Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Peugeot 405 Break 1.9 GRDT


Marek.Sobotka

Recommended Posts

Peugeot 205 1,8 TD 110 PS a 250 krouťák a hlava nepraská najeto s touto úpravou 50 tis km

Spotřeba 5,5-6 litrů nafty, normální vstřikovací čerapdlo nastavené seriově, vstřiky 1,8 Td teda tlaky 135 bar.

Mezichladič vzducu náporový - Avie, turbo VTG -Audi- tlak serie tedy 1,1 ,chladič oleje s termostatem BMW,sáni Xantia , chladič vody serie ale vrtule zezadu,termostat vodní serie

Ještě jsem zapoměl sporovní filtr vzduchu, hlava seriová ale kompletně dělaná tedy ventily , nové pístní kroužky ,rozvody kladky atd,olejové čerpaldo 1,9TD P 806-má větší výkon, dále možnost měnit tlaky za jizdy přepínačem.

Tak tohle sem našel na netu takže si to přeber:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

já bych vyměnil vstřiky (za stejné, ale nové) a zbytek prolil nádrží. Zvyšovat výkon u mechanické nafty, zvlášť ve 405 Break je trochu úsměvné.

Přece jenom, ty peníze co narveš do úprav takhle starého autí se dají využít jinde. Třeba na výletech :) Nebo na srazech :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně jak říka vix,a nevidím duvod proč u TD ve 405 zvyšovat výkon,to není zádnej závoďák,to jsi si měl spíš koupit novější auto s benzínovým motorem,nebo jestli máš rád klasiku(př.typ 405)tak v benálu(Mi16,SRI nebo Téčko:D)zvyšovat výkon u staryho TD je pekna blbost-toť můj názor....a když chcú naftu tak jedině s EDC nebo s common-railem....:papa

[upravil dne 22/9/2007 Pája Rybišár]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...