Sign in to follow this  
Followers 0
stošestka

problémy s volnoběhem

8 posts in this topic

Nazdar lidi.. Mám problémy s 206 1.1, při volnoběhu mě kolísají otáčky a samovolně se přidává plyn, při jízdě se někdy sám přidá plyn,ale hned ubere a auto začně škubat. Byl jsem ve značkovém servisu, ale diagnostika nic nehlásí. Neví někdo co s tim je?? Předem děkuju za odpověď...

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ten volnobeh blbne aj mne a na stvorke pri malo stlacenom plyne mi to tiez trosku trha,dost by ma to zaujimalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

mate elktronicke snimani plynu nebo klasicke lanko na klapku?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: stošestka

Nazdar lidi.. Mám problémy s 206 1.1, při volnoběhu mě kolísají otáčky a samovolně se přidává plyn, při jízdě se někdy sám přidá plyn,ale hned ubere a auto začně škubat. Byl jsem ve značkovém servisu, ale diagnostika nic nehlásí. Neví někdo co s tim je?? Předem děkuju za odpověď...

Jak moc ti kolisaj otáčky při volnoběhu???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročistit sání vzduchu a snímač průtoku vzduchu (pokud tam teda nějaká váha vzduchu je) - prostě tu část, kterou je vzduch vháněn do motoru.

Pak vyměnit vzduchový filtr, projít svíčky (rampa) a cívky.

Taky my to jednu dobu pocukávalo (ale jen na volnoběhu - když sem čekal na světech - takový "poškubávání"), ale otáčky byly pořád stabilní plusmínus 900 ot/min. V servisu pročistili sání (místo jak končí plastový díl přívodu vzduchu od filtru), zkontrolovali cívky (jestli to prej nenavlhlo) a už je to klidnější.

Je vůbec u 1.1ky, nebo 1.4ky,1.6ky váha vzduchu? :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tanagy

Pročistit sání vzduchu a snímač průtoku vzduchu (pokud tam teda nějaká váha vzduchu je) - prostě tu část, kterou je vzduch vháněn do motoru.

Pak vyměnit vzduchový filtr, projít svíčky (rampa) a cívky.

Taky my to jednu dobu pocukávalo (ale jen na volnoběhu - když sem čekal na světech - takový "poškubávání"), ale otáčky byly pořád stabilní plusmínus 900 ot/min. V servisu pročistili sání (místo jak končí plastový díl přívodu vzduchu od filtru), zkontrolovali cívky (jestli to prej nenavlhlo) a už je to klidnější.

Je vůbec u 1.1ky, nebo 1.4ky,1.6ky váha vzduchu? :D:D

prosím myslíš tím: (místo jak končí plastový díl přívodu vzduchu od filtru) to je u levého kola??? ta černá plastová trubka? dík

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.