Sign in to follow this  
Followers 0
MPavel

Nový krokáč = problém

13 posts in this topic

Zdravím. Kopil jsem nový krokovací motorek. Namontoval jsem ho, nechal 30 sekund zapnuté zapalování a pak jsem nastartoval. Otáčky okamžitě vylítly na 4000ot/min. Vypnu motor. Nechám znovu 30 sekund klíček v druhé poloze, nastartuji a to samé. :(

Nový krokáč jsem tedy vyndal a zkusil ho vyndaný. Při otočení klíčku do druhé polohy se trochu vysune cca stejně jako starý. Problém je, že není vysunutý jako starý, asi cca o 0,5 cm je kratší, zasunutý.

Jakým způsobem mam nový krokáč vysunout tak, aby byl na ůrovni starého a nepoškodil ho? Myslel jsem si, že si řídící jednotka motorek nastaví, ale zřejmě jsem se mýlil.

Děkuji všem za cenné informace.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

30 sec zapnout zapalování pak vypnout a po minute nastartovat bez plynu

Vše jsem provedl takto kromě toho, že jsem nečekal minutu. Klíček jsem po zapalování vrátil do nulové polohy a pak nastartoval. Samozřejmě bez plynu.. Mylíš že v tom by mohl být problém, že jsem nečekal tu minutu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kdyz mel vyndanej krokac na cisteni a mel jsem uplne vysroubovanej ten pistek venku, tak po zpetny montazi taky nebyla ridici jednotka schopna nastavit si spravnou podobu, musel jsem to nastavit rucne, drzelo mi to porad 2000 otacek, taky netusim co s tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já to vidím na jedinej způsob. A to, že se bude muset resetovat řídící jednotka. Vzhledem k tomu, že mam zřejmě už tu novější tak pouhým odpojením baterie to nepůjde a pomůže jedině napojení na comp. Mimochodem při montáži jsem měl odpojenou baterku cca 30min.

Ta blbá řídící jednotka zřejmě nepozná, že tam má jiný krokáč s jiným výchozím nastavením a nevysune ho. Dneska ještě zkusím podle komisare kde jsem nedodržel tu minutu, ale upřímně, moc se mi nechce věřit, že by to bylo tím.

Jinak jsem projížděl club a všem se to vždy nějak nastavilo a nikomu to netočilo tolik jako mě.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO a ještě jedna věc. Původní motorek má označené B33/00. Nový má označení SB33/00. Nemůže být v tom S nějaký problém? S třeba jako short :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hele ja mam starou ridici jednotku Bosch MP 5.1.1 a taky si to nedokazala srovnat, i kdyz jsem ji mel odpojenou vic jak pul hodiny, ja kdyz zapnu zapalovani a mam vyndanej moturek, tak nic neudela ani se nepohne

Share this post


Link to post
Share on other sites

nazdar ja som menil krokový motorček asi pred mesiacom a pol, dal som tam presne ten istý typ je to dôležité (povedal servisman čo mi to robil) lebo na každý typ motora ide iný krok. motorček, riadiaca jednotka je OK tá to nastaví, vypnutá baterka jej tiež nevadí údaje ostanú v pamäti akurát sú v základnom nastavení, potom po jazde sa to donastaví podľa vyhodnotenia jednotlivých čidiel čo majú niečo spoločné z motorom a so zapaľovaním a nastavením priebehu chodu motora, podľa mňa skús tam dať presne ten istý typ a potom skús čo to urobí.

POZOR motorček neskúšaj vysúvať nezamontovaný lebo ti môže aj vyletieť a pokaziť sa niekto to tu už skúšal !!!

:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodal jsem prodávajícímu veškeré info o motoru takže nepředpokládám, že by dodal špatný motorek, ale stát se to může.

Zkoušel jsem vysouvat motorek vymontovaný. Po zapnutí zapalování povyjel cca o 0,5 cm. Stejně jako původní motorek.

O víkendu jsem dohodnutý s Ferrym na proměření rampy a mrknem i na krokáč, ale bojím se, že to opravdu není ten stejný typ jako tam je od výroby.

Ten nový krokáč se mi teda zdá tak trochu ožizený. Tělo a pístek je z plastu. Ten původní je celý kovový...

Share this post


Link to post
Share on other sites

krokový motorček čo si tam mal sa musí presne zhodovať tvarovo aj hodnotami ako tam bol predtým (údaje od servismana)

Share this post


Link to post
Share on other sites

neviem čo to bolo ale niečo podobne riešil aj Dave-k neco tam taky nepasovalo nepametam čo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuhle jsem ho cistil a kousek se mi ho povedlo zatlacit. Taky jsem myslel, ze to RJ nasteluje, ale drzelo to volnobeh 2500. Tak jsem ho zase vyndal a vytahl trochu ven, aby si tam dobre sednul a dotahnul. Ted to chodi, jak ma. Jenze nebyl novy-nemel jsem skoro co zkazit (ale uz jsem myslel na nejhorsi). Taky jsem rad, ze mi nevyletel... Jinak nevim, jestli se s nim muze hybat. Me to proslo;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mě se s tím hýbat moc nechce, protože ho do 14 dnů můžu vrátit bez udání důvodu.

Dneska jsem ještě zkoušel podle komisare a nic. Pořád stejný. Asi se na to vyprdnu. Motorek vrátím.

Rozhodl jsem se, že nechám udělat na autě důkladnou diagnostiku a uvidíme zda se na něco přijde. Už mě nebaví nad tím pořád přemýšlet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: komisar

Původně zaslal: MPavel

JO a ještě jedna věc. Původní motorek má označené B33/00. Nový má označení SB33/00. Nemůže být v tom S nějaký problém? S třeba jako short :)

chtělo by zjistit co znamená to S na tom označení krokáče:myslim

V pátek jsem ohledně tohoto označení položil Klučkovi dotaz. Taky nevěděl. Vznesl dotaz přímo na výrobce tak jsem zvědav jestli něco vyzjistí.

Každopádně mi posílal i obrázek z katalogu, kde je tento motorek označen jako B33/00 ale přímo na výrobku je SB33/00.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.