Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vysoké otáčky


Guest Jarda

Recommended Posts

Doufám,že mě nikdo neukamenuje,Při nastartování 1,4 jsou vysoké otáčky po ohřátí se sníží,ale když se třeba s ohřátým mototem chce zaparkovat,tak při jakémkoliv přidání plynu otáčky nejdou tak rychle dolu,dá se říct vypadá to tak jak kdyby byl "zaplý sytič",který není.tak poraďte.Dík Jarda:mad:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no mě to taky dělalo a vyčistil sem škrtící klapku a zlepšilo se to. teda jestli máš stříkačku:myslim

jo a ještě se podívej jestli po tom zahřátí klapku nepodpírá to výsuvný z toho motorku na sytič. Promiň že to píšu takhle blbě ale nevim jak to popsat. je to ta věcička která tlačí na klapku a zvyšujou se tak mechanicky otáčky:myslim

[upravil dne 17.5.2007 vinorak]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No u 205 je běžný, že po zahřátí motoru při sundání nohy z plynu otáčky klesaj normálně, u 1200ot/min se jako by zastaví, chvililinku počká a pak pomalu padá dál až na normální volnoběh zahřátýho motoru (asi 600ot/min). Ptal jsem se kdysi proč to dělá u odborníka a bylo mi řečeno, že je to z důvodu menších emisí (ochrana přírody).

Pokud ta prodleva (spomalení klesání otáček) je tam tak do 2sekund, tak bych to neřešil, ale pokud je dlouhá, tak bych začal bádat čím to:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...