Sign in to follow this  
Followers 0
martinz

LPG do P306, 1,6

26 posts in this topic

ma nekdo zkusenosti s LPG v peugeotu 306, motor 1.6 a je to tridvirko, popripade jde nadrz na LPG misto rezerv pod auto?? diky za rady :papa a zkusenosti vitam i nazory pro a proti :papa

[upravil dne 18.5.2007 martinz]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam 306 1.6 na LPG od AG je to sice break ale nadrž mam pod autem misto rezervy danou origo a bylo mi řečeno že se tam takto dávají normálně ale asi to bude o něco drašší.Ja to už takto předělané koupil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: noradek

Mam 306 1.6 na LPG od AG je to sice break ale nadrž mam pod autem misto rezervy danou origo a bylo mi řečeno že se tam takto dávají normálně ale asi to bude o něco drašší.Ja to už takto předělané koupil.

to mas ale dlouhyho ne ??ja mam jen 306 roland garos ale je to tridvirko , a nevis jak velkou nadrz tam mas,jinak kdys posles foto budu moc rad , nekdo mi rikal ze pokud tam neni rezerva v podlaze kufru tak se to pod auto nedava proto ten dotaz zatim moc diky :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo mam sice dlouhyho,ale ten prostar na rezervu je přeci stejný jak u 3dv tak i u breaku.nadrž mam cca na 38litru.A jde to dát vpohodě i pod auto ptal jsem se na to u firmy co předělávají auta na LPG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: noradek

Jo mam sice dlouhyho,ale ten prostar na rezervu je přeci stejný jak u 3dv tak i u breaku.nadrž mam cca na 38litru.A jde to dát vpohodě i pod auto ptal jsem se na to u firmy co předělávají auta na LPG

uz jsem taky neco malo nasel na netu tady je fotogalerie http://www.autoplyncentrum.cz/peugeot_306.htm

a cenove to vychyzi tak asi 30tis:bojim

a jak ti to jezdi spokojenost??a spotreba cca?? diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

ono chce propočítat kolik člověk najede a jak dlouho si auto nechá, ne vždy je taková investice do plynu výhodná, taky jsem o tom kdysi uvažoval, ale negativa převážila i roční nájezd cca 40 tis. km

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: gas

ono chce propočítat kolik člověk najede a jak dlouho si auto nechá, ne vždy je taková investice do plynu výhodná, taky jsem o tom kdysi uvažoval, ale negativa převážila i roční nájezd cca 40 tis. km

prave ze najezdim taky dost cca25tis rocne a auto si hodlam nechat , vedel jsem ze to nebude zadarmo ale chtel bych slyset zkusenosti a jaka byla u tebe negativa?? diky za odpovedi :mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto pouzivam jen jako civilni kazdodeni vozidlo tudis chci jezdit za min ale ne za kazdou cenu , kdyz se chci povozit mam jine auto, pripadne zleniveni mi tolik vadit nebude

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: zaxon

V březnu jsem do 406 montoval lpg Tomasetto s toroidní nádrží za 19000.

co máš za ročník 406 a jaký motor a kde ti to dělali,tuto značku lpg neznám,jak ti to jezdí,máš plastové sání?je to sekvenční vstřikovámí a co spotřeba

Share this post


Link to post
Share on other sites

406 1.8/16v 1996.Měl jsem tam AG,jenže už byla prošlá nádrž tak jsem to nechal celé předělat.Je to italský system něco jako BRC do sáni,to mám plastové.Dívám se že jsi z Jablunkova Takže je to firma v Havířově.Kdybys měl zájem dám ti na něho kontakt.Spotřeba do 10l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

martinz: parkuju často v podzemkách, takže problém, kufr potřebuju dost často a rezerva zabere hodně místa, nehodlám mít auto déle než 3 roky, pokud chci toroid, tak z důvodu malého objemu časté tankování a vzhledem k tomu, že bych tam nedal nic jiného než sekvenci ( která vyjde kolem 30 tis ) jsem to raději odpískal ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám 306, 1,6 sekvenční vstřikování od Lovtec, spotřeba tak 8,5 plynu, ale je to třeba docela často seřizovat, čistit plynové vstřikovače a za studena se tomu moc nechce. Problém je v tom, že plynový počítač se s benzinovým navzájem ovlivňují a pak to za studena jede špatně i na benzín. Jaké máte skušenosti s jinými výrobci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jezdím se systémem polské firmy Autogaz STAG 300 od 14. března letošního roku. Zatím jsem velmi spokojen. Provoz absolutně bezproblémový (ťuky,ťuk;) Nebýt kontrolky ani nepoznám na co jedu :super Spotřeba je u mé 406 Break 1,8l 85kW kolem 10l, což podle mých zkušeností odpovídá autu i převážně městskému provozu (do práce 5km atd.) Přestavbu prováděl p. Bartůšek z ČB. Sekvenční vstřikování+toroidní nádrž místo rezervy 60l. Cena 31tKč. :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já mám na 307 motor 2.0l 100kW od únoru plyn značky Elpigaz. Chvíli to blblo, ale pak vyměnili směšovač a teď si to jen šveholí. Spotřeba 10.2l (do práce to mám 4,5km :nevim) ) Přestavba 32 000,- s toroidem pod autem. Jinak Ostrava cena plynu 12,5kč/l. Jak jste natom jinde?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: jaudax

Já mám na 307 motor 2.0l 100kW od únoru plyn značky Elpigaz. Chvíli to blblo, ale pak vyměnili směšovač a teď si to jen šveholí. Spotřeba 10.2l (do práce to mám 4,5km :nevim) ) Přestavba 32 000,- s toroidem pod autem. Jinak Ostrava cena plynu 12,5kč/l. Jak jste natom jinde?

Praha cca 14,-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak jsem jel na šebetov, tak jsem bral na výjezdu z Prahy-Zličína tuším u benziny 12,90,-. Jinak Opava 13,90. Ale v Ostravě je větší konkurence a je to dost zapadlé tak proto 12,50 - ale plyn mají dobrý :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.