Sign in to follow this  
Followers 0
Marek.Sobotka

Peugeot 405 Break 1.9 GRDT

15 posts in this topic

stalo, měl by jsi míň peněz a auto by v lepším případě jelo stejně jako jede teď :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

placebo efekt, v některých případech nabastlené přímé sání dost zásadně změnilo průběh kroutícího momentu, k horšímu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peugeot 205 1,8 TD 110 PS a 250 krouťák a hlava nepraská najeto s touto úpravou 50 tis km

Spotřeba 5,5-6 litrů nafty, normální vstřikovací čerapdlo nastavené seriově, vstřiky 1,8 Td teda tlaky 135 bar.

Mezichladič vzducu náporový - Avie, turbo VTG -Audi- tlak serie tedy 1,1 ,chladič oleje s termostatem BMW,sáni Xantia , chladič vody serie ale vrtule zezadu,termostat vodní serie

Ještě jsem zapoměl sporovní filtr vzduchu, hlava seriová ale kompletně dělaná tedy ventily , nové pístní kroužky ,rozvody kladky atd,olejové čerpaldo 1,9TD P 806-má větší výkon, dále možnost měnit tlaky za jizdy přepínačem.

Tak tohle sem našel na netu takže si to přeber:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

já bych vyměnil vstřiky (za stejné, ale nové) a zbytek prolil nádrží. Zvyšovat výkon u mechanické nafty, zvlášť ve 405 Break je trochu úsměvné.

Přece jenom, ty peníze co narveš do úprav takhle starého autí se dají využít jinde. Třeba na výletech :) Nebo na srazech :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: musimtomit

To je moje auto.

Tak se sním pochlub:) sem na něho sám zvědavej:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Přesně jak říka vix,a nevidím duvod proč u TD ve 405 zvyšovat výkon,to není zádnej závoďák,to jsi si měl spíš koupit novější auto s benzínovým motorem,nebo jestli máš rád klasiku(př.typ 405)tak v benálu(Mi16,SRI nebo Téčko:D)zvyšovat výkon u staryho TD je pekna blbost-toť můj názor....a když chcú naftu tak jedině s EDC nebo s common-railem....:papa

[upravil dne 22/9/2007 Pája Rybišár]

Share this post


Link to post
Share on other sites

souhlasim s tebou pavle, proč u td zvyšovat vykon když TD jezdí hlavně usporně.Ale raději bych HDi:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: musimtomit

To je moje auto.

ahoj, zajímalo by mě podrobnější info. hlavně umístění IC a větráku za chladičem. případně i foto.

mám TD v kastli gti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.