Guest Jarda Odesláno 16. květen 2007 Sdílet Odesláno 16. květen 2007 Doufám,že mě nikdo neukamenuje,Při nastartování 1,4 jsou vysoké otáčky po ohřátí se sníží,ale když se třeba s ohřátým mototem chce zaparkovat,tak při jakémkoliv přidání plynu otáčky nejdou tak rychle dolu,dá se říct vypadá to tak jak kdyby byl "zaplý sytič",který není.tak poraďte.Dík Jarda:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 17. květen 2007 Sdílet Odesláno 17. květen 2007 no mě to taky dělalo a vyčistil sem škrtící klapku a zlepšilo se to. teda jestli máš stříkačku:myslim jo a ještě se podívej jestli po tom zahřátí klapku nepodpírá to výsuvný z toho motorku na sytič. Promiň že to píšu takhle blbě ale nevim jak to popsat. je to ta věcička která tlačí na klapku a zvyšujou se tak mechanicky otáčky:myslim [upravil dne 17.5.2007 vinorak] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vopičí Odesláno 18. květen 2007 Sdílet Odesláno 18. květen 2007 No u 205 je běžný, že po zahřátí motoru při sundání nohy z plynu otáčky klesaj normálně, u 1200ot/min se jako by zastaví, chvililinku počká a pak pomalu padá dál až na normální volnoběh zahřátýho motoru (asi 600ot/min). Ptal jsem se kdysi proč to dělá u odborníka a bylo mi řečeno, že je to z důvodu menších emisí (ochrana přírody). Pokud ta prodleva (spomalení klesání otáček) je tam tak do 2sekund, tak bych to neřešil, ale pokud je dlouhá, tak bych začal bádat čím to:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.