Sign in to follow this  
Followers 0
Marek.Sobotka

Peugeot 405 Break 1.9 GRDT

15 posts in this topic

Zdravím všechny,chci se zeptat jestli by mi někdo neporadil jak zvýšit výkon u 405 1.9 DT?Díky za odpovědi

Share this post


Link to post
Share on other sites

To už tu bylo hafokrát....

Share this post


Link to post
Share on other sites

stalo, měl by jsi míň peněz a auto by v lepším případě jelo stejně jako jede teď :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže říkaš radi do toho nic necpat.No tak díky za radu to víš sem blbej tak se radši zeptám:).Tak díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

placebo efekt, v některých případech nabastlené přímé sání dost zásadně změnilo průběh kroutícího momentu, k horšímu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 205 1,8 TD 110 PS a 250 krouťák a hlava nepraská najeto s touto úpravou 50 tis km

Spotřeba 5,5-6 litrů nafty, normální vstřikovací čerapdlo nastavené seriově, vstřiky 1,8 Td teda tlaky 135 bar.

Mezichladič vzducu náporový - Avie, turbo VTG -Audi- tlak serie tedy 1,1 ,chladič oleje s termostatem BMW,sáni Xantia , chladič vody serie ale vrtule zezadu,termostat vodní serie

Ještě jsem zapoměl sporovní filtr vzduchu, hlava seriová ale kompletně dělaná tedy ventily , nové pístní kroužky ,rozvody kladky atd,olejové čerpaldo 1,9TD P 806-má větší výkon, dále možnost měnit tlaky za jizdy přepínačem.

Tak tohle sem našel na netu takže si to přeber:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

muzes so toho sani dat aspon bavlnenou vlozku, tim nic nezkazis, spis naopak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

já bych vyměnil vstřiky (za stejné, ale nové) a zbytek prolil nádrží. Zvyšovat výkon u mechanické nafty, zvlášť ve 405 Break je trochu úsměvné.

Přece jenom, ty peníze co narveš do úprav takhle starého autí se dají využít jinde. Třeba na výletech :) Nebo na srazech :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: musimtomit

To je moje auto.

Tak se sním pochlub:) sem na něho sám zvědavej:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně jak říka vix,a nevidím duvod proč u TD ve 405 zvyšovat výkon,to není zádnej závoďák,to jsi si měl spíš koupit novější auto s benzínovým motorem,nebo jestli máš rád klasiku(př.typ 405)tak v benálu(Mi16,SRI nebo Téčko:D)zvyšovat výkon u staryho TD je pekna blbost-toť můj názor....a když chcú naftu tak jedině s EDC nebo s common-railem....:papa

[upravil dne 22/9/2007 Pája Rybišár]

Share this post


Link to post
Share on other sites

souhlasim s tebou pavle, proč u td zvyšovat vykon když TD jezdí hlavně usporně.Ale raději bych HDi:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: musimtomit

To je moje auto.

ahoj, zajímalo by mě podrobnější info. hlavně umístění IC a větráku za chladičem. případně i foto.

mám TD v kastli gti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.