Marek.Sobotka Odesláno 17. květen 2007 Sdílet Odesláno 17. květen 2007 Zdravím všechny,chci se zeptat jestli by mi někdo neporadil jak zvýšit výkon u 405 1.9 DT?Díky za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 17. květen 2007 Sdílet Odesláno 17. květen 2007 To už tu bylo hafokrát.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek.Sobotka Odesláno 17. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 17. květen 2007 A co sportovní filtr a kit přímého sání stalo by se něco kdybych to tam narval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gas Odesláno 18. květen 2007 Sdílet Odesláno 18. květen 2007 stalo, měl by jsi míň peněz a auto by v lepším případě jelo stejně jako jede teď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek.Sobotka Odesláno 18. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. květen 2007 Takže říkaš radi do toho nic necpat.No tak díky za radu to víš sem blbej tak se radši zeptám:).Tak díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gas Odesláno 18. květen 2007 Sdílet Odesláno 18. květen 2007 placebo efekt, v některých případech nabastlené přímé sání dost zásadně změnilo průběh kroutícího momentu, k horšímu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek.Sobotka Odesláno 18. květen 2007 Autor Sdílet Odesláno 18. květen 2007 Tak to jo.No já s tím radši nic dělat nebudu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 18. květen 2007 Sdílet Odesláno 18. květen 2007 Peugeot 205 1,8 TD 110 PS a 250 krouťák a hlava nepraská najeto s touto úpravou 50 tis km Spotřeba 5,5-6 litrů nafty, normální vstřikovací čerapdlo nastavené seriově, vstřiky 1,8 Td teda tlaky 135 bar. Mezichladič vzducu náporový - Avie, turbo VTG -Audi- tlak serie tedy 1,1 ,chladič oleje s termostatem BMW,sáni Xantia , chladič vody serie ale vrtule zezadu,termostat vodní serie Ještě jsem zapoměl sporovní filtr vzduchu, hlava seriová ale kompletně dělaná tedy ventily , nové pístní kroužky ,rozvody kladky atd,olejové čerpaldo 1,9TD P 806-má větší výkon, dále možnost měnit tlaky za jizdy přepínačem. Tak tohle sem našel na netu takže si to přeber:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest musimtomit Odesláno 20. září 2007 Sdílet Odesláno 20. září 2007 To je moje auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 20. září 2007 Sdílet Odesláno 20. září 2007 muzes so toho sani dat aspon bavlnenou vlozku, tim nic nezkazis, spis naopak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 21. září 2007 Sdílet Odesláno 21. září 2007 já bych vyměnil vstřiky (za stejné, ale nové) a zbytek prolil nádrží. Zvyšovat výkon u mechanické nafty, zvlášť ve 405 Break je trochu úsměvné. Přece jenom, ty peníze co narveš do úprav takhle starého autí se dají využít jinde. Třeba na výletech Nebo na srazech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 22. září 2007 Sdílet Odesláno 22. září 2007 Původně zaslal: musimtomit To je moje auto. Tak se sním pochlub:) sem na něho sám zvědavej:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 22. září 2007 Sdílet Odesláno 22. září 2007 Přesně jak říka vix,a nevidím duvod proč u TD ve 405 zvyšovat výkon,to není zádnej závoďák,to jsi si měl spíš koupit novější auto s benzínovým motorem,nebo jestli máš rád klasiku(př.typ 405)tak v benálu(Mi16,SRI nebo Téčko:D)zvyšovat výkon u staryho TD je pekna blbost-toť můj názor....a když chcú naftu tak jedině s EDC nebo s common-railem.... [upravil dne 22/9/2007 Pája Rybišár] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrys Odesláno 23. září 2007 Sdílet Odesláno 23. září 2007 souhlasim s tebou pavle, proč u td zvyšovat vykon když TD jezdí hlavně usporně.Ale raději bych HDi:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 24. září 2007 Sdílet Odesláno 24. září 2007 Původně zaslal: musimtomit To je moje auto. ahoj, zajímalo by mě podrobnější info. hlavně umístění IC a větráku za chladičem. případně i foto. mám TD v kastli gti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.