se drzet v rozmezi 2000-3000 otacek a i pri 60% jizd po Praze a zbytku po dalnici do rychlosti 120km/h jsem se dostal na 8.8l LPG,coz myslim ze neni spatny :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

Ferry jo koukal jsem že to má nějak divně oproti tobě či mne

Ja tam schvalne nekdy prepisu kompletni zaznamy od kvetna 2001, kdy prislo auto domu, jsem zvedav jakej bude prumer za 6let :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevíte jak je to se spínáním sahary u P307 2.0HDi? Včera jsem stál v koloně a teplota se vyšplhala skoro až na 110C ale nentilátory nic. Mají se také točit pomalu při spuštění klimatizace jak tu již někde bylo zmíněno? Díky za odpověď

Share this post


Link to post
Share on other sites

Udaje na spritmonitor.de som uz par krat prerabal, lebo manual v nemcine nemusim. Aale ked som nad tym uvazoval, tak stav v akom to mam teraz mi pride OK. Prve tankovanie (uplne nove auto) sa robi do prazdnej nadrze a ma najazdene 0 km. Pri druhom tankovani sa zadavaju prve nabehane kilometre. Ako to mate vyplnene Vy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.